Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-10-31, 14:28
Medlem
Jag har en fråga?

Tjena!
Jag lyckades söka fram en hemsida förrut till en hamburgerbar som ligger i sverige. kom inte ihåg vad den heter eller vart den ligger. Men på hemsidan var det rosa överskrift med hamburgerbarens namn, och dom serverade burgare typ som Rolls Royce burger, Mercedes Meal, i den stil, gamla bil menyer typ , och dom hade någon dyr 2x200grams hamburgare....
lite ledtrådar iaf, någon som vet vad den hamburgerbaren heter, är sugen på att testa men hittar inte hemsidan igen.

/ Vore tacksam för svar.
Citera
2009-10-31, 14:30
Medlem
Slave Marks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZtreamerX
Tjena!
Jag lyckades söka fram en hemsida förrut till en hamburgerbar som ligger i sverige. kom inte ihåg vad den heter eller vart den ligger. Men på hemsidan var det rosa överskrift med hamburgerbarens namn, och dom serverade burgare typ som Rolls Royce burger, Mercedes Meal, i den stil, gamla bil menyer typ , och dom hade någon dyr 2x200grams hamburgare....
lite ledtrådar iaf, någon som vet vad den hamburgerbaren heter, är sugen på att testa men hittar inte hemsidan igen.

/ Vore tacksam för svar.
Kommer du ihåg vad den kostade
Citera
2009-10-31, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slave Mark
Kommer du ihåg vad den kostade

Nä jag har ingen aning :/, tror det var närmare 3-400 spänn nånting
Citera
2009-10-31, 15:20
Medlem
flanellografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
Det där gatuköket i Luleå vid tågstationen, har de cred eller? Käkade där i somras o de hade rätt feta menyer av typen dubbeljumbo XL med dubbla 200 grammare o en hel jävla frigolitlåda med pommes, det var asmkt mc-snubbar o kraftigt överviktiga människor kom från staden o hämtade mat, kön var rätt lång, jag käkade en mer normal meny men blev rätt tagen av stället, jävligt norrland alltså

Det är ju gott, men vääldigt flottigt. Hela stället stinker ju stekflott så fort man närmar sig tågstationen, helt sjukt. Men mätt blir man.
Citera
2009-10-31, 16:10
Medlem
Slave Marks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZtreamerX
Nä jag har ingen aning :/, tror det var närmare 3-400 spänn nånting
Jaha?! Och då undrar jag vad en buffe´på Stadshotellet eller Golfklubben kostar
Om jag inte losar allt för mycket cred att stå med 323:n utanför, då skulle jag nog välja det senare.
Men förstå mig rätt, kom med ett utlåtande när du testat. Är själv ute på vägarna väldigt mycket.
Citera
2009-11-01, 20:50
Medlem
Stångebro Gatukök i Linköping ger ett ordentligt munknull.
Citera
2009-11-01, 21:05
Medlem
Bobbo.s avatar
Måste säga att hamburgarna på Chez Amis här i Göteborg håller hög klass. Saftig burgare, krispiga pommes utan att de känns för feta samt en riktigt god coleslawsallad på det.
Citera
2009-11-01, 21:25
Medlem
rullknufss avatar
Som så många innan mig sagt innan, Järvägsgrillen i luleå har jävligt smarriga burgare!
Citera
2009-11-01, 23:38
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
Texas Burger i Kista Galleria och Råcksta Grillen har nog Stockholm godaste hamburgare.

Ett litet minus dock på Texas Burgers s.k. pommes frites.

Vad är det så bra med Texas i Kista eller Vasagatan eller för övrigt?

Torr glrillad nötköttburgare, ynkligt tunn skiva med ost, en rökig grillsås kan du få var som hellst!
Citera
2009-11-03, 22:04
Medlem
wohoftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Stångebro Gatukök i Linköping ger ett ordentligt munknull.

Verkligen!
Citera
2009-11-04, 14:50
Medlem
SinistraMano27s avatar
Jag har nästan haft dåliga erfarenheter från independent hamburgerbarer...

Goda:
Vegoburgaren på Rickards gatukök i Vetlanda... för typ över 10år sedan

Ett gatukök uppe på avenyn hade goda vegoburgare... men inte ätit där på många år så jag vet ej om de görs längre. Tror att den stängdes, men det ska visst finnas ngn mer gatukök där...

Owes korvmoj i partille ska tydligen ha goda hamburgare

Annars så är min absoluta favoritburgare Crispychicken från BurgerKing... Den är god som attan och har lite styrka i sig till skilnad från McDonalds torrbulle till kycklingsalternativ.

Max's Vegoburgare utan ost är helt ok, fast den kan vara lite hårdskorvig på ytan.

McDonalds hadde en gång i tiden en vegoburgare som var försvinnande god, men den tog de bort ur sortimentet

Jag äter aldrig hamburgare med nötkött... altid kyckling eller vegoalternativen.
Citera
2009-11-04, 14:53
Medlem
harry.callahans avatar
Superskrov på Grillgubben, hedensbyn i Skellefteå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in