Om ni passerar en Korvgubben i Norra Sverige är det väl värt ett stopp, Goda burgare som få och har för mig du kan få en dubbel 200g med strips och stor cola!
Vegabaren i Haninge med tradition och kärlek.
Bröderna Olsson på söder i Stockholm med sin 100% beef garlic burger som är riktigt redigt stor och alldeles underbart god
Vill garna rekommendera allt fran singel- till trippelburgarna pa Missippi Inn i Stockholm.
For 7 ar sedan fanns det bara ett stalle som serverade burgare av toppkvalitet, tyvarr ar det inte langre fallet. Pig and Whistle, Sodermalm. Original Burgare!
Det där gatuköket i Luleå vid tågstationen, har de cred eller? Käkade där i somras o de hade rätt feta menyer av typen dubbeljumbo XL med dubbla 200 grammare o en hel jävla frigolitlåda med pommes, det var asmkt mc-snubbar o kraftigt överviktiga människor kom från staden o hämtade mat, kön var rätt lång, jag käkade en mer normal meny men blev rätt tagen av stället, jävligt norrland alltså
Har faktiskt inte ätit någon godare burgare än den dom gör på Megazone i Umeå. Inget snabbmatsskit, utan smakar "handgjort" om man säger så. Fantastiska pommes till detta, och en otroligt najs dressing.
Hehe finns Oscars i Kungälv kvar alltså
Käkade där ibland för många år sen och det minnet består.
Godaste helt klart om det är samma ägare.
Ja då det är allt gamle oskar som driver stället fortfrande och det är alltid sjukt mycket folk där. Har man inte ätit där tycket jag att man inte ska utala sig vilken som är den godaste hamburgaren. Kungälvs special med lite extra vitlökssås! MAMMA MIA