Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Såg precis inslaget från Gomorron Sverige imorse (23 nov) på SVT Play. Mellan 09:00-20:00 är inslaget... Alltså jag började nästan gråta! Hur inihelvetes blind kan man vara, Lena Sundström!!?? Migrationsministern har nu äntligen fattat vinken och talar om problemen med integrationen (som sopats under mattan), vilket Sundström pratar bort med någon jävla anekdot från Danmark! Sundström är verkligen statuerat exempel av vänstervriden, journalistisk PK-dumhet när den är som allra värst.
Det är inte någon annan människa jag önskar kulturberikning, men Sundström verkar vara tvungen att uppleva denna förnedring för att se problematiken på nära håll och VERKLIGEN förstå den! Arma människa!
Säga vad man vill om Lena men hon är en av SD:s bästa valarbetare. Hon har en otroligt arrogant attityd som kommer fram så fort hon blir lite upprörd, med diverse avsnäsanden, hetsigt tonfall samt en allmän södermalmsattityd.
Folk ser inte att hon talar till dem, hon talar ned till dem. Istället för att hålla med henne blir reaktionen något i stil med "Hon ska fan inte tala om för mig jag ska göra", alternativt pga hennes etniska ursprung "Hon ska fan inte komma och tala om för mig som Svensk vem jag ska rösta på, hur vårt land skall styras etc etc".