Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Lenas slutkläm tyckte jag var fantastisk…
Lena-""Dels att det måste finnas ett samtal mellan att frysa ute och hoppa i säng, också tycker jag det är viktigt att prata med Sverigedemokraternas väljare i större utsträckning, men inte med Sverigedemokraterna. Det är viktigt att också påminna sig om att det finns en hel retorik om att det är fel att vara politiskt korrekt och om man lägger på locket så gror fördomarna under ytan. Tittar man faktiskt på Danmark så är det väldigt tydligt att ju mer Danmark har luftat den här typen av retorik och fördomar ju mer stöd har Daske folkparti fått"
Den jävla fi**an
Det var en aura av självgodhet och rättfärdighet kring henne under hela intervjun. Det hennes 'retorik' gick ut på var att 1) hata SD 2) höra sin egna röst 3) få beröm av sig själv för sin vältalighet.
Sådana författare som henne är livsfarliga för svenska folket. Jag kan bara hoppas att folket ser igenom den här fasaden snart.
Nog för att sådana som du och jag ser en sådan här intervju med kritiska ögon men nog fan måste väl Svensson också tycka att hennes budskap är knasigt och konstigt?