2015-04-11, 13:43
Medlem
Alltså jag tar 0.25ml och blir helt sänkt av det, nu tog jag den dosen och sov i 6timmar, sen så skulle jag vara vaken men hade inte ens ro till att sitta vid datan, kan inte riktigt förklara känslan.. det enda jag var "bekväm" med var att sitta och stirra i taket.
Somnade senare igen, sov i typ 6timmar i sträck och velade kliva upp men det gick inte, var typ "fastfrysen" i sängen, och låg och halvsov i 2timmar till.. fan vad drygt.
vill inte ens tänka hur jag blir på 1ml.
Citera
2015-04-11, 22:42
Medlem
Alltså vafan,varför fungerar inte medicin på mig?? Kan ta 3 ml Theralen utan att känna ett smack,inga biverkningar,ingen effekt

Vad är fel?
Citera
2015-04-20, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Alltså vafan,varför fungerar inte medicin på mig?? Kan ta 3 ml Theralen utan att känna ett smack,inga biverkningar,ingen effekt

Vad är fel?
Tar du annan neuroleptika eller har du någon psykossjukdom?

Hur mycket bör jag ta om jag vill söva mig efter drogintag som gör det svårare att sova? Hur mycket bör jag ta om jag vill sova bort 12-15 timmar eller något i den stilen? Tar ej Theralen annars utan jag fick tag på det just av dessa ändamål. Jag gillar verkligen inte Theralen dock. Dålig sömn, bakis och biverkningar.
Citera
2015-04-22, 14:45
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Tar du annan neuroleptika eller har du någon psykossjukdom?

Hur mycket bör jag ta om jag vill söva mig efter drogintag som gör det svårare att sova? Hur mycket bör jag ta om jag vill sova bort 12-15 timmar eller något i den stilen? Tar ej Theralen annars utan jag fick tag på det just av dessa ändamål. Jag gillar verkligen inte Theralen dock. Dålig sömn, bakis och biverkningar.

Kör på 4-5 ml om du vill sova så pass länge.
Citera
2015-04-23, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Kör på 4-5 ml om du vill sova så pass länge.
Tog 75 mg och var väck i ett dygn... Har gått upp flera kilo på ett par dagar. Den passar bra för viktuppgång, nojja och att däcka sig.
Citera
2015-04-23, 23:30
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Tog 75 mg och var väck i ett dygn... Har gått upp flera kilo på ett par dagar. Den passar bra för viktuppgång, nojja och att däcka sig.

Nej du går inte upp flera kilo på ett par dagar. Av att druckit vatten kanske?

100mg har jag prövat. Lite huvudvärk dagen efter.
Citera
2015-04-24, 00:29
Medlem
Vad... i... helvete lol. Har denna substans en egen fanclub?! (Retorisk fråga pga inledande manöver)

Jag kan hålla med om att Theralen är väldigt effektivt i brist på annat... Men fan för den svårigheten i att kliv upp, även vid låga doser (15-20mg).

Avslutande vill jag tacka Theralen för att den åtminstone är en garanti för sömn (inom 4h).
Citera
2015-04-24, 10:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Så pass, jo Theralen är ju ett lätt neuroleptikum så. Själv rör jag inte det längre, betydligt bättre med en låg dos Seroquel.
Citera
2015-04-28, 12:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854

Vad är fel?

Inte rätt medicin för dig helt enkelt, be om 50 mg Seroquel snabbverkande o jag lovar du däckar o sover djupt o länge.
Citera
2015-04-28, 16:27
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattjefvel
Vad... i... helvete lol. Har denna substans en egen fanclub?! (Retorisk fråga pga inledande manöver)

Jag kan hålla med om att Theralen är väldigt effektivt i brist på annat... Men fan för den svårigheten i att kliv upp, även vid låga doser (15-20mg).

Avslutande vill jag tacka Theralen för att den åtminstone är en garanti för sömn (inom 4h).

Såklart dessa nockoutdroppar skall ha en egen fanclub Verkar dock som en del inte ens blir påverkade av Theralen, hm, nåja alla är olika, men jag kan säga att jag däckar fett! Förmodligen den medicin som fått mig sova hårdast. Å ja dagen efter är ju ingen höjdare..
Citera
2015-04-28, 18:47
Medlem
Bertil85s avatar
Inte tagit Theralen på ett år nu och det är jag glad för.
Citera
2015-05-02, 10:24
Medlem
Testade ta 20mg igår mot ångest och tyckte det fungerade lite, tog liten dos så jag skulle slippa bli så trött.
Bättre än inget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in