Citat:
Ursprungligen postat av K?RV
haha ä du rädd för folk kanske du ska slut knarka då bli man ju nojji å törs inte ens kaxa på fyllan de ä ju livet som gör livet värt å lev
Wow, ett av årets sämsta inlägg, och själv klart ska det komma från en i Piteå.
1. Theralen är inget knark, det är inte narkotikaklassat heller. Du måste dock ha ett rececpt för att få ut det från apoteket.
2. Man blir långt ifrån orolig utav alla droger, det beror ju på vilken drog det är och hur man är som person. Men visst, det finns ju själv klart både droger som man blir orolig av och personer som inte ska ta droger (alkohol inräknat).
3. Det kanske är du som bör förändra ditt liv om du tycker att supa och dryga med andra människor är det som gör livet värt att leva.
4. Du skall nog inte heller tala om rädsla, då du, till och med i samma inlägg, skrev att du drygar med folk när du dricker, vilket gör så att det låter som att du behöver alkohol i kroppen för att våga göra något sådant.
5. Jag förstår om det kan vara svårt för dig att använda stor bokstav i början av en mening (bokstaven "H" i ditt fall), använda komman (,) och punkter (.), men försök iallafall - det är inte svårare än det ser ut.
On topic:
Jag tycker om Theralen, somnar oftast på det och sover bra, iallafall de senaste månaderna (har dock slutat med Theralen och liknande mediciner sen ett tag tillbaka). Men i början då jag tog Theralen var det ett helvete, vaknande hela tiden, genom svettig av alla konstiga drömmar jag fick. Under ca 2 veckor hade jag det så; sov mindre än vanligt och som "bonus" på det hela blev jag väldigt seg dagen efter pågrund av dess bieffekter.
Nackdelen med Theralen för mig är absolut segheten dagen efter, och ibland så kanske en svag huvudvärk också. Men har som sagt slutat med Theralen, Propavan, m.m, då jag känner att det inte ger mig så speciellt mycket längre. Jag må sova mycket bättre och längre med mediciner i kroppen (vilket är otroligt skönt i sig), men fungerar bättre dagen därpå med mindre, mycket, mindre sömn eftersom jag slipper segeheten då.
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Är inte Theralen ungefär jämförbar med Propavan? ..
Någon som testat båda?
Ja, det är den väll. Använde själv båda samtidigt, en dag Theralen, nästa dag Propavan och så vidare (för att slippa öka toleransnivån så mycket). Gillade nog Propavan snäppet bättre, vart mindre seg utav dem. Men i början var inte Propavan någon dans på rosor heller. Fick otroliga myrkrypningar på benen, det förstörde också min sömn ännu mer än vad det hjälpte till en början, men efter någon vecka så försvann det helt.
Edit: rättade till ett par fel i texten.
Waluigi