Jag fick en flaska nu eftersom jag käkat upp 20mg kapslarna (drog i mig 20st en gång och sov 26h ) Hursomhelst blandade jag i 2ml i en dl cola, smakade väl helt okej, var för lat för att hämta vatten. Gick och la mig efter det och vaknade med en riktigt skum känsla i bröstet. Ni vet hur det känns om något fastnat i halsen, ungefär så kändes det och gjorde ont såfort jag svalde. Hade tänkt att spy men var orolig över att det var en frätskada från theralenet så isåfall skulle det ju bli värre. Drack massa kaffe och vatten under hela dagen och käkade en hel del. Nu idag har det inte blivit bättre, alltså det gör ont ända nere i bröstet när jag sväljer så att något fastnat kan vi nog räkna bort.
Kan det vara theralenet som gjort detta, isåfall lär det väl läka tycker man? Det känns inte speciellt akut men bör jag ringa sjukvårdsupplysningen eller ska jag avvakta en dag till?
Har hört om folk som fått blåsor i munnen av theralen när dom spätt ut det för dåligt.
Du har förmodligen bara drabbats av en vanlig halsbränna av allt kaffe, inte så tro troligt att du skulle få någon sådant av Theralen.
Du har förmodligen bara drabbats av en vanlig halsbränna av allt kaffe, inte så tro troligt att du skulle få någon sådant av Theralen.
Har inte kännt något sånt här på många år, och hade inte ätit något speciellt. Var lika illa hela dagen igår men nu när jag sovit så känns det bättre. Misstänkte theralenet då det var första gången jag tog det i flytande form och det kom dagen efter.
Har inte kännt något sånt här på många år, och hade inte ätit något speciellt. Var lika illa hela dagen igår men nu när jag sovit så känns det bättre. Misstänkte theralenet då det var första gången jag tog det i flytande form och det kom dagen efter.
Det är nog möjligt att theralenet irriterat lite, jag tycker iaf att theralen är sjukt starkt. Som att shotta vodka.
Okej men symtomen pekar på det i alla fall med konstig känsla i bröstet och klump i halsen, men som sagt konstiga saker kan hända.
Imorse kände jag att jag hade lite ont men nu har det gått över helt. Tog ett rör på dagen och 3 rör nu + mirtazapin o stesolid. Har varit en riktig jäkla zombie den här dagen trots 5 koppar kaffe Får se om man somnar..
Bara jag som får brutala jävla munchies på theralen? Nästan värre än mirtazapin munchies. Gick typ upp 5kg på en vecka. Detta är då främst dagen efter när jag vaknar.
Vilken jävla skit theralen är,
visst så somnade jag men priset man får betala dagen efter är för dyrt.
-Spykänslor
-Seghet
-Hat
-Mord
-Islam
Fuckin' a!
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Bara jag som får brutala jävla munchies på theralen? Nästan värre än mirtazapin munchies. Gick typ upp 5kg på en vecka. Detta är då främst dagen efter när jag vaknar.
Inte jag i alla fall.
Knappt så jag får ner ett jävla äpple.
Har haft några veckors upppehåll på theralen efter att ha ätit varje kväll i ca 2 år. Nu har jag tagit det oregelbundet sista tiden och fan vad dåligt man mår! Jag blir aggresiv bla, när segheten infinner sig så är jag extremt känslig för beröring, sex är inte att tänka på 30h fram i tiden.
Fungerade mycket bättre när man var van vid att ta varje kväll.
Ja, nog blir det lite theralen idag också. Brukar dricka direkt ur flaskan fast har nu fått rejäl halsbränna 2 ggr så måste börja späda ut det ordentligt. Tycker inte att jag blir jätte seg dagen efter, eller ibland kanske.
Ja, nog blir det lite theralen idag också. Brukar dricka direkt ur flaskan fast har nu fått rejäl halsbränna 2 ggr så måste börja späda ut det ordentligt. Tycker inte att jag blir jätte seg dagen efter, eller ibland kanske.
Segheten försvinner mer o mer för var dag, om man nu tar det dagligen vill säga. Till slut känner man inte av det alls knappt.
När ni menar rör, menar ni dom däär pipetterna som följer med? Jag ha just "pluggat" en
combo av: Entylediat 0,55g,
2FA 0,48g
6 st 1 mg xanor
Samt 7 av hemulens värdelösa "NYA POTENT 2MG´are, i löven e denda stället man kan stoppa dom, ärligt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!