Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Varför ska jag komma med ytterligare fakta när du aldrig kan lämna källhänvisning till dina påståenden? Du sitter och hittar på "fakta" medan du skriver. Jag minns ett inlägg där du hävdade att Södertäljes syrianer inte vill integrera sig för att de blev dåligt mottagna på 70-talet. Jävla struntprat, den erkända förklaringen till er motvilja är att ni aldrig haft ett eget land och därmed har ett enormt behov av sammanhållning som är svår att bryta även om några av er skulle vilja det. Det har alltså ingenting att göra med att Daga och resten av raggarpacket störde sig på "lakritstomtar i kostym på vardagar" som de själva gav som förklaring. Ännu ett fall som stöder Bagdad Bob-teorin.
Notera: Med "integration" menar jag lite mer än att lära sig att ta ut rätt bidrag eller omsorgsplats och skita i resten.
Vad bra, det ska jag komma ihåg nästa gång du uttalar dig om svenskar och pedofili.
Ha ha, man kan bara skratta åt sådana människor som dig. Vad är det egentligen du tillför med? Förutom försöker smutskasta och sprida hat.
Att vi försöker hjälpa varandra ser jag det som positivt och inte negativt, sen får du tolka det på dit tomtevis hur du vill. Raggarpacket och nazistpacket var avundsjuka, vilket visar att det här med brott är bara en ursäkt för att sko er själva. Det verkar som jag hade rätt är det inte brott så är skorna är det inte skorna så är det byxorna. Det viktiga för er att få fram att invandrare är överrepresenterade utan att komma med ett vettigt förslag på att lösa problemet.
Då får du väl definiera vad du menar med "exakt" integration. Nej, jag tänker inte bestämma hur andra människor ska leva, vad dom har på sig på fritid och vad dom äter och vad dom snackar är inte mitt problem, så länge dom håller sig på rätt sida av lagen.
Som du bemöter folk så kommer du att bli bemött många gånger!
Ja, det är möjligt att jag har uttalat mig klantigt i stridens heta ett par gånger. Jag har faktiskt bett om ursäkt för det. Jag vill faktiskt bygga broar medan du försöker riva ner dom.
För övrigt så kommer jag från derbyt mellan Syrianska FC-Assyriska FF, ännu en gång blev det en folkfest. Kanske dags för svenska storlag att se hur invandrare arrangerar stormatcher utan polisens deltagande. Ja, vi har alla något att lära från varandra.