2009-09-21, 23:40
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aramaic
haha du är fylld av hat och avensjuka så jävla sjuk att det inte e sant.

Vi syrianer känner inget hat mot svenskar men efter att läsa dessa inlägg så tröttnar man, vi kämpar i skolan och på jobben och vi har en massa syrinarer på höga positioner på stora företag i sverige men fuck that det spelar ingenroll du är FYLLD AV HAT och du sprider HAT och du skapar HAT bland oss och får oss att hata er..

Är det baylando du klämmer fram som syrianskt föredöme?
Har man lyssnat på den nollan live så fattar man inte hur detta har blivit verklighet i det socialdemokratiska partiet?
Består det bara av idioter?
Ut med blattar och negrer!
2009-09-21, 23:44
Bannlyst
Fadde är syrian.
Det säger allt om folkslaget
2009-09-22, 00:17
Medlem
StigAllans avatar
Fadde har ju tillfört Sverige en hel del nyttigt!
Världsexporten ökade dramatiskt för Sveriges del när den människan föddes!
2009-09-22, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Förstår du inte att vårt hat mot er syrianer bara blir större i och med den här typen av skitinlägg? Ni syrianer är inte bättre än kurder, iranier eller något annat gnällande skitfolk som befinner sig här i Sverige.

Vi svenskar är inte det minsta avundsjuka på er - snarare känner vi bara äckel och förakt. Vi vill inte åka i likadana bilar som ni kör, vi vill inte lukta som er, vi vill inte se ut som er, vi vill inte bära guldsmycken och så vidare... så lägg ner ert jävla snack om materiell status. Vi är inte imponerade och vi kommer aldrig bli imponerade heller!

Och era pizza-, kebab- och kioskpengar kan ni köra upp i röven. Det spelar ingen roll om ni har en miljon kronor mer än gemene svensken, ni kommer aldrig kunna få någon stil eller klass. Sådant går inte att köpa, framför allt inte med äckliga kebabpengar.

Men fortsätt att tro att ni är något. Jag vet att ni är ett skräpfolk som saknar ett eget land. Hur jävla lågt är inte det? Fan, ni är nästan värre än somalier och zigenare. Ni hamnar i alla fall på delad andra plats tillsammans med kurderna.

Glöm inte - du och ditt folk är skräp, skit och smuts. Och så länge du sitter här i Sverige så ska du bara hålla käften.

Haha men det ända man läser här är ju bara massa hat och förakt mot syrianer. Bara massa "de är äckliga"osv osv osv. Förväntar du dig att jag ska svara att jag älskar er eller?
Sedan måste jag bara säga detta; SVENSKAR HAR DE TRÅKIGASTE LIVEN I VÄRLDEN. Ni tror ni har det så bra här men om ni vidgar era vyer någon gång så kommer ni inse att ni är SKIT. Tråkigare folk får man leta efter.. Sedan de som kallade syrianska tjejer slampor kan ju inte ha alla indianer i kanoten... Många syrianska tjejer väntar med sex tills dom gifter sig (FRIVILLIGT) Medan svenska tjejer............ (Ja vad är svenska tjejer kända för?)

Tur att jag inte bor i Sverige då

Men istället för att sitta på Flashback och snacka skit, varför gör ni inget åt det? Sitter här som ett gäng fittor. Sitta och skriva ut erat hat på flashback och hoppas någon händer. Åk till Södertälje och gör något åt saken istället era jävla töntar
2009-09-22, 00:40
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koriakus
Haha men det ända man läser här är ju bara massa hat och förakt mot syrianer. Bara massa "de är äckliga"osv osv osv. Förväntar du dig att jag ska svara att jag älskar er eller?
Sedan måste jag bara säga detta; SVENSKAR HAR DE TRÅKIGASTE LIVEN I VÄRLDEN. Ni tror ni har det så bra här men om ni vidgar era vyer någon gång så kommer ni inse att ni är SKIT. Tråkigare folk får man leta efter.. Sedan de som kallade syrianska tjejer slampor kan ju inte ha alla indianer i kanoten... Många syrianska tjejer väntar med sex tills dom gifter sig (FRIVILLIGT) Medan svenska tjejer............ (Ja vad är svenska tjejer kända för?)

Tur att jag inte bor i Sverige då

Men istället för att sitta på Flashback och snacka skit, varför gör ni inget åt det? Sitter här som ett gäng fittor. Sitta och skriva ut erat hat på flashback och hoppas någon händer. Åk till Södertälje och gör något åt saken istället era jävla töntar
Bra att du har lyckats repatriera dig!
Du insåg att med en Svensk utbildning så kan du göra stora pengar i ett analfabetiskt hemland.
Även om du var den dummaste i klassen så är du säkerligen ansedd som geni i blattelandet.
2009-09-22, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Bra att du har lyckats repatriera dig!
Du insåg att med en Svensk utbildning så kan du göra stora pengar i ett analfabetiskt hemland.
Även om du var den dummaste i klassen så är du säkerligen ansedd som geni i blattelandet.

Gick ut med nästan alla vg och nått mvg och g. Fanns många etniskt svenskar som hade ganska illa betyg jämfört med mitt gubben.

Sedan bor jag inte i morsans eller farsans hemland utan något så mycket bättre och finare än unkna Sverige.. (kan inte säga var för då skulle säkert några veta vem jag är)

Säger det ännu än gång; SVERIGE ÄR SKIT
2009-09-22, 01:00
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Ja, det är svårt att förstå eftersom ni verkar vara helt inkompatibla med väst. Väst vill dessutom inte ha er här.

Kan du inte utveckla varför väst passar er bäst för tillfället. Här har du ju en ypperlig chans att berätta för hela I&I hur just du ser på syrianernas sak.

Ja, hade väst inte velat ha oss här så hade vi nog inte varit här. I min värld och majoriteten av svenska folket så är det du som är missanpassad och ska bort. Att svenskar har synpunket på invandring tycker jag är normalt och det ska dom också ha, inte många invandrare ställer sig emot det, ja förutom kanske Kurdo Baksi.

Varför väst passar oss här är att det är säkrare här och vi har våra mänskliga rättigheter och blir inte förföljda p.g.a vår religion.
2009-09-22, 01:04
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Ni kan ta den tid ni vill ha på att evolutionen ska komma ikapp. Jag bryr mig inte. Problemet är att ni sirijaner gör det på svensk mark med parasitsnabeln instucken i Moder Sveas gnyende hårt sargade kropp. Åk hem till ökenområdena ni kommer från och utvecklas där. Ni hör inte hemma här. Sverige är ett land för svenskar - inte för sirijaner. Hur svårt är det att förstå

Evolutionen innefattar nog mer än att kunna köra bil och klyva en atom. Det stora steget som människan har gjort är dess mentalitet och där är det uppenbart du som ligegr ljusår efter. Varför tror du arabiska länder ligger efter? För att dom tänker exakt som du.
2009-09-22, 01:09
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
OK. Men hur ska ni bära er åt för att skaffa er ett eget land då? Ska soc fixa det åt er, eller vad? Har ni någonsin haft ett land? Och vad hände med det landet, i sådana fall? Varför kan ni inte bo där ni bodde innan ni kom till Sverige?

Jag missunnar er inte ett eget land, där ni kan leva som ni vill utan att besvära vita människor. Men då får ni fixa det själva.

Varför vi inte kan bo där längre är för att kristna är faktiskt förföljda där.

Ja, hade du gått i skolan så hade du fått reda på det.

2009-09-22, 01:10
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koriakus
Gick ut med nästan alla vg och nått mvg och g. Fanns många etniskt svenskar som hade ganska illa betyg jämfört med mitt gubben.

Sedan bor jag inte i morsans eller farsans hemland utan något så mycket bättre och finare än unkna Sverige.. (kan inte säga var för då skulle säkert några veta vem jag är)

Säger det ännu än gång; SVERIGE ÄR SKIT

Syrianer ljuger, det vet vi.
Eller så fuskar dom.
Grattis till att bekräfta fördomarna.
2009-09-22, 01:11
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agatonkommer
Det första jag tänker är: KNULLTURKEN. Är inte det ett typiskt exempel på hur dessa apor beter sig? Det är i alla fall min bild av dom. Och för den som mot förmodan skulle ha missat knullturken så: http://www.youtube.com/watch?v=0mkBUnJrcf8#movie_player

Och angående "era" kvinnor så kan ni fan behålla dom själv. Vem vill ha hennes 20 bruschor och 50 koziiiiner efter sig

Är vi på den nivån igen?

En sak är positivt är att jag förmodligen inte bor i Sverige när ni styr Sverige.
2009-09-22, 01:13
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira-M
Intressant att läsa inläggen från syrianerna i tråden. Det förefaller som de är hjälpligt integrerade och tillhör förmodligen eliten bland syrianer i Sverige (räcker i stort sett med att ha ett jobb och inte begå brott för att kvala in i den definitionen).
Trots det pratar de med stolthet om hur de skulle kunna hämta sina 100 inavlade kusiner ifall det blir "tjafs". De förstår inte hur illa den typen av mentalitet passar in i ett samhälle som vårt.
De allra allra flesta syrianer som finns i det här landet kan bäst betraktas som apor och borde ha rättigheter därefter.

Huruvida de är snygga eller inte är en ointressant diskussion. Problemet är inte estetik utan att deras blattementalitet gör att de är omöjliga att integrera i ett västerländskt land .

Och hur bra är din mentalitet?

Vi försöker åtminstånde anpassa oss men du går åt motsatt håll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in