2009-12-08, 19:59
Medlem
hxhs avatar
Undrar när Telia får in den, skulle vara nice om de vart rätt kvikt.
Citera
2009-12-08, 20:15
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackguns
Några frågor bara lite lätt...

Hur är det när man pratar med folk? Är det bekvämt eller obekvämt? Kan man höra den andra personen högt och tydligt?

Hur är storleken på mobilen? Stör ni er på att den är så stor? Såg en bild att den var mindre (?) än en vanlig Marlboro paket.

Kanske en dum fråga, men när kommer den ut till butikerna. Kan den komma nästa vecka eller blir det en sen julklapp ala år 2010?

Tack för mig

Puss Kram Peace

Vad jag förstått kommer den inte till butikerna förens efter julen, bara dom som beställt (beställer?) utav Nokia store som får innan jul, vi som beställt för längesen har redan fått våra skickade.

Storleken verkar inte va så stor som alla säger att den är, lite tjock är den väl men hellre det och ha ett skönt qwerty tagentbord än smal och utan.

Men jag får nog vänta att besvara frågorna då jag får min i veckan.
Citera
2009-12-08, 20:19
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Vad jag förstått kommer den inte till butikerna förens efter julen, bara dom som beställt (beställer?) utav Nokia store som får innan jul, vi som beställt för längesen har redan fått våra skickade.

Storleken verkar inte va så stor som alla säger att den är, lite tjock är den väl men hellre det och ha ett skönt qwerty tagentbord än smal och utan.

Men jag får nog vänta att besvara frågorna då jag får min i veckan.

UPS har nu börjat frakta min, får den på torsdag (10-12-09). Vad står det på din? Var det ingen skillnad mellan standard och express eller?
Citera
2009-12-08, 20:26
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
UPS har nu börjat frakta min, får den på torsdag (10-12-09). Vad står det på din? Var det ingen skillnad mellan standard och express eller?

Your package is on time with a scheduled delivery date of 10/12/2009.
Citera
2009-12-08, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JTP
http://repository.maemo.org/extras-testing/

Angående batteritiden så har jag iad lyssnat på musik med hörlurar en timme och via fmsändaren i 3.5 timmar, svarat på några mail, surfat i ca 45 min och haft en 3 mb stor pdf fil öppen hela tiden. Lite över halva batteriet finns kvar absolut godkänt enligt mig.

Vilka program använder du bengbeng och hur fungerar dom?
Jag använder gpodder ett program som hämtar podcasts o så nedräknaren än så länge... o emulatorer nes gba sega.... får inte extra testings till o fungera... vad står d på distribution o komponenter hos dej...?
Citera
2009-12-08, 20:35
Medlem
Vibliriblands avatar
Citat:
Your package is on time with a scheduled delivery date of 10/12/2009.

Har ni båda beställt express-leverans?

Såg inget nummer jag kunde söka med på UPS hemsida.

Till er som har telefonen, om ni har trådlöst närverk hemma, kan ni pröva dra igång svt play och koppla telefonen till tvn?

Och se vad den går för

Vore tacksam för ett sådant arangemang

EDIT: Jag hittade nu, hehe, jobbat hela dagen och sovit dåligt, skyller på det :P
Senast redigerad av Vibliribland 2009-12-08 kl. 20:40.
Citera
2009-12-08, 20:37
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vibliribland

Till er som har telefonen, om ni har trådlöst närverk hemma, kan ni pröva dra igång svt play och koppla telefonen till tvn?

Och se vad den går för

Nej jag beställde med express och han standard men vi har båda samma leveransdatum, men sen vet jag inte villken stad han bor, då jag bor i Sundsvall villket kräver 1 extra dag om man läser på Nokia stores leveransinformation.
Citera
2009-12-08, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vibliribland

Och se vad den går för

e inte hemma just nu men jag har testat tv6 play o d lagga som fan...
Citera
2009-12-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengbeng
Jag använder gpodder ett program som hämtar podcasts o så nedräknaren än så länge... o emulatorer nes gba sega.... får inte extra testings till o fungera... vad står d på distribution o komponenter hos dej...?

fremantle på dist. och free non-free på komponenter. Jag testade just att installera det och det gick utan problem.
Citera
2009-12-08, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
bengbeng ställde samma fråga till den andra killen som hade en N900 en frågar dig med!

Hur är den att skriva sms på enligt dig lätt? Går det även skriva sms på skärmens tangentbord(Vet inte vad skärmens knappsats heter) utan problem?

Jag har under dagen testat att skriva lite med skärmens tangentbord och de går väl men eftersom man ändå måste ha telefonen i landscapemode så kan man lika gärna använda det fysiska tangentbordet då man ändå måste hålla i den med två händer.
Citera
2009-12-08, 21:28
Medlem
raddicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengbeng
e inte hemma just nu men jag har testat tv6 play o d lagga som fan...

Har du testat att öka cacheminnet till 40mb ?

Läste på ett annat forum att detta skulle fixa en hel del lagg vid surfning.

Give it a shot!
Citera
2009-12-08, 21:29
Medlem
Sifters avatar
Citat:
Nej jag beställde med express och han standard men vi har båda samma leveransdatum, men sen vet jag inte villken stad han bor, då jag bor i Sundsvall villket kräver 1 extra dag om man läser på Nokia stores leveransinformation.
Jag beställde med express och jag ska få den i morgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in