2009-12-08, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengbeng
E d nån som vet om d kommer någon officiell audiobook reader som kan resuma podcaster o dyl...?

Det fanns något program för det i min programhanterare i alla fall. Jag kan kolla senare idag om du inte hittar det.

Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
bengbeng ställde samma fråga till den andra killen som hade en N900 en frågar dig med!

Hur är den att skriva sms på enligt dig lätt? Går det även skriva sms på skärmens tangentbord(Vet inte vad skärmens knappsats heter) utan problem?

Jag har bara använt det fysiska tangentbordet men det fungerar riktigt bra dessutom hitta jag mina sms nu. Knapparna kan kännas lite små och klämda men efter nu efter en dags sporadiskt användande hittar man lätt allt och lyckas undvika feltryck tillomed med mina fingrar.
Citera
2009-12-08, 12:23
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JTP

Jag har bara använt det fysiska tangentbordet men det fungerar riktigt bra dessutom hitta jag mina sms nu. Knapparna kan kännas lite små och klämda men efter nu efter en dags sporadiskt användande hittar man lätt allt och lyckas undvika feltryck tillomed med mina fingrar.

Tack för ditt svar Du har inte lust att testa skärmens tangentbord bara skriva något sen säga hur det är? För tycker det känns smidigare om man får ett sms och vill svara snabbt och så slipper man fälla upp mobilen.
Citera
2009-12-08, 12:44
Medlem
fick detta underbara mail av nokia shop nu i morse.

Citat:
Bäste kund,

Produkten nedan finns nu i lager och behandlingen av denna del av din
beställning har nu påbörjats. Om de antal som anges nedan inte motsvarar
det totala antal som beställningen avser kommer det resterande antalet att
behandlas när ytterligare produkter finns i lager.

Det kanske finns en liten chans att den kommer i veckan ändå
Citera
2009-12-08, 12:50
Medlem
Citat:
Det fanns något program för det i min programhanterare i alla fall. Jag kan kolla senare idag om du inte hittar det..

Testa det här http://panucci.garage.maemo.org/ det var det jag hade i programhanteraren.
Citera
2009-12-08, 13:16
Medlem
Citat:
Testa det här http://panucci.garage.maemo.org/ det var det jag hade i programhanteraren.
tack så mycket ska testas...

ang. d virtuella skrivbordet så funkar d minst lika bra som på iphone dock så e d fysiska mycket skönare o skiva på när man väl har vant sig....
Citera
2009-12-08, 16:53
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Din beställning, som specificeras nedan, skickades den 8-12-2009. Du har debiterats 5.244,75 kr för de varor du har beställt.

Leveransmetod: Express (1-3 days)

Yaay, nu ska vi se hur snabb gubbarna är på leverera.
Citera
2009-12-08, 17:14
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Yaay, nu ska vi se hur snabb gubbarna är på leverera.

Japp jag har också fått ett sådant email nu! ÄNTLIGEN! Är dock tveksam till om jag får den denna vecka, tog ej express leveransen. The time will tell.
Citera
2009-12-08, 17:21
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
Japp jag har också fått ett sådant email nu! ÄNTLIGEN! Är dock tveksam till om jag får den denna vecka, tog ej express leveransen. The time will tell.

Haha, snålar du på småpengar?! var ju 25% rabatt så jag kände att man kunde likagärna ta express.
Citera
2009-12-08, 17:25
Medlem
Citat:
Programhanteraren hittar den inte... Vad har du för adress till extra-testing...?
Citera
2009-12-08, 17:27
Medlem
CrazyMGMTs avatar
Är glad för er allas skull som beställt via shoppen och blivit skickade era lurar Grämer mig dock något enormt att man beställde via Katshing, som ju får telefonen när 1.1an är redo. Får hoppas att den åtminstone är det den närmsta veckan och jag hinner få nallen innan Jul, så man har något att smyga ivägoch leka med när de andra käkar julgröt..
Citera
2009-12-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengbeng
Programhanteraren hittar den inte... Vad har du för adress till extra-testing...?

http://repository.maemo.org/extras-testing/

Angående batteritiden så har jag iad lyssnat på musik med hörlurar en timme och via fmsändaren i 3.5 timmar, svarat på några mail, surfat i ca 45 min och haft en 3 mb stor pdf fil öppen hela tiden. Lite över halva batteriet finns kvar absolut godkänt enligt mig.

Vilka program använder du bengbeng och hur fungerar dom?
Citera
2009-12-08, 19:45
Medlem
Några frågor bara lite lätt...

Hur är det när man pratar med folk? Är det bekvämt eller obekvämt? Kan man höra den andra personen högt och tydligt?

Hur är storleken på mobilen? Stör ni er på att den är så stor? Såg en bild att den var mindre (?) än en vanlig Marlboro paket.

Kanske en dum fråga, men när kommer den ut till butikerna. Kan den komma nästa vecka eller blir det en sen julklapp ala år 2010?

Tack för mig

Puss Kram Peace
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in