Citat:
Ursprungligen postat av Strutten
Jag förstår ärligt talat inte vad du menar med att starta exempelvis klockan mellan varje grej? Hade du gjort en back-up? Programhanteraren jobbade i 20 minuter, och sen hade jag alla program som innan, och skrivbord och widget såg också ut som förut efter detta.
Kom på själv att de var en riktigt kass förklaring
Vi säger när du ska ordna skrivbordet så håller du in och så blir bakgrunden grå och de kommer fram kryss rutor osv för widgets och genvägar, och då när man ska lägga till en ny genväg eller widget så läggs den på skrivbordet och sedan när man ska klicka t ex klicka på krysset för att avsluta konfigureringen går de inte, och klickar man på "Desktop Menu" alltså knappen bredvid kugg hjulet så kommer Profil, Bluetooth,ljudnivå batteri rutan fram och man är tvungen att öppna typ klockan eller "Tillgänlighet" för att de ska typ resetas tillbaka, sedan får man göra om samma procedur igen alltså hålla in fingret alt pinnen på skrivbordet och få upp konfigurations fönstret igen och lägga till en widget eller genväg osv.
Nog jobbade programhanteraren några min extra men inte kom något program tillbaka fanns bara mina kontakter och sms och lite konfigurationer kvar.
Backup gjorde jag bara på de viktigaste genom Nokias program.