2009-10-04, 23:10
Medlem
kanulas avatar
Jag är definitivt redan såld på en N900. Man kan ju verkligen göra allt! T.o.m installera ett annat OS om man hellre vill ha det! Funderar på om jag skulle förboka men jag tror nog att jag inväntar de första användarrecensionerna. Vore inte kul att lägga ut 6k för något man inte blir nöjd med, fast det betvivlar jag starkt.
Citera
2009-10-05, 01:04
Medlem
ciones avatar
Verkar gå att göra fett mycket med denna lur ju! Kollade på en film där han gör något hokuspokus vipps - hans N900 är en Snes konsol
Citera
2009-10-05, 12:44
Medlem
Vibliriblands avatar
jag kan iof spela GBA på min tv via min N95 8gb. Men snes och psone är ju hur grymt som helst, och openoffice och hela kittet

Det har blir bra
Citera
2009-10-06, 18:23
Medlem
Stormfires avatar
N900 använder en riktigt häftig mobil version av Firefox.

http://www.symbian-freak.com/news/009/09/a_sneak_peak_at_mobile_firefox_for_nokia_n900.htm

Geee miggg...!!!

Den måste bara komma den 15:e, inte en dag senare!
Senast redigerad av Stormfire 2009-10-06 kl. 18:26.
Citera
2009-10-06, 21:12
Medlem
FantaBurks avatar
Vilket datum tippar flesta på att den ska komma ut? Skulle gärna vilja förbeställa den, men inte om den kommer ut EFTER 3:e November

På webhallen står det inte ens boka, utan köp?
http://www.webhallen.com/prod.php?id=102268&traff=1
Citera
2009-10-06, 21:27
Medlem
Denna jävla mobilen kommer förstöra hela min planering om hur jag ska placera mina pengar. Tänkte köpa möbler men jag får väl skjuta upp det yttligare en månad.. Jag MÅSTE ha denna.. MÅSTE
Citera
2009-10-06, 21:43
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantaBurk
Vilket datum tippar flesta på att den ska komma ut? Skulle gärna vilja förbeställa den, men inte om den kommer ut EFTER 3:e November

På webhallen står det inte ens boka, utan köp?
http://www.webhallen.com/prod.php?id=102268&traff=1

Den kommer som tidigast den 15:e, men den ska komma ut den här månaden.

Citat:
Ursprungligen postat av koriakus
Denna jävla mobilen kommer förstöra hela min planering om hur jag ska placera mina pengar. Tänkte köpa möbler men jag får väl skjuta upp det yttligare en månad.. Jag MÅSTE ha denna.. MÅSTE

Helt rätt!!!
Citera
2009-10-06, 22:11
Medlem
FantaBurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Den kommer som tidigast den 15:e, men den ska komma ut den här månaden.

Kan man förbeställa och sedan om den inte kommer fram innan säg 3:e nov, kan man avbeställa utan problem?
Citera
2009-10-06, 22:13
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantaBurk
Kan man förbeställa och sedan om den inte kommer fram innan säg 3:e nov, kan man avbeställa utan problem?

Jo, det ska vara möjligt. Vad händer 3:e nov föresten?

På inwarehouse står det att den ska släppas den 15:e, och där kan man även lägga in en förbeställning.

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=495826

Citat:
Jag vill avboka en eller flera produkter på min order, hur gör jag?
Först loggar du in på vår hemsida och klickar på knappen Kundkonto uppe till höger. Väljer sedan Alla ordrar under snabbsök och klickar på knappen Sök nu. Klicka på den ordern ni önskar avboka enstaka eller flera produkter. Uppe till höger på den nya sidan finns två knappar; Avbeställa order och Avbeställ orderlinjer. Vill du avboka enstaka produkter klickar du på Avbeställ orderlinjer och bockar i de produkter du önskar avboka.
Citera
2009-10-06, 23:08
Medlem
ciones avatar
Hoppas fan att den kommer ut denna månad. Kan det hända att man ändå inte får tag i någon? Att alla förbeställt och de således är slut så de måste ta hem nya? Hur stor är risken för något sådant?
Citera
2009-10-06, 23:09
Medlem
FantaBurks avatar
tack,
3:e reser jag till italien, vill ha en mobil då jag är där i cirka en månad, antingen om jag kan få tag på n900 innan, annars får det bli den 126:e försöket på att skaffa en factory unlocked 3gs. har redan spenderat 2 resor på att få den, men fanns inte i stock i bägge länder . är även på väntelistan i belgien sedan början av augusti, men orkar inte vänta längre!!!

n900 är värt att skippa iphonen för, men vill som sagt ha med den till italien, annars får det bli den andra.
Citera
2009-10-06, 23:13
Medlem
Vibliriblands avatar
N900 kom upp i vårat datasystem idag, N97an kom upp 1 månad innan release.

Detta säger iof inte så jättemycket då E72 inte finns med i systemet, men den skall enligt Nokia ha release tidigare än N900.

Jag gissar på Någon gång i November.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in