Citat:
Ursprungligen postat av raddical
Tja, min poäng är främst att jag inte jobbar för tillfället (studen ftw) och inte direkt behöver alla "jobb funktioner" i den. Men jag gillar konceptet med linux OS och själva utseendet på telefonen. Men sen kommer de negativa sakerna, det finns inte portrait mode på den (vilket gör att du måste använda två händer för att tom göra något så enkelt som att skicka ett sms) sen verkar inte själva "telefon" delen vara den mest uppdaterade heller, finns en del funktioner som dom har glömt där. tyvärr måste jag säga, för i övrigt ser den sjukt grym ut.
Får väll vänta tills att man får känna på den i butikerna.
Jag studerar också i första hand (ftw)

Menade mest kontoret som i mail, internet, kalender osv. Fast vilken smartphone har inte det? Visst finns det mkt att välja på, men den datorliknande känslan som verkar infinna sig i denna lur har jag inte sett i ngn annan. Att man kan lira internetsidor som de faktiskt är, utan att behöva div. apps för allt. Detta kommer nog bli vanligare med tiden, fast detta är så vitt jag vet den första och friheten är oändlig ;D
Jag är kär i denne "fån" och kommer inte kunna nöja mig med ngn annan. När i hela helvetet kommer den....!