2009-09-05, 15:56
Medlem
yukikazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Jo, helt klart! Gick igenom ännu fler funktioner här: http://www.youtube.com/watch?v=Zr-BF0Gs0_E

Lutar definitivt mot ett köp!

Håller verkligen med! detta är en mobil som jag skulle kunna köpa även fast den är rätt så dyr
Citera
2009-09-05, 16:05
Medlem
Probelimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yukikaze
Håller verkligen med! detta är en mobil som jag skulle kunna köpa även fast den är rätt så dyr
Ja, Det känns som en mobil som kommer hålla i 5 år nästan. Snabb och bra prestanda, Linux etc. Det ända som jag stör mig på vad jag sett, är sättet att zooma in hemsidorna och att den alt är lite för stor :P
5 megapixel och inspelning i 800x600 är också helt ok. Såg att den också har tv-out vilket borde betyda att man kan streama filmer från telefonen.
Citera
2009-09-06, 18:28
Medlem
Xpers avatar
Satan, denna var fet. Blev grymt sugen på att köpa en.
Citera
2009-09-06, 18:38
Medlem
Sifters avatar
Tror ni att man verkligen kan gå runt med den i fickan? Den verkar ju väldigt stor och tjock.
Citera
2009-09-06, 18:40
Medlem
Xpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sifter
Tror ni att man verkligen kan gå runt med den i fickan? Den verkar ju väldigt stor och tjock.

Ja, det är inga problem. Den verkar ju hel grym. Så stor kan den inte vara.
Citera
2009-09-06, 21:10
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Här har ni en bild där jag jämförde med N97, Htc touch pro 2 och iphone med N900. Avgör själva.
http://img4.imageshack.us/img4/1139/phonearenasizecompariso.jpg
Går att jämföra alla olika telefoner med varandra på Phonearena.com
Citera
2009-09-06, 21:14
Medlem
Citat:

Den är väldigt lik n97. Lite kortare men lite tjockare. Typ inget som skiljer. Kan folk gå runt med n97 kan du gå runt med en n900.

Verkligen grymm telefon. Vill ha
Citera
2009-09-06, 21:20
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clooak
Jag oroade mig faktiskt mer över vikten, har en n95a för tillfället och den väger ju helt OK men n900an väger nästan 30 gram mer om jag läste rätt.

Något jag faktiskt jag saknar(hoppas att de ändrar) med n900an är samma teknik som n97an med skärmen så att den åker upp lite ca 10 grader eller vad det är, istället för skärmen ligger helt rakt.

Annars har jag nog ingenting att klaga på förutom då självklart vikten.

Köp ett gymkort så du orkar bära 30g mer!
Citera
2009-09-07, 20:29
Medlem
Xpers avatar
Vad är det för OS? "Programvaran Maemo 5 och användargränssnitt med direktberöringslogik, 3D-accelererad grafik och menyer för flerprogramskörning i flera fönster" Är det alltså Maemo 5?

Vad kan man jämföra det med, android?
Citera
2009-09-07, 20:41
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xper
Vad är det för OS? "Programvaran Maemo 5 och användargränssnitt med direktberöringslogik, 3D-accelererad grafik och menyer för flerprogramskörning i flera fönster" Är det alltså Maemo 5?

Vad kan man jämföra det med, android?
Jo det heter Maemo 5, baserat på Linux så man kan väl jämföra det med kanske.. Iphones OSX fast inte under klorna på Apple?
Citera
2009-09-07, 22:25
Medlem
Xpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sauce-Bamp
Jo det heter Maemo 5, baserat på Linux så man kan väl jämföra det med kanske.. Iphones OSX fast inte under klorna på Apple?

Lika bra/stabilt?
Citera
2009-09-08, 07:30
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xper
Lika bra/stabilt?
Har inte så stor koll på Maemo, men det ska inte vara Nokias första Maemo OS telefon dom gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in