2009-11-11, 18:48
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Okej riktigt nice satan nu blev man sjukt sugen på denna mobil....

nog är den nice alltid, men ser ut som vi svenskar måste smuggla in den i landet eller vänta i 10 år..
Citera
2009-11-11, 18:53
Medlem
derbicoolings avatar
Lite rädd bara om tangentbordet är för litet självklart inte lika stort som till datorn men det ska ju vara användbart
Citera
2009-11-11, 18:56
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Lite rädd bara om tangentbordet är för litet självklart inte lika stort som till datorn men det ska ju vara användbart

haha, jag tycker det ser perfekt ut ja, knapparna ser ganska stora ut men ändå inte
men tjocka korvfingrar har väl problem med dom flesta mobilerna ?
Citera
2009-11-11, 19:00
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
haha, jag tycker det ser perfekt ut ja, knapparna ser ganska stora ut men ändå inte
men tjocka korvfingrar har väl problem med dom flesta mobilerna ?

Sant, aldrig haft mobil med tangentbord så har ingen aning men ser ut vara lite jobbigt
Citera
2009-11-11, 19:02
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Sant, aldrig haft mobil med tangentbord så har ingen aning men ser ut vara lite jobbigt

fysiska knappar är så mycket skönare än on-screen, men telefonen har on-screen knappar också om man är en touchbög vad jag förstått
Citera
2009-11-11, 19:09
Medlem
Citat:

Pillade lite på en prototyp i Nokias butik i Helsingfors, inga större problem att skriva. Skrev iofs bara några webbadresser, men helt ok. Det jag hann prova var imponerande för mig jämfört med min N82a. Vill ha!
Citera
2009-11-11, 19:13
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feffe6
Pillade lite på en prototyp i Nokias butik i Helsingfors, inga större problem att skriva. Skrev iofs bara några webbadresser, men helt ok. Det jag hann prova var imponerande för mig jämfört med min N82a. Vill ha!

Du skulle ha stulit med dig några till oss!
Citera
2009-11-11, 21:45
Medlem
shivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Du skulle ha stulit med dig några till oss!

ajabaja!

@derbicooling, trodde du menade att det på något sätt va jobbigt att skaffa fri surf o så, eftersom mobilen inte är så rolig annars. Läste om ditt inlägg... vet nu inte varför jag trodde så.. lol

Helt ärligt grabbar, jag har blivit less på det här skitsnacket från Nokia. SLÄPP MOBILEN FTW! Varför ska bara vi sverige vänta? Låter ju förfan helt sjukt.
Citera
2009-11-11, 21:51
Medlem
antezzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivan
ajabaja!

@derbicooling, trodde du menade att det på något sätt va jobbigt att skaffa fri surf o så, eftersom mobilen inte är så rolig annars. Läste om ditt inlägg... vet nu inte varför jag trodde så.. lol

Helt ärligt grabbar, jag har blivit less på det här skitsnacket från Nokia. SLÄPP MOBILEN FTW! Varför ska bara vi sverige vänta? Låter ju förfan helt sjukt.

haha, inga moralfrågor nu om vad som är "ajabaja" vi har väntat tillräckligt
det sjukaste är ju att dom inte ens skickar mail om förseningar eller hur det ens ligger till, det gör ju saken knappast bättre snarare tvärtom..nästan så man har lust att avbeställa och köpa något man vet att man får..
Citera
2009-11-11, 22:00
Medlem
ciones avatar
Citat:
ajabaja!

Är det endast Sverige som de gör så här emot? Och ja, som någon annan
skrev efter detta inlägg, det är för jävligt ifall det verkligen är så att
fördröjningen gäller och att Nokia inte ens skriver och informerar oss om det.
Är de inte rädda om sina kunder eller vad fan är det frågan om?

Hatar att medge det men (när det gäller mig) kan de göra som de vill känns
det som, är ju inte direkt sugen på att avbeställa och avstå bara för att
protestera.
Citera
2009-11-12, 00:08
Medlem
shivans avatar
@antezzz
haha okeej då
jag vet, de skiter fullständigt i verkar det som. Jag trodde att jag skulle få hem mobilen under den här veckan, senast nästa vecka. Sen så ser man plötsligt en länk till mobil.se som säger något helt annat. Det är HELT SJUKT.

@cione
A det är bara vi som får ta en sån smäll, alla andra länder kommer att få mobilen. Det är just därför jag blir så jävla upprörd över det här. Jag menar operatören 3 finns i de länderna som kommer att släppa mobilen 2-3 veckor tidigare än oss, de ställer inga sjuka krav, invänta en fix som majoriteten inte ens behöver... Det är faktiskt väldigt skumt det här.
Citera
2009-11-12, 00:27
Medlem
ciones avatar
Citat:
@antezzz
haha okeej då
jag vet, de skiter fullständigt i verkar det som. Jag trodde att jag skulle få hem mobilen under den här veckan, senast nästa vecka. Sen så ser man plötsligt en länk till mobil.se som säger något helt annat. Det är HELT SJUKT.

@cione
A det är bara vi som får ta en sån smäll, alla andra länder kommer att få mobilen. Det är just därför jag blir så jävla upprörd över det här. Jag menar operatören 3 finns i de länderna som kommer att släppa mobilen 2-3 veckor tidigare än oss, de ställer inga sjuka krav, invänta en fix som majoriteten inte ens behöver... Det är faktiskt väldigt skumt det här.

Jag håller med dig, om det nu är så. Är sjukt skumt om Sverige är enda landet som får ta denna smäll. Hoppas ändå att de svar jag fått stämmer; de kommer inte att hålla på mobilerna oavsett vad mobil.se säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in