Citat:
Ursprungligen postat av Belseb
Var in på Mediamarkt Västerås och kände på den idag efter att ha funderat ett tag, dom har inga inne för försäljning men har iaf ett visningsex. Några iaktagelser,
1. Tangentbordet är underbart skönt. Passar perfekt för mina fingrar och gick riktigt bra att skriva med.
2. Den känns inte orimligt stor på något sätt, har en n95 nu och skiljer inte mycket.
3. Skärmen är definitivt tillräckligt känslig, inga problem alls att det är en resistiv skärm.
4. Maemo hann jag inte leka runt med tillräckligt för att lära mig men det verkar snabbt och väldigt anpassningsbart.
Har lite kvar på bindningen på gamla mobilen sen blir det garanterat ett köp, tills dess har den säkert hunnit landa i lagerhyllorna och fått lite mer apps så gör inte så mycket.

Bara för du berättade att den fanns på där så var jag tvungen att åka hela vägen dit för att pilla lite på den, när jag ändå var ute och snurra. Har för mig att det nu stod att dom hade den på lager. Eller så läste jag fel.
Jag hade lite problem med skärmen, den reagerade inte alls lika bra med mitt finger som den gjorde med pennan. Men det kan också ha vart för att jag smorde in händerna innan jag drog iväg.
Men vilken jäkla bra skärpa det var på den, var det första jag reagerade på när jag klickade fram menyn. Tufft val. N900 eller Nexus one. Kanske båda.