2009-09-29, 16:31
Medlem
har kollat igenom lite på youtube om mobilen nu. Kommer msn fungera på luren?
Citera
2009-09-29, 17:42
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceen
http://my-symbian.com/other/preview_n900.php

Grymm preview på den.

Don't expect to see any "Out of memory" errors on this machine. I tried really hard to get one, and I ended up having over TWO DOZEN of applications running at once and multiple browser windows open, with some 30-40% performance drop being the only result and the system still letting me start new tasks and open new windows... so I just gave up

Tycker det här säger allt om hur väl den verkar prestera.

Mmm så låter det alltid innan skiten kommer ut, det borde du lärt dig nu....
Citera
2009-10-01, 13:38
Medlem
towbs avatar
Den här luren verkar helt klart som något man verkligen vill ha. Jag har däremot bestämt mig för att jag kommer att avvakta ett par månader på en sån här lur. Jag tror att vi kommer få se fler av den här typen väldigt snart och då kommer jag sätta mig in i det hela igen.

Nu ska jag köra Satio ett par månader vad folk än har att säga om det
Citera
2009-10-01, 18:44
Medlem
ciones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Den här luren verkar helt klart som något man verkligen vill ha. Jag har däremot bestämt mig för att jag kommer att avvakta ett par månader på en sån här lur. Jag tror att vi kommer få se fler av den här typen väldigt snart och då kommer jag sätta mig in i det hela igen.

Nu ska jag köra Satio ett par månader vad folk än har att säga om det

Varför vänta när du ändå vill ha en sån här lur?
Citera
2009-10-01, 18:57
Medlem
Grårävs avatar
Är helt såld på den här luren - det blir en så snart någon av operatörerna erbjuder den i samband med förlängt abonemang...
Citera
2009-10-01, 19:02
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gråräv
Är helt såld på den här luren - det blir en så snart någon av operatörerna erbjuder den i samband med förlängt abonemang...
Kolla in Katshing.
Citera
2009-10-01, 20:58
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cione
Varför vänta när du ändå vill ha en sån här lur?
Därför att en sån här lur känns det som att man kommer att behålla ett tag. Och då vill jag inte sitta och sukta efter en nyare modell om ett halvår. Vilket ändå kommer vara fallet om jag väntar Men det ligger kanske lite i att den telefonen jag lånar just nu inte är speciellt rolig och satio kommer ut en 20 dagar före också xD

Jag skulle vara jäkligt tänd på om det kom en lur som är som n900an med snäppet vassare kamera. Det är väl kanske det jag väntar på lite också. Och att se hur det går för maemo. Ja det är många tankar som far omkring. Fast jag ser inte så stora hinder för att sitta med två lurar i slutet av året om suget blir för stort
Citera
2009-10-04, 12:32
Medlem
unikums avatar
fett!!

http://konttoristhoughts.blogspot.com/2009/09/snes-on-n900.html
Citera
2009-10-04, 12:46
Medlem
Stormfires avatar
Kan dom inte bara börja sälja den nu?
Citera
2009-10-04, 16:49
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonaslodin
har kollat igenom lite på youtube om mobilen nu. Kommer msn fungera på luren?

Ja och nej - microsoft kommer inte att släppa någon messenger klient för en linuxplattform. Det finns dock en hel del linuxklienter som stöder msn protokollet, jag skulle bli förvånad om en sådan följde med men jag skulle också bli förvånad om det inte fanns åtminstonde två portar några veckor efter release...
Citera
2009-10-04, 17:10
Medlem
Vibliriblands avatar
I alla mini-pc som såldes i början med Linux så låg det förinstallerat en MSN variant som du kunde använda med folk som hade msn.

Så det kommer funka, tro mig.

Den där filmen var riktigt cool, Snes konsolen kan man alltså packa undan nu

Sen läste jag att PSone skulle funka också, det innebär alltså att man kan köra en hel del riktigt grymma spel på sin TV, utan någon form av konsol.

Helt sjukt.

Kan jag bara betala räkningarna via denna apparat så är jag riktigt lycklig
Citera
2009-10-04, 23:00
Medlem
ciones avatar
Börja sälja denna mobiljävel nu då så man slipper kolla och ödsla mer tid på alla youtube klipp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in