Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-22, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lococco
Vi ska tro på varenda ord du säger och ta varje bokstav för absolut sanning? Men när någon annan presenterar dokumenterade fakta så blir du dryg. Det vore önskvärt att även du kunde presentera åtminstånde en smula belägg i någon form för dina stensäkra påståenden. Det räcker inte med -"Det är sant för att det är jag som säger det".
Visa gärna något som styrker att du vet vad du pratar om och vilka som ger dig mandatet att vara talesman för hela HA worldwide.
Då får du börja med att citera något, alltså precisera, det du vill ha belägg för?
Citera
2012-09-22, 20:47
Medlem
Lococcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Då får du börja med att citera något, alltså precisera, det du vill ha belägg för?
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=643388&threadid=9892 31
Citera
2012-09-22, 20:49
Medlem
Xtroverto: Jag vill veta vad det är som gör att HA denmark är bland dom hårdaste i världen? Är det för att dom tagit till våld? Finns väl många som är kapabla till det men som inte behövt? Du vet väldigt mycket om väligt många olika saker och många olika klubbar, samtidigt ser man att du sitter och postar inlägg här stora delar av dygnet. Jag undrar när du har tid att få all din information för själv skaffar jag mig vetskap genom att vara ute och träffa folk.
Citera
2012-09-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spixxaren
Xtroverto: Jag vill veta vad det är som gör att HA denmark är bland dom hårdaste i världen? Är det för att dom tagit till våld? Finns väl många som är kapabla till det men som inte behövt? Du vet väldigt mycket om väligt många olika saker och många olika klubbar, samtidigt ser man att du sitter och postar inlägg här stora delar av dygnet. Jag undrar när du har tid att få all din information för själv skaffar jag mig vetskap genom att vara ute och träffa folk.

HA DK är det och det borde du veta om du vet lite. Titta på ledargruppen, vad de gjort, de tog HA till Norden. DK och Holland är utmärkande länder.

Att jag postar mycket må vara sant, men jag har ju för fan varit avstängd nästa hela tiden så jag får passa på medan jag är här. Sedan kan du posta via en telefon (fan att man ska behöva nämna det år 2012)
Citera
2012-09-22, 20:55
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=643388&threadid=9892 31
Sluta skoja och kom med sakliga argument för du fattar väl själv att jag inte kommer motivera álla mina inlägg, för dig, för vem fan är du för mig?

Var saklig, var rimlig, och jag ska bemöta dig så bra jag kan och så bra du förtjänar.
Citera
2012-09-22, 21:05
Medlem
Citat:
HA DK är det och det borde du veta om du vet lite. Titta på ledargruppen, vad de gjort, de tog HA till Norden. DK och Holland är utmärkande länder.

Att jag postar mycket må vara sant, men jag har ju för fan varit avstängd nästa hela tiden så jag får passa på medan jag är här. Sedan kan du posta via en telefon (fan att man ska behöva nämna det år 2012)

HA DK heter det ja, löjligt att ens påpeka det när du vet vad jag menar. Att dom tog HA till Norden gör inte dom till dom hårdaste idag. Möjligtvis på 90 talet. Jag säger inte att dom inte är det, det jag stör mig på är att du påstår saker och det är så det är. Att vara utmärkande är inte för mig samma sak som att vara hård.

Att man kan posta via en telefon är ju självklart. Fortfarande "sitter" man ju på internet oavsett om man är uppkopplad via telefon eller om man sitter vid en dator.
Citera
2012-09-22, 21:09
Medlem
Lococcos avatar
Citat:
Sluta skoja och kom med sakliga argument för du fattar väl själv att jag inte kommer motivera álla mina inlägg, för dig, för vem fan är du för mig?

Var saklig, var rimlig, och jag ska bemöta dig så bra jag kan och så bra du förtjänar.

För min del behöver du inte motivera ett enda inlägg. Om inte du har något behov av att visa trovärdighet för din egen skull, så inte fan behöver du det för min skull.
Citera
2012-09-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spixxaren
HA DK heter det ja, löjligt att ens påpeka det när du vet vad jag menar. Att dom tog HA till Norden gör inte dom till dom hårdaste idag. Möjligtvis på 90 talet. Jag säger inte att dom inte är det, det jag stör mig på är att du påstår saker och det är så det är. Att vara utmärkande är inte för mig samma sak som att vara hård.
Ok, jag påstår att de är hårda där, de är vad jag vet de enda som vågat ta tag i invandringen
och gjort det till en viktig del, som delvis är smart då de får folket med sig. Men tycker du annorlunda så respekterar jag det. Orka älta?

Citat:
Att man kan posta via en telefon är ju självklart. Fortfarande "sitter" man ju på internet oavsett om man är uppkopplad via telefon eller om man sitter vid en dator.

Att ligga i en jacuzzi och posta är ju inte direkt att sitta på internet. Om du fattar.
Citat:
För min del behöver du inte motivera ett enda inlägg. Om inte du har något behov av att visa trovärdighet för din egen skull, så inte fan behöver du det för min skull.
Tack.
Citera
2012-09-22, 21:42
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Är Libaneser utlänningar i Libanon? Vart finns grunden i din logik? HA Turkiet är turkar, trodde du att vita, svenskar eller vilka vita jävlar du nu menar, skulle orka eller vilja flytta till alla olika länder och starta upp charters? Hur bra tror du den integrationen skulle bli med det inhemska samhället, språket, de inhemska grupperingarna, etc

Är du bättre än en jude? Och i så fall, varför, på vilket sätt?

Efter som han utger sig för att vara vit och rasmedveten, så är han troligtvis bättre än en jude på de flesta områden, inser du inte de?
Ditt svartskalle vurmande äcklar mig.
Sen så snackar du skit de finns ingen arab ( om de inte nyligen blivit antagna ) som fullvärdig i HA

Förövrigt blev 3 mannen ( HA medlem ) från Värmlands finans härvan släppt, dock kvarstår misstankarna.
Senast redigerad av Gustav2adolf 2012-09-22 kl. 21:47.
Citera
2012-09-22, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Efter som han utger sig för att vara vit och rasmedveten, så är han troligtvis bättre än en jude på de flesta områden, inser du inte det.
Kan inte en Jude vara vit och rasmedveten? Finns någon ras som är medvetnare än Judar?
Citera
2012-09-22, 22:21
Medlem
Hur ser det ut med utveckling och spridning med 1% klubbar i Öst/Sydeuropa och framöver mot ännu mer sydliga bredd grader?

Edit: Italien-Amerikaner har väl haft stor betydelse inom Hells Angels? Sonny Barger, Chuck Vito osv möjligtvis? Delar uppfattningen om att bilden man har av HA inom Norden är män med Nordiskt ursprung vilket även är något man värnar om?

Hells Angels är väl en stor och lyckad organisation, hur ser man egentligen på "ras"aspekten?
Just detta med att man har filialer i länder som Turkiet/Asien etc.
Har ju fått intrycket att brödraskapet är det starkast utpräglade med mc klubbar.

Hur toppstyrd är organisationen? Franchise, USA styrt, Regionstyrt?

Hur beskriver man Red Devils MC i jämförelse med Hells Angels?
Senast redigerad av akvavit 2012-09-22 kl. 22:26.
Citera
2012-09-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvavit
Hur ser det ut med utveckling och spridning med 1% klubbar i Öst/Sydeuropa och framöver mot ännu mer sydliga bredd grader?
Klubbarna expanderar. Finns i både Asien, Sydamerika, Öststaterna.

Citat:
Hells Angels är väl en stor och lyckad organisation, hur ser man egentligen på "ras"aspekten?
Just detta med att man har filialer i länder som Turkiet/Asien etc.
Har ju fått intrycket att brödraskapet är det starkast utpräglade med mc klubbar.
Rasaspekten är prio ett hos andra, det går ju inte att ha en och samma ras om du vill ta del av andra kontinenter, exempelvis.

Citat:
Hur beskriver man Red Devils MC i jämförelse med Hells Angels?
Som en officiell supporterklubb blir bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in