Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-13, 14:33
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIKERBANDIT
Ska Dano glida runt med hoj nu ?? fan det vill jag se , O.G killarna verkar dras till biker världen om man få tro det , först Wojtek och nu Dano

Det krävs ändå en del mod för att driva en kriminell organisation som söker publicitet i Turkiet, eller om det bara är korkat.
Turkiet är en semi-demokrati där millitären har saker att säga till om. Med tanke på terroismen i landet, pkk/islamister/gråa vargarna, bör det finnas lagar mot kriminella organisationer.
Att polisen inte bara griper Dano, kör en snabb skenrättegång och låser in honom några år tyder kanske på att dom mest garvar åt scarface-wannaben som säljer bantningspiller på nätet?
Citera
2010-10-13, 15:11
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det krävs ändå en del mod för att driva en kriminell organisation som söker publicitet i Turkiet, eller om det bara är korkat.
Turkiet är en semi-demokrati där millitären har saker att säga till om. Med tanke på terroismen i landet, pkk/islamister/gråa vargarna, bör det finnas lagar mot kriminella organisationer.
Att polisen inte bara griper Dano, kör en snabb skenrättegång och låser in honom några år tyder kanske på att dom mest garvar åt scarface-wannaben som säljer bantningspiller på nätet?

Det finns mängder med små töntgrupperingar i Turkiets turistorter som lever på att sälja droger till turister etc. Tror inte polisen bryr sig speciellt mycket om några internetkrigare.
Citera
2010-10-13, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Personen i fråga var ju ej medlem i Hells Angels , så det är orättvist att påstå att H.A som organisation skulle acceptera sådant. Sen att det finns personer som är utanför ramen och tar egna beslut utan klubbens samtycke är ju en helt annan sak.
Han är fullvärdig idag, vet inte om detta med våldtäkten är sant då han har sambo(visst han skulle kunna vara BI) och LuckyPeopleCenter(var är du?) påstod att detta med våldtäkten dök upp senare i utredningen som en hämnd för att den dömde hade haft sex med offrets flickvän.
Citera
2010-10-13, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Han är fullvärdig idag, vet inte om detta med våldtäkten är sant då han har sambo(visst han skulle kunna vara BI) och LuckyPeopleCenter(var är du?) påstod att detta med våldtäkten dök upp senare i utredningen som en hämnd för att den dömde hade haft sex med offrets flickvän.

Jag tror inte den va sann.

Han LuckyPeopleCenter är tyvärr avstängd, han skulle precis berätta för oss vem hans farbror i Cosa Nostra va.
Inte ett ljud har vi hört sen dess.
Citera
2010-10-13, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General1978

Han LuckyPeopleCenter är tyvärr avstängd, han skulle precis berätta för oss vem hans farbror i Cosa Nostra va.
Inte ett ljud har vi hört sen dess.
Du kan inte vara lite utförligare?

Tror nog LCP kommer tillbaka!
Citera
2010-10-13, 18:46
Medlem
b-os avatar
Citat:

Har för mej någon la upp papper på FUP eller dom...vet dock inte var här på FB
Citera
2010-10-14, 16:29
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General1978

Han LuckyPeopleCenter är tyvärr avstängd, han skulle precis berätta för oss vem hans farbror i Cosa Nostra va. Inte ett ljud har vi hört sen dess.

Haha!
Citera
2010-10-15, 23:20
Medlem
Exportorens avatar
Någon som vet vad den här äldre kroppsbyggare herren har/hade för roll i HA med tanke på hanns ryggtavla?

http://www.pixbox.se/pic_show_id31712306.html
http://www.pixbox.se/pic_show_id31712308.html
http://2.bp.blogspot.com/_WaekM-8qY1Y/SseMjbeLx6I/AAAAAAAABXs/kgxM43xRNXM/s400/HellsangelsSweden.jpg
Citera
2010-10-15, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exportoren
Någon som vet vad den här äldre kroppsbyggare herren har/hade för roll i HA med tanke på hanns ryggtavla?
Han heter Jorma Varhevaara och är vice president i HA.

http://www.frontface.se/08nr/02sid/02a.htm
Citera
2010-10-16, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bearswe
Han heter Jorma Varhevaara och är vice president i HA.

http://www.frontface.se/08nr/02sid/02a.htm
Vi blev stoppade av polisen som tryckte upp mig mot en bil och stoppade en k-pistpipa i munnen
på mig samt skrek till min dotter
”-fram med ID-handlingar”.
Vilken 13-åring känner att det är
obligatoriskt att bära id-kort?
Detta skedde i Värtahamnen. Stämningen var uppiskad till helt otroliga proportioner, inte alls
i nivå med situationen.

Det är inte obligatoriskt att ha id handlingar på sig och det borde han känna till! En riktig biker kan juridik, det är han tvungen till!
Citera
2010-10-16, 10:26
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Vi blev stoppade av polisen som tryckte upp mig mot en bil och stoppade en k-pistpipa i munnen
på mig samt skrek till min dotter
”-fram med ID-handlingar”.
Vilken 13-åring känner att det är
obligatoriskt att bära id-kort?
Detta skedde i Värtahamnen. Stämningen var uppiskad till helt otroliga proportioner, inte alls
i nivå med situationen.

Det är inte obligatoriskt att ha id handlingar på sig och det borde han känna till! En riktig biker kan juridik, det är han tvungen till!
stoppade polisen k-pist i munnen på dig eller??????????har jag svårt o tänka mig...
Citera
2010-10-16, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Dano är inte så korkad att han begår brott i Turkiet och att skicka dessa preparat till Sverige är ju inte brottsligt där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in