Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-22, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Vad är det du menar att du kan genom att skriva att BMC och HA har avdelningar i Spanien? Det kan ju vem som helst googla fram.
Vad hette avdelningen innan den blev BMC där och vad är speciellt med den i festliga sammanhang?
Citera
2012-09-22, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
No wey, Yo tengo tu madre en mi cama......Ningun hombre

Och om Ni då är så tuffa, varför har jag inte sett något chapter här i Mexico? Snickesnack alltihop, ni gillar bara att slå på dem som är svagare än ni själva. Kom hit och kör Din attityd här med Cartel gubbarna så skall vi se hur långt din väst räcker.

Vakna upp för Helvete !!!

Gillar 1% kulturen en massa, men nu får du faen skärpa dig

Saludos
Tranquilo hombre. Det finns avdelningar i Mexico, men självklart vill ingen bråka med kartellerna, det fattar väl t.om du? Varför bråka med folk man kan vara vänner med. Sedan ska man alltid respektera de som varit på plats längst, och det har ex de mexikanska grupperna. På samma sätt i Italien, tror du mc-klubbarna ger sig på maffian där? För det första har de ingen chans, och för det andra har maffian varit där i 100 år, så de dikterar villkoren.

Citat:
Ursprungligen postat av boonyisa
Xtroverto e garanterat en äcklig liten blatte själv. förmodligen wannabe springpojk till rödvita.
Jag är lika mycket springpojke som din pappa är hetero. Alltså inte alls.
Citera
2012-09-22, 13:40
Medlem
http://www.bt.dk/krimi/drabsforsoeg-paa-ha-rockere-var-internt-opgoer

Hoppsan,vilka är de två "lyckliga"?
Citera
2012-09-22, 13:45
Medlem
De sista i ekohärvan kring Värmlands Finans är nu släppta ur häktet, däribland den 48-åriga tidigare presidenten i Hells Angels Karlstad.

http://www.nwt.se/karlstad/article1172587.ece

Citat ur artikeln:
"Merparten häktades, men försattes relativt snart på fri fot. Men tre personer har omhäktats gång på gång. Det rör sig om Värmlands finans vd, hans bror och en 48-årig man med anknytning till Hells Angels."
Citera
2012-09-22, 13:48
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av facethelife
http://www.bt.dk/krimi/drabsforsoeg-paa-ha-rockere-var-internt-opgoer

Hoppsan,vilka är de två "lyckliga"?

http://ekstrabladet.dk/112/article1831554.ece

De va dessa 2
Citera
2012-09-22, 14:01
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Det e fan synd om dig lille grabb. Vill inte göra dig ledsen men tyvärr lill graben finns många invandrare i hells Angels nu. Finns en neger i stockholm flera araber eller blattar i Malmö, Göteborg med mera.
Finns ett Turkiskt chapter i Tyskland och ett i Turkiet.

Nu får du vara rädd.

Ja Kanyl var med i RAW i Göteborg

Hells Angels e lika smutsiga som Bandidos Om du nu undrade om invandringen.

Det e fan synd om dig vad gör dig bättre en dom svara gärna på den frågan.

Vad gör dig bättre en än Juden svara på frågan du fick

Nej jag vet inte om jag direkt är bättre än en jude. Jag gillar judarna betydligt bättre än muslimerna och deras religion då jag hoppas att de en gång ska få tummarna loss och skicka några atombomber i huvudet på just araberna .

Grabb och grabb vet jag inte om stämmer och jag har väl varit med på en och annan fest även hos er ner e i Skåne då en polare var fullvärdig medlem som jag tränade ihop med. Men hans invandrar syn var ungefär som min. Och aktuella fest jag var på så lyste det mest vita män med viking motiv tatuerade över kroppen. Sorgligt om HA numera släpper in svartmuskiga män.

Har även för mig att dokumentärer jag såg om just HA var att de bildades i usa efter www2 och att det då mest var en klubb för vita män. Jävligt trist om detta nu ändrats till att bli samma dräng förening som Bandidos.
Citera
2012-09-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Nej jag vet inte om jag direkt är bättre än en jude.
Om du nu inte vet det, varför nämner du Jude i ett nedsättande sammanhang? Du är inte bättre en en Jude, judarna har mer makt än du och dina gelikar, så vad fan får dig att ta ton?

Citat:
Sorgligt om HA numera släpper in svartmuskiga män
Du vet att det finns utlänningar som är exakt som vilken annan snubbe som helst? Du kan inte dra alla över samma kan, din obildade bonde. Dessutom brukar invandrare ha ett hjärta och en lojalitet som svensken kan drömma om.

Varför tror du unga invandrarkillar vågar kriga mot Danska HA (bland hårdaste HA i hela världen), de har skjutit de 3 högsta i HA, men dessa ser du som avarter? Skulle du och dina polare våga kriga mot HA?

Citat:
Har även för mig att dokumentärer jag såg om just HA var att de bildades i usa efter www2 och att det då mest var en klubb för vita män. Jävligt trist om detta nu ändrats till att bli samma dräng förening som Bandidos.

I början var det ett annat tänk, nu är det mer moderniserat, och det gör bara gott. Synd att du inte förstår det.
Citera
2012-09-22, 16:37
Medlem
sanctissimuss avatar

Red and White Crew Sverige regler (2009-07-16):

Crew tatueringar ska avlägsnas när man lämnar crewn.

Den som skämmer ut klubben kommer att bli straffad enligt tidigare muntlig information.
källa
Citera
2012-09-22, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus

Red and White Crew Sverige regler (2009-07-16):

Crew tatueringar ska avlägsnas när man lämnar crewn.

Den som skämmer ut klubben kommer att bli straffad enligt tidigare muntlig information.
källa

Oj, vilket scoop?
Citera
2012-09-22, 19:31
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Oj, vilket scoop?

lägg ner dina jävla töntkommentarer!!!
Citera
2012-09-22, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
lägg ner dina jävla töntkommentarer!!!
När jag berömde dig för att ha fixat boken gick det bra. Men när jag idiotförklarar ditt dunderscoop så blir du sur? Lär dig ta kritik, i all dess form.
Citera
2012-09-22, 20:31
Medlem
Lococcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
När jag berömde dig för att ha fixat boken gick det bra. Men när jag idiotförklarar ditt dunderscoop så blir du sur? Lär dig ta kritik, i all dess form.

Vi ska tro på varenda ord du säger och ta varje bokstav för absolut sanning? Men när någon annan presenterar dokumenterade fakta så blir du dryg. Det vore önskvärt att även du kunde presentera åtminstånde en smula belägg i någon form för dina stensäkra påståenden. Det räcker inte med -"Det är sant för att det är jag som säger det".
Visa gärna något som styrker att du vet vad du pratar om och vilka som ger dig mandatet att vara talesman för hela HA worldwide.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in