Citat:
Ursprungligen postat av cocaine__
World Wide expanderar HA fortast! inte som bandidos och outlaws har på sina hemsidor vilka som e proscets och så... HA har hur många prospects som helst som dem inte visar oss andra för äns dem e fullvärdiga.. det e skillnaden.
PS: ett HA chapter e tusen gånger mer kvalite än bandidos och outlaws! det har man sätt måpnga gånger genom åren HA chapter står fast kvar medans outlaws och bandidos kan försvinna helt plötsligt

Kan utan att veta om det exakt är så eller inte hålla med om att det ser iaf ut som HA chapters är mer stabila än övriga klubbar (iaf Sverige, hur det är utomlands vet jag ej).
Vad detta beror på (om det stämmer) vet jag inte heller, men kan tänka mig HA rekryterar annat folk. Verkar som om de som kommer till HA redan är bikers med erfarenhet av klubblivet/bikerklubb och på så sätt är mer insatta i vad som gäller.
Att rekrytera folk utanför bikersvängen till en bikerklubb och försöka göra dom bikers över en natt är inget jag tror på.
Se på Mongols i USA, när dom började rekrytera street gangsters..Många bikers i Mongols då som verkade tröttna.