Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-11, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongols-fans
hört vad som hänt i Sthlm dock visste inte jag detta förrens lördag eftermiddag när jag skulle till jobbet ute i industriområdet Bromma. Då kommer det en bil sakta in rullandes med 3 maskerade killar. Bilen stannar till vid HA:s lokal i Bromma & dem 3 kliver ur bilen helt iskallt runt 16.00, den ena går fram & lägger en stor Bomb utanför deras lokal & sedan avlossas det skott mot HA:s lokal & killarna sätter sig i bilen & åker sakta därifrån.

Oh, fy faan vad läskigt! Måste vara Mongos eller Icebears Sthlm. De är de enda som är av den kalibern att utföra nåt sånt tror jag.
Citera
2011-08-11, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krilledille
Var förbi Bromma huset imorse. Det finns ingen skada och inga hål vad jag kunde se...
Så för mig låter det som en sagohistoria. En stor bomb skulle rendera i skada tycker jag, men det är ju inget som ser förstört ut..
Jag tror fortfarande att det är skitsnack...
Klart att det är skitsnack. HA´s lokal i Bromma har dessutom övervakningskameror från polisen riktade mot sig från omkringliggande byggnader, så inte en chans att detta skulle ha gått obemärkt förbi.
Citera
2011-08-11, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UpsyDaisy
Mongols internetbomber är lika legendariska som kukarna på FB, aka FB-dase
Javisst, kuklängdsgenomsnittet är väl runt 45 centimeter på Flashback.
Vi har väl några 40-centimeterssmåttingar som drar ner snittet.
Annars är ju inte kukar på över halvmetern ovanligt härinne.
OnT: Någon med känningar i HA som hört vad de sagt om Mongolsincidenten i Arboga?
Senast redigerad av Navelfluff 2011-08-11 kl. 15:35.
Citera
2011-08-11, 18:13
Medlem
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2524522/moller-ska-betala-tre-miljoner-i-skatt

Den före detta Hells Angels-ledaren Thomas Möller får inte prövningstillstånd i högsta förvaltningsdomstolen.
Detta innebär att kammarrättens dom om att Möller ska betala över tre miljoner kronor i skatt kvarstår, rapporterar Sveriges Radio Malmöhus.

Det blir inget prövningstillstånd i högsta förvaltningsdomstolen för den före detta HA-ledaren i det sedan länge pågående skattemålet.
– Utomordentligt märkligt, säger hans advokat Sven-Eric Ohlsson, som menar att Möller särbehandlas.
Han tänker nu anmäla fallet till Europadomstolen, som en kränkning av Thomas Möllers mänskliga rättigheter.

Undanhållit pengar
Thomas Möller ska 2002-2007 ha undanhållit pengar från beskattning.
Den före detta HA-ledaren hävdar dock att det rör sig om sparpengar och spelvinster - inte inkomster från näringsverksamhet
Citera
2011-08-11, 19:27
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2524522/moller-ska-betala-tre-miljoner-i-skatt

Den före detta Hells Angels-ledaren Thomas Möller får inte prövningstillstånd i högsta förvaltningsdomstolen.
Detta innebär att kammarrättens dom om att Möller ska betala över tre miljoner kronor i skatt kvarstår, rapporterar Sveriges Radio Malmöhus.

Det blir inget prövningstillstånd i högsta förvaltningsdomstolen för den före detta HA-ledaren i det sedan länge pågående skattemålet.
– Utomordentligt märkligt, säger hans advokat Sven-Eric Ohlsson, som menar att Möller särbehandlas.
Han tänker nu anmäla fallet till Europadomstolen, som en kränkning av Thomas Möllers mänskliga rättigheter.

Undanhållit pengar
Thomas Möller ska 2002-2007 ha undanhållit pengar från beskattning.
Den före detta HA-ledaren hävdar dock att det rör sig om sparpengar och spelvinster - inte inkomster från näringsverksamhet

Spelvinster, mjaha mjaha från anonyma spelbongar vars vinst aldrig hämtats ut samma dag eller är på ett sånt däringa digitalt spelkort är min kvalificerade gissning. Fan jag trodde en tung snubbe som han hade mer kreativa metoder för tvättning av svart byk.

Saludos

Saludos
Citera
2011-08-14, 14:45
Medlem
Bovfinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Spelvinster, mjaha mjaha från anonyma spelbongar vars vinst aldrig hämtats ut samma dag eller är på ett sånt däringa digitalt spelkort är min kvalificerade gissning. Fan jag trodde en tung snubbe som han hade mer kreativa metoder för tvättning av svart byk.

Saludos

Saludos

De är fan svårt att tvätta större summor nuförtiden...
Jag fick inte ens betala igen ett lån till banken med fina vita pengar eftersom jag inte kunde bevisa var jag fått dem ifrån, beloppet var för stort för att jag skulle ha "sparat" ihop det och nu snackar vi inte ens sex-siffrigt. Kan tänka mig att en man som Mölller också granskas mkt, mkt hårdare än mig
Citera
2011-08-14, 15:12
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
De är fan svårt att tvätta större summor nuförtiden...
Jag fick inte ens betala igen ett lån till banken med fina vita pengar eftersom jag inte kunde bevisa var jag fått dem ifrån, beloppet var för stort för att jag skulle ha "sparat" ihop det och nu snackar vi inte ens sex-siffrigt. Kan tänka mig att en man som Mölller också granskas mkt, mkt hårdare än mig

Ja om alla är skuldsatta upp över öronen är det ingen som gör en så välbehövlig kapitalistisk revolution som behövs så väl. Det är så sjukt att industriländerna faller in little by little in i en
helt sjuk polisstat och nästan ingen fattar något om vad som håller på att hända. De lägger ner enorma resurser på att jaga lite MC-killar när de borde leta på helt andra håll.

Möller kollar de väl med lupp i a-hålet för att försöka hitta något, men det borde han väl ha listat ut och anpassat sig till menar jag, det verkar lite klantigt om man skall vara den stora maffia boss som tidningar och polis hävdar han är.

Flat tax är bästa systemet, kommer att göra det mycket svårt att fuska plus att det är det mest rättvisa systemet, tjänar du dubbelt så mycket, betalar du dubbelt så mycket i skatt.

Saludos
Citera
2011-08-14, 22:21
Medlem
Vet någon vem det är som sagt upp sig från Forsmark? Ska vara en anhängare till H A.
Citera
2011-08-15, 11:42
Medlem
Vart är HA anhängarna nu när det är krig i Karlstad? BMC har många killar här, men ingen ifrån HA syns.
Som jag fattar det, så var det väl BMC:s ledare som fick stryk av en HA o då tycker jag ju faktiskt att HA är skitstövlar som inte kan "reda ut" detta INNAN det går för långt. Jag tror att många oskyldiga kommer att bli inblandade nu tyvärr. Det är bara att hoppas på att allt händer utanför Karlstad Jag har hört på "ryktesvägen" att det är BMC som bedriver Maxim nu, men som sagt, det är bara rykten
Citera
2011-08-15, 11:53
Medlem
dom röd & vita verkar ha tappat dom sista cellerna dom hade, vad händer när BMC, OMC och mongols vänder sig mot dom samtidigt? kom inte med att ha är starkast i världen, bla bla bla. mycket har hänt dom senaste 15 åren och ha är inte vad dom har varit.

1%er
Citera
2011-08-15, 11:56
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
dom röd & vita verkar ha tappat dom sista cellerna dom hade, vad händer när BMC, OMC och mongols vänder sig mot dom samtidigt?
Det kommer inte hända hur mycket du än hoppas på det.
Citera
2011-08-15, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Det kommer inte hända hur mycket du än hoppas på det.

det lär ju tiden utvisa. Är du talesman åt dom underbegåvade eller? röd vitt är inte vad det har varit även om du intalar dig själv det, dom skulle inte klara ett krig mot omc och bmc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in