Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
De är fan svårt att tvätta större summor nuförtiden...

Jag fick inte ens betala igen ett lån till banken med fina vita pengar eftersom jag inte kunde bevisa var jag fått dem ifrån, beloppet var för stort för att jag skulle ha "sparat" ihop det och nu snackar vi inte ens sex-siffrigt. Kan tänka mig att en man som Mölller också granskas mkt, mkt hårdare än mig

Ja om alla är skuldsatta upp över öronen är det ingen som gör en så välbehövlig kapitalistisk revolution som behövs så väl. Det är så sjukt att industriländerna faller in little by little in i en
helt sjuk polisstat och nästan ingen fattar något om vad som håller på att hända. De lägger ner enorma resurser på att jaga lite MC-killar när de borde leta på helt andra håll.
Möller kollar de väl med lupp i a-hålet för att försöka hitta något, men det borde han väl ha listat ut och anpassat sig till menar jag, det verkar lite klantigt om man skall vara den stora maffia boss som tidningar och polis hävdar han är.
Flat tax är bästa systemet, kommer att göra det mycket svårt att fuska plus att det är det mest rättvisa systemet, tjänar du dubbelt så mycket, betalar du dubbelt så mycket i skatt.
Saludos