Citat:
Ursprungligen postat av hejhopp
kom tillbaka till rätt värld nu
dom skulle aldrig tillrättavisa en av sina egna på det sättet som du antyder
de där e nått du drömmer om ska hända
Hur vet du det?.Har du varit lr är du medlem?.Flera styckna av både underhuggare till H-A och Bmc har blivit utsparkade för att dom ställt till saker i onödan.Nu säger jag inte att det då har handlat om "4-hjulingar).Men lik förbannat så är både Prospect och hangaround tiden till för att se vilka som duger och inte duger.Och dom som ställer till det för sig och ger klubben ett dåligt namn duger inte å då blir du utsparkad.Inget konstigt med det så funkar det i alla klubbar både i raggarvärlden och i hojvärlden=).
En prospect eller hangaround tid garanterar inget medlemskap utan det är som jag sa just enbart ett sätt för att se vilka som duger och vilka som inte gör det.och detta gäller som sagt inte bara 1% klubbarna!=).
Det jag baserar det hela på är fortfarande att många av medlemmarna har tillhört samma gäng som många av raggarna och kallat sig bröder långt innan H-A ens kom till i sverige.Nu menar jag ju inte att dom "egna" inte går före gammla "bekantskaper".Men lik förbannat så tror jag att dom skulle sätta sig å prata lite med dom där ungdommarna så att dom inte gör bort sig allt för mkt å gör dumma saker helt oprovocerat.
Om det ligger nåt speciellt bakom detta har jag ingen aning om.Men var det oprovocerat så tror jag nog att detta samtal kommer!?=).
SPekulationer enbart från min sida lixom från alla andras som inte är medlemmar här.Alla har olika åsikte lixom smaken är som baken.Inget nytt med det så=)