Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-05, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vilket gym tränar Jorma på?
SATS Väsby
Kanalvägen 1 B

194 61 Upplands Väsby

Tlf. 010-11 06 525

*ironi*
Citera
2011-12-05, 16:00
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicwings
SATS Väsby
Kanalvägen 1 B

194 61 Upplands Väsby

Tlf. 010-11 06 525

*ironi*

Ser att gå bra för gubben på träningsfronten
Citera
2011-12-05, 16:26
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vilket gym tränar Jorma på?
Han kör bänkpress i källaren därhemma. Varje morgon så kastar han i sig en näve thaifemmor som han sköljer ner med brännvin. Därefter så äter han havregrynsgröt och går ner i källaren för lyfta skrot.
Citera
2011-12-08, 19:58
Medlem
Detta finns säkert längre bak i tråden men jag kör ändå. Har sett en frontpatch på
danska ha medlemmar där det står frontline.

Så frågan är då vad betyder detta?
Citera
2011-12-08, 20:02
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonwhiskey
Detta finns säkert längre bak i tråden men jag kör ändå. Har sett en frontpatch på

Den ska betyda detsamma som Filthy Few ...
Citera
2011-12-08, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonwhiskey

It's for me to know and you to find out

Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Den ska betyda detsamma som Filthy Few ...
Nej. Jag ber dig sluta sprida felaktig information.
Citera
2011-12-08, 20:21
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto

Jasså? Kan du för en endaste gång komma med ett svar istället för annat typ som du brukar göra...du säger alltid ( 9/10 ggr ) att andra har fel men du säger inte själv hur/ vad det ska vara.

Jag skrev "Den ska betyda detsamma som Filthy Few ..." hur jag har hört det eller av vem spelar ingen roll men han var Dansk. Men tala du då om för oss Flashbacks egna lilla uppslagsbok".
Jag väntar med spänning men är ganska säker på att du själv inte har en aning och kommer med svaret "Det vet dom som behöver veta" eller liknande.
Citera
2011-12-08, 20:21
Medlem
Många trodde 666 (6 är F i alfabetet) var detsamma som FFF (Filty Few Forever), men det är det inte. Ingen patch betyder detsamma som en annan.
Senast redigerad av xtroverto 2011-12-08 kl. 20:26.
Citera
2011-12-08, 20:22
Medlem
Citat:
Jasså? Kan du för en endaste gång komma med ett svar istället för annat typ som du brukar göra...du säger alltid ( 9/10 ggr ) att andra har fel men du säger inte själv hur/ vad det ska vara.

Jag skrev "Den ska betyda detsamma som Filthy Few ..." hur jag har hört det eller av vem spelar ingen roll men han var Dansk. Men tala du då om för oss Flashbacks egna lilla uppslagsbok".
Jag väntar med spänning men är ganska säker på att du själv inte har en aning och kommer med svaret "Det vet dom som behöver veta" eller liknande.
Vad fan skulle jag tala om det för dig för? Fortsätt du sprid din dessinformation, det är bara bra
Citera
2011-12-08, 20:26
Medlem
Vissa danskar kör med frontline men det betyder inte det var han nu heter påstod att det betyder. Varför hittar du FF på Helsingborgs sida? Jo, för FF och Frontline inte betyder samma sak.

Till saken så ska jag försöka hitta en bild på en som både burit FF och Front line men som på den bilden inte bär något. Jag hoppas jag hittar den.

Mannen som det handlar om i länken nedan, Jönke, har burit FF länge, men även burit Front line. På bilden nedan ser ni att han inte bär något av det. Det enklaste sättet att se det är hans patchar på bilden är rödvita, medan FF och Fron line är svartvita.

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.983285/kand-hells-angels-medlem-knivskuren
Senast redigerad av xtroverto 2011-12-08 kl. 20:35.
Citera
2011-12-08, 20:29
Medlem
b-os avatar
Citat:

Citat:
Vad fan skulle jag tala om det för dig för? Fortsätt du sprid din dessinformation, det är bara bra :)

Hur fan ska du ha det?

Haha i vanlig klass, kanonsvar och hade inte väntat mej annat av dej

Du är snart i samma klass som han du vet 1ofakind som blev avstängd innan, han körde samma stuk som dej...du vet, vet bäst, kan allt ber alla hålla käften etc.

Du....lev som du lär jävla tomte

Edit: får göra som man gjorde med han 1ofakind, sätta på ignore för du tillför inte ett skit utan sitter bara och slår dej för bröstet.
Citera
2011-12-08, 20:39
Medlem
Citat:
Hur fan ska du ha det?

Haha i vanlig klass, kanonsvar och hade inte väntat mej annat av dej

Du är snart i samma klass som han du vet 1ofakind som blev avstängd innan, han körde samma stuk som dej...du vet, vet bäst, kan allt ber alla hålla käften etc.

Du....lev som du lär jävla tomte

Edit: får göra som man gjorde med han 1ofakind, sätta på ignore för du tillför inte ett skit utan sitter bara och slår dej för bröstet.

Hur fan tänker du nu? Bara för att du säger att Front line ska betyda FF och det inte stämmer, så måste jag tala om vad Front line betyder? Är det den logiken du kör med?

Ge mig EN jävla anledning till att jag skulle yppa det på ett öppet forum? Precis, det finns ingen. Sedan om du tycker jag är en idiot så är det glädjande, för jag kan inte påstå att jag älskar dig ;-)

EDIT: Tycker du att man måste berätta allt här? varför sa du inte så då till han MFFM? Det du inte vet måste du ju få veta, eller?

Jag tycker du får lära dig att respektera om man inte vill delge alla allt man vet. MVH
Senast redigerad av xtroverto 2011-12-08 kl. 20:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in