Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-03, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av civil18
hej sug kuk du som säger att araber e inte med ha ta reda på fakta nästan halva hamc i tyskland e araber . ps hattarna e bäst dem kommer att knulla er alla

Med tanke på ditt inlägg så har du nog inte läst frågeställningen i detta forum. Vederbörande frågade varför det finns så få eller inga utlänningar i HA. Det var en fråga inte ett påstående som du tolkat det! Och du! Hattarna är ett utryck HA använder sig av när dom snackar om BMC. Det är ett skällsord i Bandios kretsar så du vet FAN inte vad du snackar om! Kom igen när du är 18 så kan vi snacka vuxensnack.
Citera
2011-12-03, 14:44
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBastard
Med tanke på ditt inlägg så har du nog inte läst frågeställningen i detta forum. Vederbörande frågade varför det finns så få eller inga utlänningar i HA. Det var en fråga inte ett påstående som du tolkat det! Och du! Hattarna är ett utryck HA använder sig av när dom snackar om BMC. Det är ett skällsord i Bandios kretsar så du vet FAN inte vad du snackar om! Kom igen när du är 18 så kan vi snacka vuxensnack.

Hattarna = Bandidos
Polkagrisarna = Hells Angels
Mongos = Mongols
Fågelskitarna = Outlawz
Og & Kakerlackerna = Original gangsters
Slut = Syndicate Legion

Vad jag har fått lära mig.

Finns det mer uttryck om dom andar gängen
Citera
2011-12-03, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av civil18
hej sug kuk du som säger att araber e inte med ha ta reda på fakta nästan halva hamc i tyskland e araber . ps hattarna e bäst dem kommer att knulla er alla

Låter som du bor i malmö o e en av dom som försökt ble en hattare?? kan du köra hoj
Citera
2011-12-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Hattarna = Bandidos
Polkagrisarna = Hells Angels
Mongos = Mongols
Fågelskitarna = Outlawz
Og & Kakerlackerna = Original gangsters
Slut = Syndicate Legion

Vad jag har fått lära mig.

Finns det mer uttryck om dom andar gängen

Vad jag har lärt mig så tilltalar man inte en killarna i BMC för hattar. Det är ett utryck som används av klubbar som intre tycker bra om BMC. Har aldrig hört att HA kallas för polkagrisar heller. Låter påhittat i mina öron men jag kan ha fel.
Citera
2011-12-03, 18:24
Medlem
81rulezs avatar
Jag har aldrig personligen förstått det där med att hoppa runt mellan olika organisationer.

Väljer man att gå in i något i livet, så bör det ju vara väl genomtänkt. Inget man bör göra i hast och nyfikenhet. Man börjar med att umgås med folket...känner varandra på pulsen. Sedan tar man sig en riktigt bra funderare. Man överväger för och nackdelar.

Då tar man det steget längre....umgås mer och mer och så stillas nyfikheten, man får smak på kamratskapet/brödraskapet.

Med åren lär man känna varandra alltmer och personliga saker som är just personliga...

Att sedan någon "hoppar" av eller lämnar gemenskapen, för att gå över på "fiendens" planhalva och fortsätta sin karriär... Det är för mig fullständigt otänkbart.

Detta var min reflektion på alla inlägg om "kappvändare".
Citera
2011-12-03, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBastard
Vad jag har lärt mig så tilltalar man inte en killarna i BMC för hattar. Det är ett utryck som används av klubbar som intre tycker bra om BMC. Har aldrig hört att HA kallas för polkagrisar heller. Låter påhittat i mina öron men jag kan ha fel.

Luleå polisen kallar RAWC för polkagrisarna.
Citera
2011-12-03, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Att sedan någon "hoppar" av eller lämnar gemenskapen, för att gå över på "fiendens" planhalva och fortsätta sin karriär... Det är för mig fullständigt otänkbart.
Jag håller med. Men varför tar klubbarna emot de som tillhört fienden? Att någon som fått lämna i BS vill söka sig till en ny klubb är ju inte så väldans svårt att förstå, det märkliga tycker jag är varför klubben öppnar dörren för en fd fiende. Hade klubbarna inte öppnat dörren för varandras avhoppare, så hade ingen kunnat byta klubb. Betänk att de du ser upp till är de som tagit emot flest från andra klubbar. Eller jag känner i alla fall inte till någon annan 1%-klubb som tagit emot lika många ifrån en sk fiendeklubb.
Senast redigerad av xtroverto 2011-12-03 kl. 19:24.
Citera
2011-12-03, 20:52
Medlem
Analyzatorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag håller med. Men varför tar klubbarna emot de som tillhört fienden? Att någon som fått lämna i BS vill söka sig till en ny klubb är ju inte så väldans svårt att förstå, det märkliga tycker jag är varför klubben öppnar dörren för en fd fiende. Hade klubbarna inte öppnat dörren för varandras avhoppare, så hade ingen kunnat byta klubb. Betänk att de du ser upp till är de som tagit emot flest från andra klubbar. Eller jag känner i alla fall inte till någon annan 1%-klubb som tagit emot lika många ifrån en sk fiendeklubb.

Det handlar bara om nya "Soldater" inget annat, MC-Klubbar idag är toppstyrda och Dampbröderna i bottenskiktet gör skitgörat precis som vanligt....
Citera
2011-12-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messerschmitten
Vadå Mullsjö?
Tänk efter innan ni skriver något.
Var det inte Floby....rätta mig om fel.

Dom hittades i en grusgrop som hör till Höverö
http://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%B6ver%C3%B6

hitta.se visar egendomen bäst
Citera
2011-12-04, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickySthlm
BUMP!
Har inte läst igenom..
Men har sett på södermalm i stockholm, en snubbe som åker hoj, med en VIT hells angels väst, och det står LATINO på den-- nån som vet vem det är? vart ploppa han upp ifrån? brukar se han runt medis skanstull.. långhårig med tofs..

Ploppa upp?
sthlm bromma avdelning som många andra medlemmar
varför så nyfiken på vem d ä??
Citera
2011-12-04, 08:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallesthlm
Ploppa upp?
sthlm bromma avdelning som många andra medlemmar
varför så nyfiken på vem d ä??

Kan lungt påstå att den killen är grymt djävla driftig, fast jag väntar på att one of kind dyker upp under sitt nya nick så får vi säkert ett helt annat svar
Citera
2011-12-05, 12:49
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Vilket gym tränar Jorma på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in