Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-19, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnipeg
Red Devils hemmahörande?
http://imageshack.us/photo/my-images/827/reddev.jpg/

Citat:
Ursprungligen postat av gloooo
va fan är du blind det framgår ju av västen vart dom hör hemma!

Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Tänkte samma sak. Givetvis borde postaren köra bilderna på FB eget sexfortum, där h*n kan hitta likasinnade som tänder på bilder med HA och undergrupper.

Edit 1 : Lite kul att tomten undrade tillhörigheten när snubben på bilden hade både väst och tröja samt huvudbonad med samma tryck.

Edit 2 : H*n kanske undrade vart man kunde dejta mannen på bilden ?

Edit 3 : winnipeq kanske är en flicka.

Citat:
trodde det ingick i tråden, om det är fel så tala bara om det? jag är ny och gör så gott jag kan... om det är helt fel så säg bara till?

om jag hade sett i vilken av alla olika red devils i sverige de båda tillhör så hade jag ej frågat. hur många klubbar finns det i sverige, 8-10 stycken? texten rörande tillhörighet på vänster eller höger bröst är för otydlig för mig att läsa. tillhörighet brukar ju kunna utläsas på vänster eller höger bröst.
ledsen! jag ser inte vad det står för stad.

jag kan inte utläsa var i sverige dessa båda hör hemma, det finns ca 8-10 olika red devils i sverige. bilderna är tagna vid olika tillfällen.

bild 1: ser inte alls var i sverige, vilken stad han hör hemma.
bild 2: mössan visar bara tillhörighet red devils. tröjan visar bara tillhörighet red devils. vänster sidobåge har väll inget med var han hör hemma, utan vänskapsbåge, eller?

Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Var förutom på bröstet står namnet på avdelningen?

Citat:
Inte bara på bröstet det sitter.

Citat:
Men halvmånen.
Alltså på sidan av västen ort, plats,stat.

Å i det fallet var Trelleborg om jag inte minns fel. Orkar inte kolla men i alla fall tillhör han TRELLEBORG.

Mvh...

Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Det är en vänskapsrocker dom har där, som dom får av ett annat chapter, har inget att göra med var dom hör hemma nånstans.

Citat:
Okej.

Citat:
Det du menade var som du själv sa vänklubbar. Det är på bröstet det står var man är ifrån.

Citat:
Då förstår jag. Okej Det brukar väl stå Land Plats Titel ?

Citat:
Land står inte på bröstet, men titel kan stå i de fallen vederbörande har den statusen. Plats står däremot.

Citat:
Så det står aldrig Sweden på bröstet exempel på en HA presidents väst?
Möjligt jag minns helt fel.

Sen kan dom väl även ha exempel Filthy few som Ha eller liknande för andra klubbar men dock annat än Filthy few.??

Citat:
Nej det står aldrig Sweden på bröstet. Ja FF står på bröstet men det hör ju till det jag sa innan att om vederbörande har en viss status så står den på bröstet.

Citat:
Red Devils hemmahörande?
http://imageshack.us/photo/my-images/827/reddev.jpg/

Citat:
Okej för att vara övertydlig en enda gång i denna skit.

Höger bild. Vänstra sidan åå mannen på den högra bilden.= revbenen till höger i bild och mannens vänstra revben en halvmåne.

Om man besitter total avsaknad av fantasi eller logisk förmåga så TRELLEBORG.

Tack för mig. > Fan vilken nerskitad tråd.

Edit.

Att det endast var vänskap visste jag ej. Men att det står där är det ingen tvekan om. My bad.

Är ingen Biker. Är väl en av dom få som varken är eller skulle vilja va det.
Facebook en plats där alla drömmar blir till verklighet?

När det gäller tillhörighet, land (ex sweden), på framsida av väst, höger/vänster bröst, inom den rödvita sfären. Så är väll det närmsta man kan komma "Scandinavia". Scandinavia har många på höger bröst framsida av väst. Men som det sagts. Sweden har jag nog inte sett på framsidan vid något tillfälle.
Citera
2011-09-19, 13:10
Medlem
jobras avatar
Ja som trodde HA bara var en vanlig MC klubb

http://www.dn.se/sthlm/massavhopp-i-mc-gang-tros-ligga-bakom-attack-pa-soder
Citera
2011-09-19, 15:16
Medlem
guldankans avatar
Sandberg skyldig i ét drabsforsøg
Hells Angels-toprockeren Brian Sandberg er kendt skyldig i ét drabsforsøg.
Han frifindes for alt andet.

De øvrige 15 personer med relation til Hells Angels er kendt delvis skyldige bortset fra en, der frifindes helt.

http://mcrazzia.blogspot.com/2011/09/sandberg-skyldig-i-et-drabsforsg.html
Citera
2011-09-19, 15:38
Bannlyst
stämmer det att micha har gått med HA
Citera
2011-09-19, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exposer
stämmer det att micha har gått med HA

micha från bmc? det kan väl då inte stämma?
Citera
2011-09-19, 16:56
Bannlyst
jo det stämmer, han har gått över till HA. fick veta det för en stund sen. hur tänker HA att ta in den största färghopparen av de alla? helt horribelt
Citera
2011-09-19, 16:59
Bannlyst
Citat:
jo det stämmer, han har gått över till HA. fick veta det för en stund sen. hur tänker HA att ta in den största färghopparen av de alla? helt horribelt

ja nu börjar jag tappa tron på hela bikervärlden! han var ju inte ens med i bmc sista året eller längre än så, så hur har han fått en plats där? vilken avdelning vet du det? vad händer hos hamc i sverige jag fattar ingenting!
Citera
2011-09-19, 17:02
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klittanfittan
micha från bmc? det kan väl då inte stämma?
"Ingen som bryr sig att OMC Mi*** golade ner matte osv så att dom blir häktade efter sammandrabbningen."

Så skrev mrlambi i tråden om bråket på söder som Matte sitter häktad för... Jag tycker mig tidigare ha hört att Micha har gått över till OMC...jag har ingen aning om det, men uppgifterna har förekommit i diverse trådar om jag inte mins helt fel...så jag tror inte att Micha har erbjudits plats i HA...
Citera
2011-09-19, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
"Ingen som bryr sig att OMC Mi*** golade ner matte osv så att dom blir häktade efter sammandrabbningen."

Så skrev mrlambi i tråden om bråket på söder som Matte sitter häktad för... Jag tycker mig tidigare ha hört att Micha har gått över till OMC...jag har ingen aning om det, men uppgifterna har förekommit i diverse trådar om jag inte mins helt fel...så jag tror inte att Micha har erbjudits plats i HA...

tyckte det lät konstigt, mera troligt att han gått till omc.
Citera
2011-09-19, 17:30
Bannlyst
nu e det bekräftad matte, martin, harry, micha och nicke har gått över till ha.....mcmonster din kille hade tyvärr fel. han tillhör nacka avdelningen east side
Citera
2011-09-19, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jobra
Ja som trodde HA bara var en vanlig MC klubb

http://www.dn.se/sthlm/massavhopp-i-mc-gang-tros-ligga-bakom-attack-pa-soder

Det framstår som att HA Stockholm blivit part time-angels som låter andra göra grovjobbet.
Det kommer inte att gå hem hos den hårda kärnan (Jönke, Gorm & co) i Danmark.
Citera
2011-09-19, 17:48
Medlem
Citat:
nu e det bekräftad matte, martin, harry, micha och nicke har gått över till ha.....mcmonster din kille hade tyvärr fel. han tillhör nacka avdelningen east side

Vart står det?? Eller e det "säkra insidertips"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in