Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-08-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popocatepetl
Om han inte ville vara kvar fanns det väl inget att göra?
det är sant men han ville vara kvar och ha sin post kvar. han sa själv jag lämmnar klubben för den nya presidenten började att bssa över honom och det tålde han ej
Citera
2011-08-30, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
det är sant men han ville vara kvar och ha sin post kvar. han sa själv jag lämmnar klubben för den nya presidenten började att bssa över honom och det tålde han ej

Han blev med andra ord inte utsparkad som påstås av nån tidigare i tråden.
Citera
2011-08-30, 22:44
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Börjar det inte bli tjatigt att upprepa vad andra här inne har sagt tidigare och försöka få det att låta som att det kommer från din egen mun? Ska nog döpa om dig till Papegojan tror jag.
Citera
2011-08-30, 22:45
Medlem
b-os avatar
Det är inte helt ovanligt att vissa går ihop och utmanövrerar en sittande Prez, hänt i en annan 1% klubb i Sverige.
Det betyder inte att den som var Prez var sämre utan bara att några billiga slynor fick han utbytt för egen vinnings skull.
Nu säger jag inte att det var så i detta fallet men påtalar att bara för att en Prez blir utmanövrerad av en annan medlem så är han inte sämre.
Citera
2011-08-30, 23:31
Bannlyst
Citat:
matte och dom som gick över till hamc gick för att den högta ledningen inte ville ha matte som president. den nya presidenten och matte gick inte ihop. det säger sig själv att matte inte var rätt man till denposten om dom bytte ut honom och lät han gå sin väg.. om han var så vicktig så skulle dom göra allt för att ha kvar honom

kan någon svara på vilka matte och DOM är som gått över till ha?
Citera
2011-08-30, 23:53
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klittanfittan
kan någon svara på vilka matte och DOM är som gått över till ha?

Dom = Nicke och Martin
Citera
2011-08-30, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Dom = Nicke och Martin

har ha valt att ta in en afrikan? låter konstigt men säkert sant.
Citera
2011-08-31, 00:01
Medlem
McLembits avatar
Citat:

Hehe jo visst är det sjukt märkligt. Men jag tror inte han kommer vara långvarig. Babbar har en tendens att aldrig komma någonstans inom HA.
Citera
2011-08-31, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Hehe jo visst är det sjukt märkligt. Men jag tror inte han kommer vara långvarig. Babbar har en tendens att aldrig komma någonstans inom HA.

ja men mycket har ju hänt sista tiden ute på eastside. c***y li**a och ke****h yl******s har ju båda fått lämna klubben så något är ju på gång. kanske en modernisering med ny inriktning på medlemmar.
Citera
2011-08-31, 00:22
Bannlyst
Citat:
ja men mycket har ju hänt sista tiden ute på eastside. c***y li**a och ke****h yl******s har ju båda fått lämna klubben så något är ju på gång. kanske en modernisering med ny inriktning på medlemmar.
Tog runt 1-2 minuter att fylla i bokstäverna med hjälp av google så varför skrev du inte med de.. conny lilja, kenneth ylikangas.. ska de inte göra sig av med en viss kvinnomisshandlande,kvinnofriskränkande tomas dahlén i samband med upprensningen? eller mansvåldtäktsmannen andreas johansson i göteborg? eller sin tommy petersson i göteborg som misshandlade nån 15 årig tjej? för att inte tala om alla svartingar i undergrupperna som idioterna ha drar hit till mitt område sedan de köpte en fastighet här..

eller detta kanske ingår i deras nya agenda? förgripa sig på män,misshandla kvinnor,utpressa,droghandel med mera. dessutom läste jag att de släppt in någon nigger i stockholm.. efter en stunds funderande minns jag någon jugoSLAV som sprang här nere på deras klubbhus konstant som körde mercedes som var någon slags provmedlem om jag inte missminner mig.. dessutom är dom inte några mc-knuttar eftersom dom kört hoj totalt 5 ggr under hela sommaren vad jag sett.. däremot har deras bmw,mercedes (svartskallebilar) rullat desto mera sen i våras.. vad är kommande på agendan?

allah forever forever allah eller muslim forever forever muslim?
Senast redigerad av Jooo 2011-08-31 kl. 00:45.
Citera
2011-08-31, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enprocent
Nu när ex banditerna är med måste dom väl skaffa hojar för en gång skull ska bli kul att se,
Botten napp för 81 då man måste ta in hattarnas avskrap
Förstår mig inte på HA ibland.
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Åter igen så är det eliten inom BMC Sthlm som lämnade självmant och sökte sig till HA...
Du som är rasist, vad säger du om att HA tog in en elit-afrikan?
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Det är vad dom säger till dig kanske...men verkligheten är en annan.
Tror du afrikanen kommer göra sig bra i HA?

Citat:
HA har nog börjat tänka på mångfald. Inte så dumt ändå kanske.
Citera
2011-08-31, 05:48
Medlem
En BMC blir HA
Wow vilken backup
Som att en Helsingborg fan blir Iff Iff are
Det funkar ju inte
ELLER??????????????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto