Citat:
Ursprungligen postat av klittanfittan
ja men mycket har ju hänt sista tiden ute på eastside. c***y li**a och ke****h yl******s har ju båda fått lämna klubben så något är ju på gång. kanske en modernisering med ny inriktning på medlemmar.
Tog runt 1-2 minuter att fylla i bokstäverna med hjälp av google så varför skrev du inte med de.. conny lilja, kenneth ylikangas..

ska de inte göra sig av med en viss kvinnomisshandlande,kvinnofriskränkande tomas dahlén i samband med upprensningen? eller mansvåldtäktsmannen andreas johansson i göteborg? eller sin tommy petersson i göteborg som misshandlade nån 15 årig tjej? för att inte tala om alla svartingar i undergrupperna som idioterna ha drar hit till mitt område sedan de köpte en fastighet här..
eller detta kanske ingår i deras nya agenda? förgripa sig på män,misshandla kvinnor,utpressa,droghandel med mera. dessutom läste jag att de släppt in någon nigger i stockholm.. efter en stunds funderande minns jag någon jugoSLAV som sprang här nere på deras klubbhus konstant som körde mercedes som var någon slags provmedlem om jag inte missminner mig.. dessutom är dom inte några mc-knuttar eftersom dom kört hoj totalt 5 ggr under hela sommaren vad jag sett.. däremot har deras bmw,mercedes (svartskallebilar) rullat desto mera sen i våras.. vad är kommande på agendan?
allah forever forever allah eller muslim forever forever muslim?