Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-27, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistachen
HA är en ganska så vit organisation. Finns inga araber eller negrer med i Sverige ialf. I staterna så är det vita och latinos, inga svarta.

Så är det icke. Även HA har mörkermän i sina led. Framför allt i undergrupperingar.
Citera
2011-11-27, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lepus
Händelsen ska ha utspelat sig i juli. Och var det säkert varmt i Piteå.

Ok,,my bad ! Jag kollade inte när artikeln var skriven. Trodde det var en nyhet som lades in.
Citera
2011-11-27, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumnorix
Så är det icke. Även HA har mörkermän i sina led. Framför allt i undergrupperingar.

Skitsnack. Inga fullvärdiga HA medlemmar, du vet inte vad du snackar om. Red and White är en annan femma, men araber och niggers ingår inte i HA.
Citera
2011-11-28, 00:42
Medlem
Citat:
Skitsnack. Inga fullvärdiga HA medlemmar, du vet inte vad du snackar om. Red and White är en annan femma, men araber och niggers ingår inte i HA.
Du glömde bort lilla neger Martin som vart propp i HA i samma veva som BMC Matte
Citera
2011-11-28, 21:20
Medlem
Tjurskallens avatar
Red and white uppe i norr härjar på. Är det ingen som sätter stopp för dessa kräk???? lite fegt tycker jag.. snart borde väl nå skjuta dessa.. http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6178001
Citera
2011-11-29, 10:43
Medlem
Citat:
Berätta då vilka belägg du har som visar annat? Vilka avdelningar? Namn?
Jag vill inte säga mer än att det finns libaneser, iranier, pakistanier med i HA här i norden. Vad spelar det för roll då de ändå är klockrena som personer och passar definitivt in i miljön.
Citera
2011-11-29, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag vill inte säga mer än att det finns libaneser, iranier, pakistanier med i HA här i norden. Vad spelar det för roll då de ändå är klockrena som personer och passar definitivt in i miljön.

Hudfärgen säger ju inget om personen! Jag håller med dig att vissa är som klippta och skurna för att passa in i miljön.
Citera
2011-11-29, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjurskallen
Red and white uppe i norr härjar på. Är det ingen som sätter stopp för dessa kräk???? lite fegt tycker jag.. snart borde väl nå skjuta dessa.. http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6178001
Inte omöjligt att någon blir avskjuten där uppe.
Blir folk förbannade på allvar så har de troligen inte så svårt att få tag på ett vapen.
Lite som i USA.
Citera
2011-11-29, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto

Skitsnack är vad det är.
Citera
2011-11-29, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumnorix

Undergrupperna heter inte Hells Angels. Så det är rent skitsnack. Red and white är en helt annan femma.
Citera
2011-11-29, 20:41
Medlem
Citat:
Skitsnack är vad det är.
Fail kompis, fail. Du vet ingenting.

Här kan du med egna ögon se en iranier och en pakistanier.

http://politiken.dk/indland/article754758.ece

Var libanesen är medlem får du inte veta då du snackar om sådant du inte vet.
Senast redigerad av xtroverto 2011-11-29 kl. 20:46.
Citera
2011-11-30, 06:00
Bannlyst
hej sug kuk du som säger att araber e inte med ha ta reda på fakta nästan halva hamc i tyskland e araber . ps hattarna e bäst dem kommer att knulla er alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in