Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-07-27, 05:27
Medlem
Misshandel av polisman?

Enl uppgifter som cirkulerar så ska en polis blivit misshandlad av några HA-grabbar nyligen. Någon som känner till mer om händelsen eller är det bara löst snack? Min källa kommer ibland med förstklassiga uppgifter, men det händer oxå att källan inte har riktigt så bra koll.

Om det ligger något i ryktet så verkar det ju inte direkt genomtänkt. Som jag uppfattat det, så har det varit Bandidos-grabbarna som tilldragit sig det största intresset från polisens sida, under de senaste åren. Lär väl bli ändring på det i så fall.
Citera
2009-07-27, 06:58
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
hörde att det är asiater som krigar mot ha i danmark ....kan det stämma ?

Alla möjliga, mesta dels araber om jag inte fått det hela om bakfoten.
Citera
2009-07-27, 10:58
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtMunro
Enl uppgifter som cirkulerar så ska en polis blivit misshandlad av några HA-grabbar nyligen. Någon som känner till mer om händelsen eller är det bara löst snack? Min källa kommer ibland med förstklassiga uppgifter, men det händer oxå att källan inte har riktigt så bra koll.

Om det ligger något i ryktet så verkar det ju inte direkt genomtänkt. Som jag uppfattat det, så har det varit Bandidos-grabbarna som tilldragit sig det största intresset från polisens sida, under de senaste åren. Lär väl bli ändring på det i så fall.
Är det möjligtvis händelsen i Norrköping som du tänker på?
Citera
2009-07-27, 11:49
Medlem
iGreeds avatar
Har några frågor ang. Hells Angels;

1. Finns de i Malmö?
2. Drar man bara till deras klubbhus om man vill vara med?
3. Hur lång tid tar det innan man är full medlem, och vilka slags test gör man?
4. Vad händer om man vill dra sig ur sen, skär eller bränner de av alla tatureringar och sånt då?
Citera
2009-07-27, 14:10
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iGreed
Har några frågor ang. Hells Angels;

1. Finns de i Malmö?
2. Drar man bara till deras klubbhus om man vill vara med?
3. Hur lång tid tar det innan man är full medlem, och vilka slags test gör man?
4. Vad händer om man vill dra sig ur sen, skär eller bränner de av alla tatureringar och sånt då?
Finns manga liknande fragor i tradar om 1%-grupper. Behover man fraga sadant brukar det heta att man inte har en chans..

Men att skaffa en hoj ar iallafall en bra borjan om du verkligen ar serios.
Citera
2009-07-27, 14:28
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
HA har tre avdelningar i Stockholm. Vad är tanken med det hela? Någon regel att det bara får vara ett visst antal medlemmar per avdelning? Kanske för att undvika intriger och splittringar vilket det definitivt skulle uppstå i en enda jätteavdelning? Något annat?

De geografiska delen spelar kanske också roll i en storstad som Stockholm. HA öppnar ett nytt chapter i Köpenhamn (fjärde i huvudstaden) och orsaken beror dels på att antalet medlemmar i HA CPH är stort och dels för att en hel del av dessa medlemmar bor i stadsdelen Østerbro. Därför det nya HA CPH East
Citera
2009-07-27, 17:31
Medlem
Misshandel av polisman?

Som jag fattade det så skulle det ha skett i Stockholm i helgen. Men min källa har ibland vissa drag av mytoman. Lite periodvis kan man säga. Borde väl ha stått ngt om det i någon blaska om det ligger nåt i uppgifterna.
Citera
2009-07-27, 22:37
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Alla möjliga, mesta dels araber om jag inte fått det hela om bakfoten.
jag trodde att de va araber men jag har en polare som jobbar med en ha som sa att det är mest asiater...men det är ju kanske lite långt borta för att jag ska säga att det är så..
Citera
2009-07-28, 19:43
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
jag trodde att de va araber men jag har en polare som jobbar med en ha som sa att det är mest asiater...men det är ju kanske lite långt borta för att jag ska säga att det är så..
Nej inte är det asiater, de lagar sushi och sköter sitt . Araber/Mellanösternfolk lär det vara i vanlig ordning, mycket HEEEDDDEEERRR där som står på spel.
Citera
2009-08-03, 11:45
Medlem
JJDecays avatar
Ändrad syn på saken...

Har väl alltid, mer eller mindre hävdat att HA har haft lite mer vett och etikett än andra 1% gäng, mot andra bikerklubbar... Denna helg har dock fått denna inställning att rubbas.

På fest stövlade HA rakt in i klubbens memberroom, krävde klubben på Tequila och finaste Whiskeyn... Det var inte reko och visar iaf mig att det den nya generationens hojåkare - 1% verkar sakna vett, etikett, respekt..

Tragisk utvekling tyvärr...
Citera
2009-08-03, 11:51
Medlem
feroxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Har väl alltid, mer eller mindre hävdat att HA har haft lite mer vett och etikett än andra 1% gäng, mot andra bikerklubbar... Denna helg har dock fått denna inställning att rubbas.

På fest stövlade HA rakt in i klubbens memberroom, krävde klubben på Tequila och finaste Whiskeyn... Det var inte reko och visar iaf mig att det den nya generationens hojåkare - 1% verkar sakna vett, etikett, respekt..

Tragisk utvekling tyvärr...
Ok!? Får man fråga var detta skedde?Jag va på en stor fest i helgen men där sågs inte rödvitt till i a f..
Citera
2009-08-03, 12:24
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferox
Ok!? Får man fråga var detta skedde?Jag va på en stor fest i helgen men där sågs inte rödvitt till i a f..

I Värmland på party..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in