Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-30, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piripiri01
Han är medlem och polare med Roger i Creeps Mc Fredrikstad.

Och denne Roger sitter på samma allmänstatus här som t.ex Tomas Möller?
Citera
2011-08-30, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av piripiri01
Han är medlem och polare med Roger i Creeps Mc Fredrikstad.
http://imageshack.us/photo/my-images/30/rogercreepsmc.jpg/

du har så rätt...
Nä han är inte medlem.
Citera
2011-08-30, 20:25
Medlem
enprocents avatar
Nu när ex banditerna är med måste dom väl skaffa hojar för en gång skull ska bli kul att se,
Botten napp för 81 då man måste ta in hattarnas avskrap
Citera
2011-08-30, 21:21
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enprocent
Nu när ex banditerna är med måste dom väl skaffa hojar för en gång skull ska bli kul att se,
Botten napp för 81 då man måste ta in hattarnas avskrap
Åter igen så är det eliten inom BMC Sthlm som lämnade självmant och sökte sig till HA...
Citera
2011-08-30, 21:51
Medlem
enprocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Åter igen så är det eliten inom BMC Sthlm som lämnade självmant och sökte sig till HA...
Ja exakt eliten som Banditerna inte ville ha
Citera
2011-08-30, 22:00
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ja exakt eliten som Banditerna inte ville ha
Det är vad dom säger till dig kanske...men verkligheten är en annan.
Citera
2011-08-30, 22:07
Medlem
enprocents avatar
Citat:
Det är vad dom säger till dig kanske...men verkligheten är en annan.
menar du att matte är Banditernas elit ?? du driver med mig !! det är han som dragit ner Banditernas namn i smutsen, o sprungit och gömt sig så fort kulorna börja vina i s-tälje
Citera
2011-08-30, 22:12
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
menar du att matte är Banditernas elit ?? du driver med mig !! det är han som dragit ner Banditernas namn i smutsen, o sprungit och gömt sig så fort kulorna börja vina i s-tälje
Jag säger eliten för att reta alla BMC fans här inne. Men Matte är inte själv av att ha gått in i HA, eller hur? Och Inga Banditer har ställt upp för sina undersåtar i x-team som fick dra hela lasset ute i s-tälje...BMC är pack enligt mitt sätt å se det, och jag retas när jag säger att BMC eliten har gått in som springpojkar i HA...och de flesta av dom kommer inte ens att klara sig till fullryggar då det är helt andra spelregler för grabbarna nu...
Citera
2011-08-30, 22:19
Medlem
enprocents avatar
Citat:
Jag säger eliten för att reta alla BMC fans här inne. Men Matte är inte själv av att ha gått in i HA, eller hur? Och Inga Banditer har ställt upp för sina undersåtar i x-team som fick dra hela lasset ute i s-tälje...BMC är pack enligt mitt sätt å se det, och jag retas när jag säger att BMC eliten har gått in som springpojkar i HA...och de flesta av dom kommer inte ens att klara sig till fullryggar då det är helt andra spelregler för grabbarna nu...
Tack så mycket !!!
Citera
2011-08-30, 22:23
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Tack så mycket !!!
Varsågod!!!
Citera
2011-08-30, 22:35
Medlem
matte och dom som gick över till hamc gick för att den högta ledningen inte ville ha matte som president. den nya presidenten och matte gick inte ihop. det säger sig själv att matte inte var rätt man till denposten om dom bytte ut honom och lät han gå sin väg.. om han var så vicktig så skulle dom göra allt för att ha kvar honom
Citera
2011-08-30, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
matte och dom som gick över till hamc gick för att den högta ledningen inte ville ha matte som president. den nya presidenten och matte gick inte ihop. det säger sig själv att matte inte var rätt man till denposten om dom bytte ut honom och lät han gå sin väg.. om han var så vicktig så skulle dom göra allt för att ha kvar honom

Om han inte ville vara kvar fanns det väl inget att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in