Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-10, 22:35
Medlem
Morticians avatar
Nu blev det tyst i tråden från alla HA-supportrar. Hur ska ni ursäk
Citera
2013-12-10, 22:36
Medlem
Morticians avatar
Nu blev det tyst i tråden från alla HA-supportrar. Hur ska ni ursäkta det här då era patetiska nollor?
Citera
2013-12-10, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortician
Nu blev det tyst i tråden från alla HA-supportrar. Hur ska ni ursäkta det här då era patetiska nollor?
Haha, va, ska någon ursäkta sig för dig?

Det finns poliser som gillar barnporr, präster som är pedofiler, så det finns rötägg i alla möjliga sammanhang.

Inget nytt under solen.
Citera
2013-12-10, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Haha, va, ska någon ursäkta sig för dig?

Det finns poliser som gillar barnporr, präster som är pedofiler, så det finns rötägg i alla möjliga sammanhang.

Inget nytt under solen.
Så du säger numera att din kompis Kro**vist är ett rötägg?
Senast redigerad av stros 2013-12-10 kl. 22:55.
Citera
2013-12-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Så du säger numera att din kompis Kro**vist är ett rötägg?
Nej, vad har du läst det? Jag tror att de andra var de pådrivande och att han ville försvara de sina och rycktes med. Jag tror även att det finns folk som varit med men som inte blivit gripna.
Citera
2013-12-11, 05:01
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Nej, vad har du läst det? Jag tror att de andra var de pådrivande och att han ville försvara de sina och rycktes med. Jag tror även att det finns folk som varit med men som inte blivit gripna.

Men är du totalt slut i huvudet på riktigt eller? Försvara? Det var ju de som anföll uteliggaren och började misshandla honom. Har idioten Kronqvist samma ursäkt alla 33 gångerna i belastningsregistret? Förstår du inte hur dum du framstår när du försvarar honom in absurdum?
Citera
2013-12-11, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trolltider123
Ingen som kan berätta mer om HA Norrköping?
Hur många medlemmar finns det, osv.
Är det bara HA som styr och ställer i Peking, eller finns konkurrenter?
verkar finnas kines-kids i peking som vasterlanningar kanske inte ska braka med
finns organiserade utlanningar, tex afrikaner
enligt vad som sags och skrivs officiellt (dvs opalitlig information) saknar dom makt ens over kidsen
Senast redigerad av buckan 2013-12-11 kl. 05:29.
Citera
2013-12-11, 08:11
Medlem
Jag har en kompis som är en riktigt trasig heroinist som nyss vart inplockad av hells angels direkt från gatan för att jobba åt dom.Dom hade sagt muntligt att nu jobbar du för hells angels. Han säger till mig att han får cash genom att beckna heroin och andra droger och att han slipper vara utan heroin en enda dag. Hur kan hells angels göra så? Vilka rötägg som säljer droger till vem som helst. Man borde köra någon slags RICO lag mot dessa. Avdelningen ligger i västra delen av Sverige.
Senast redigerad av sidsvensson 2013-12-11 kl. 08:13.
Citera
2013-12-11, 09:44
Medlem
tarjaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidsvensson
Jag har en kompis som är en riktigt trasig heroinist som nyss vart inplockad av hells angels direkt från gatan för att jobba åt dom.Dom hade sagt muntligt att nu jobbar du för hells angels. Han säger till mig att han får cash genom att beckna heroin och andra droger och att han slipper vara utan heroin en enda dag. Hur kan hells angels göra så? Vilka rötägg som säljer droger till vem som helst. Man borde köra någon slags RICO lag mot dessa. Avdelningen ligger i västra delen av Sverige.

Haha ja det blir ju lite svårt för dig att posta en källa på det där, dock för mig jag hört att HA inte rör i Heroin under några omständigheter..
Citera
2013-12-11, 10:38
Medlem
veyloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veyloon
http://www.expressen.se/gt/manga-vapen-hittades-hos-hells-angels-man/

Vem är detta som håller till i Halland?

för att citera mig själv....

Kan någon få tag på åtal/förundersökning?
Citera
2013-12-11, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortician
Men är du totalt slut i huvudet på riktigt eller? Försvara? Det var ju de som anföll uteliggaren och började misshandla honom. Har idioten Kronqvist samma ursäkt alla 33 gångerna i belastningsregistret? Förstår du inte hur dum du framstår när du försvarar honom in absurdum?
Jag tror som sagt att det finns andra saker att ta hänsyn till, och att det du presenterat inte är den rent objektiva bilden av vad som verkligen har skett.
Citat:
Ursprungligen postat av sidsvensson

Ska du ljuga så försök gör det lite mer trovärdigt.
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Haha ja det blir ju lite svårt för dig att posta en källa på det där, dock för mig jag hört att HA inte rör i Heroin under några omständigheter..

Stämmer bra.
Citera
2013-12-11, 17:16
Medlem
Morgan Blomberg och Fredrik Lindberg är ju spårlöst försvunna och det mesta pekar på att HA grävde ner båda två.
Läste dessutom någonstans att någon ledare i HA ska ha fått ett ff märke efter detta.
Vem är ledaren? Rent spontant gissar jag på Kent Sjöblom.

Ni som umgås i biker kretsar i skåne borde ju kunna dementera eller bekräfta om så är fallet?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in