Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Nej, lika ofta som man ser det, ser man inte det. Du kan inte se på Bojan Krkić var han kommer ifrån. Du får sluta dra massa slutsatser när du ser folk på avstånd. Du har ju ingen aning om var han kommer ifrån.
Personligen tycker jag det känns som många ansiktsdrag avslöjar.. Denna killen såg jag inte på något nämnvärt avstånd eftersom jag var nästa plats i kön? Ta dig en rundtur i Backa med omnejd bland diverse av jugoSLAVERNA,efter det borde du själv inte kunna påstå att det inte finns karaktärsdrag som skiljer dessa från svenskar..

Ska höra med brorsan ifall han känner till den wt-killen från undergruppen för att få veta hans ursprung.. Blir ju lite knepigt att be honom fråga Bofu eller Jonas eftersom han ogillar att jag skriver här..
Dessutom är det helt fel med den jämförelsen du gjorde tidigare med fotbollsspelare.. Fotbollsspelare ska inte ens placeras i närheten i en jämförelse med kriminella.. Ungefär likadant som att låta utställningshundar tävla mot kackerlackor vid en hundutställning..