Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Hörrö gubbe. Du kör mycket med 'vi' och nu vill jag veta vilka du menar ?
Vilka 10 ? Känner du dig överkörd eller ? Jag har haft invändningar mot dig av flera anledningar, men aldrig pga ditt språk. Mestadels för att du leker ung på nytt och snackar mycket goja.
Och om du nu följt mig här så noga som du säger, så borde du veta att jag argumenterat mot många mer än lilla du.
Absolut inte överkörd eller nerkörd! har inget självbevaresbehov, visst jag gillar om någon petar i vad jag skrivit om de är fel,och ger gärna cred för det. och liten är jag ej om du bara viste vem du skriver till, så hade din tongång blivit mkt seriösare. thats that! Om jag kör med vi är relativt sälsynt, peka på fler stälen är du snäll, jag står för mitt, har altid gjort, att du passar bollen lite hit och dit är ju din huvudvärk, det är väl som leif skrev nyss i ett inlägg, håller någon med dig är du lugn, mot dig då blir du galen. har du ingen underlivshumor? yrkeskriminel som du är.och siter här, nä slå inte i mig det....
då är du den första jag stött på under sista 35 åren. ut och jobba, än skrävla här.
Jag är trygg i mig själv, så ånga på du...