Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-11-11, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ta inte illa upp men ibland undrar jag vad du går på, jag skrattar lika gott av varje inlägg..

Vilka är vi om jag får fråga?

Frågan är fri din lille beserviser, kul at glädja någon till skratt.
svaren däremot får du någongång.

Vad jag går på, mina gamla utslitna ben! inget annat om du trodde det.
vilka vi är är just vi!
Citera
2008-11-11, 17:59
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Man vinner inte en diskussion bara för att man skriver 'nu spelar vi tennis och jag vann'

Nu över till topic.
Eftersom vi nu är i HA-tråden så kan du ju passa på att redogöra i den sakfrågan.
Citera
2008-11-11, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ta inte illa upp men ibland undrar jag vad du går på, jag skrattar lika gott av varje inlägg..

Vilka är vi om jag får fråga?

Och sak leif! jag tar inte illa upp när här sitter en hel hög skolelever som skolkar från 7 och spelar mangas, kul för en gammal krigare att få andra till skratt, för det här är ju en lekstuga, en del gravallvarligt med ordbajseri. Man har lärt sig vilka som härstamar från den gamla gården. och nya som inte vet vad respekt, etik moral är för något. När jag var riktigt aktiv fanns fan ingen data, dessutom var och är man anonym. Den som visar sig om brott är ju fan inte klok.

Så jag bjuder gärna på måga skratt. håll till goda alla!
Citera
2008-11-11, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Eftersom vi nu är i HA-tråden så kan du ju passa på att redogöra i den sakfrågan.

Åntligen kom W, nu får vi svaret.......eller vågar han fram?
Citera
2008-11-11, 18:07
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Och sak leif! jag tar inte illa upp när här sitter en hel hög skolelever som skolkar från 7 och spelar mangas, kul för en gammal krigare att få andra till skratt, för det här är ju en lekstuga, en del gravallvarligt med ordbajseri. Man har lärt sig vilka som härstamar från den gamla gården. och nya som inte vet vad respekt, etik moral är för något. När jag var riktigt aktiv fanns fan ingen data, dessutom var och är man anonym. Den som visar sig om brott är ju fan inte klok.

Så jag bjuder gärna på måga skratt. håll till goda alla!

Men kära snorig vilka är vi?
Citera
2008-11-11, 18:12
Bannlyst
Citat:
Men kära snorig vilka är vi?

Svaret har du ju fått.
Citera
2008-11-11, 18:41
Bannlyst
En sak är rätt rolig, som jag observerat under mkt lång tid, man passar sig av ren djävla feghet att börja argumentera mot ex Wurtsen o andra duktiga skribenter, skriver 10 st samma sak, då är det alltid jag som få klä skott.

Varför, ja det är enkelt, jag kan inte skriva så bra, dyslexi och elände och vänder på orden, detta är inget nytt fenomen. Vi hade inga maskiner förr, dessutom skriver en hel hög jag känner aldrig trots att om är superkriminela, för vad har man att säga ibland, man kan ju inté vara 15 år som en del och babla om skjutningar och knark och elände, det är sådant som alla vetiga kriminela flyr sådana diskutioner, vet knappt någon kriminell som kan skriva något för man käner då igen vad som hänt och undrar vem fan är det som är så djävla dum som skriver de på internet, där polisen hänger dygnet runt. hu säger jag.

Och det blir almänt pladder, en i huvudstadens tråd råkade en försäga sig om ett grovt rån, sen har jag inte sett till han mer. så det är snorungar som har någon storebror, eller journalister, poliser och annat nyfiket folk som väntar på vem gjorde det och det. Någon ledtråd.

Sen av dom 10 som går emot ex sicilianaren svarar han bara på mig, varför, ja för han ser mitt handicapp att formulera mig, sen är det ingen stake i vissa som kan säga att det har du rätt i ge den andra cred för det.

Jag har fan ingen lust och skriva kåksnack, försöker så gott det går att hålla mig till svenska. En del tror dom får respekt för att dom vet vissa saker, klart man vet men aldrig man skriver ut det som är något vägledande till något.

Man har varit insyltad i så mkt att inget förvånar mig mer.

Några tankar!

och jag bjuder gärna till så leif och andra får skrata, men absolut inga brotsliga saker, dom säger man bara inte. gammal hederlig moral, på kåken i samhället, var fan är den nu....¨får fråga den där yrkeskriminela typen sicilianaren. Är det viktigt att man känner den och den? varför? ja mkt är underligt kamrater.

Så garva på! HA regerar hur som helst! och solen går även upp imorgon.
Citera
2008-11-11, 18:43
Bannlyst
ha ha sicilianaren stack när wurtzen kom och ville ha svar, ja där ser man! en liten råtta är det! Var är han nu och talar folk til rätta. vi får se.....
Citera
2008-11-11, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten

När jag såg ditt inlägg så var min första tanke 'ska vi behöva gå igenom det där igen'

Men det ska vi tydligen, för du menar på fullaste allvar att du inte förstod sist när jag skrev och du spelade tennis ?

Var konkret nu. Säg exakt vad det är du inte greppar, så ska jag leda dig rätt.

Citat:
ha ha sicilianaren stack när wurtzen kom och ville ha svar, ja där ser man! en liten råtta är det! Var är han nu och talar folk til rätta. vi får se.....

Snacka om att han är engagerad i vad jag gör. Smickrande som sagt.

Men av gammal vana så loggar jag ut när det ringer på min dörr.
Citera
2008-11-11, 18:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
En sak är rätt rolig, som jag observerat under mkt lång tid, man passar sig av ren djävla feghet att börja argumentera mot ex Wurtsen o andra duktiga skribenter, skriver 10 st samma sak, då är det alltid jag som få klä skott.

Varför, ja det är enkelt, jag kan inte skriva så bra, dyslexi och elände och vänder på orden, detta är inget nytt fenomen. Vi hade inga maskiner förr, dessutom skriver en hel hög jag känner aldrig trots att om är superkriminela, för vad har man att säga ibland, man kan ju inté vara 15 år som en del och babla om skjutningar och knark och elände, det är sådant som alla vetiga kriminela flyr sådana diskutioner, vet knappt någon kriminell som kan skriva något för man käner då igen vad som hänt och undrar vem fan är det som är så djävla dum som skriver de på internet, där polisen hänger dygnet runt. hu säger jag.

Och det blir almänt pladder, en i huvudstadens tråd råkade en försäga sig om ett grovt rån, sen har jag inte sett till han mer. så det är snorungar som har någon storebror, eller journalister, poliser och annat nyfiket folk som väntar på vem gjorde det och det. Någon ledtråd.

Sen av dom 10 som går emot ex sicilianaren svarar han bara på mig, varför, ja för han ser mitt handicapp att formulera mig, sen är det ingen stake i vissa som kan säga att det har du rätt i ge den andra cred för det.

Jag har fan ingen lust och skriva kåksnack, försöker så gott det går att hålla mig till svenska. En del tror dom får respekt för att dom vet vissa saker, klart man vet men aldrig man skriver ut det som är något vägledande till något.

Man har varit insyltad i så mkt att inget förvånar mig mer.

Några tankar!

och jag bjuder gärna till så leif och andra får skrata, men absolut inga brotsliga saker, dom säger man bara inte. gammal hederlig moral, på kåken i samhället, var fan är den nu....¨får fråga den där yrkeskriminela typen sicilianaren. Är det viktigt att man känner den och den? varför? ja mkt är underligt kamrater.

Så garva på! HA regerar hur som helst! och solen går även upp imorgon.

Det ligger väl något i det du skriver, men häng inte läpp bara för det min kära snorig. Det är ingen som skrattar åt din stavning, vi förstår vad du vill få fram ändå
Citera
2008-11-11, 18:52
Bannlyst
Citat:
Åntligen kom W, nu får vi svaret.......eller vågar han fram?

Hörrö gubbe. Du kör mycket med 'vi' och nu vill jag veta vilka du menar ?

Citat:
Sen av dom 10 som går emot ex sicilianaren svarar han bara på mig

Vilka 10 ? Känner du dig överkörd eller ? Jag har haft invändningar mot dig av flera anledningar, men aldrig pga ditt språk. Mestadels för att du leker ung på nytt och snackar mycket goja.

Och om du nu följt mig här så noga som du säger, så borde du veta att jag argumenterat mot många fler än lilla du.
Senast redigerad av Sicilianaren 2008-11-11 kl. 19:00.
Citera
2008-11-11, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Hörrö gubbe. Du kör mycket med 'vi' och nu vill jag veta vilka du menar ?

Vilka 10 ? Känner du dig överkörd eller ? Jag har haft invändningar mot dig av flera anledningar, men aldrig pga ditt språk. Mestadels för att du leker ung på nytt och snackar mycket goja.

Och om du nu följt mig här så noga som du säger, så borde du veta att jag argumenterat mot många mer än lilla du.

Absolut inte överkörd eller nerkörd! har inget självbevaresbehov, visst jag gillar om någon petar i vad jag skrivit om de är fel,och ger gärna cred för det. och liten är jag ej om du bara viste vem du skriver till, så hade din tongång blivit mkt seriösare. thats that! Om jag kör med vi är relativt sälsynt, peka på fler stälen är du snäll, jag står för mitt, har altid gjort, att du passar bollen lite hit och dit är ju din huvudvärk, det är väl som leif skrev nyss i ett inlägg, håller någon med dig är du lugn, mot dig då blir du galen. har du ingen underlivshumor? yrkeskriminel som du är.och siter här, nä slå inte i mig det....
då är du den första jag stött på under sista 35 åren. ut och jobba, än skrävla här.
Jag är trygg i mig själv, så ånga på du...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in