Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-09, 17:33
Medlem
MongolJonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sture.Bergwall
Ställde en simpel fråga om varför OG.MC inte har MC Sweden på sina västar? I tråden om Alexander Ivanovic som av Dano Acar blivit utnämnd till Sverige president för OGMC. Tråden är numera sammanfogad med OG-tråden. Fick detta otrevliga och hotfulla PM skickat till mig från Alexander himself:

Nu blev jag genast nyfiken på om Hells Angels Sverige haft problem med Alexander?

/Ture
Alexanders högsta dröm var att gå med i Hells Angels men dom skrattade åt honom när han ansökte. Inte ens i red and white crew fick han gå med. Därför sprang han till Dano som en lite mes.
OGMc är riktiga förlorare.
Alexander ville komma med i Mongols men vi tar inte in såna megatöntar som han i vår klubb.
Och om Hells Angels skulle få tag på Alexander så skulle han skita på sig och börja gråta. Såna små fegisar vill vi inte ha i Mongols. Och dom som klagar på att Mongols inte har mc borde titta på OGMc för dom har INGA mc alls.
När Hells Angels får tag på dom så är det slut med fittorna för dom kan inte stå upp för sig själva som vi i Mongols kan. Dom är knappt 5 medlemmar i Sverige.
Citera
2012-01-09, 18:03
Medlem
Sture.Bergwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Tror knappast att HA Sverige har några större problem med utvecklingsstörda individer... Tycker att vissa lyfter upp denna pajas till skyarna....men men låt så ske, då blir fallet ner till verkligheten lite längre, och mkt hårdare.

Det tror inte jag heller, han verkar nämligen vara gravt utvecklingsstörd, men börjar ju undra vad som pågår bakom kulisserna när fullkomligt bajsar på Hells Angels.

Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Jo detta pajasgäng har Sweden och MC på sina västar, för att besvara din fråga.
http://sv-se.facebook.com/pages/Original-Gangsters-MC/136227136446663

Fick även detta PM som kan vara av intresse, och frågan är om HA i Sverige godkänt den västen?

Citat:
varför skulle vi bära det?
vi kör vårat egna vi behöver inte bära mc sweden haha mc sweden vad är det för fel på dig snarare är det du som är rädd som följer andras regler vi har våra regler vi skiter i alla andra mc klubbar har du inte fattat de än

Alexander förklarar här klart och tydligt att han skiter i gällande regler som gäller.
Han mer eller mindre bajsar på Sverigemodellen.

Citat:
Ursprungligen postat av MongolJonas
Alexanders högsta dröm var att gå med i Hells Angels men dom skrattade åt honom när han ansökte. Inte ens i red and white crew fick han gå med. Därför sprang han till Dano som en lite mes.
OGMc är riktiga förlorare.
Alexander ville komma med i Mongols men vi tar inte in såna megatöntar som han i vår klubb.
Och om Hells Angels skulle få tag på Alexander så skulle han skita på sig och börja gråta. Såna små fegisar vill vi inte ha i Mongols. Och dom som klagar på att Mongols inte har mc borde titta på OGMc för dom har INGA mc alls.
När Hells Angels får tag på dom så är det slut med fittorna för dom kan inte stå upp för sig själva som vi i Mongols kan. Dom är knappt 5 medlemmar i Sverige.

Ja kan förstå att han blev utskrattad, vem vill ha en utvecklingsstörd person med i sin organisation.
Medlemmarna är vare sig man vill eller inte ansiktet utåt. Grabben inger ingen som helst respekt = noll pondus, men hans stora käft går i ett och det är därför som jag undrar om Hells Angels Sverige haft problem med killen när han öppet dissar de rödvita.

/Ture
Citera
2012-01-09, 18:18
Medlem
b-os avatar
Citat:
Jo detta pajasgäng har Sweden och MC på sina västar, för att besvara din fråga.
http://sv-se.facebook.com/pages/Orig...36227136446663

Fick även detta PM som kan vara av intresse, och frågan är om HA i Sverige godkänt den västen?

Citat:
varför skulle vi bära det?
vi kör vårat egna vi behöver inte bära mc sweden haha mc sweden vad är det för fel på dig snarare är det du som är rädd som följer andras regler vi har våra regler vi skiter i alla andra mc klubbar har du inte fattat de än

Alexander förklarar här klart och tydligt att han skiter i gällande regler som gäller.
Han mer eller mindre bajsar på Sverigemodellen.

Slut citat.

Den stora poängen i det hela är att dom OGMC likt Crime Inc ( numera MongosMC ) kör MC klubb stuket men inte har något genuint MC intresse.
Att dom inte är med i SBM är för det första att dom inte skulle få vara med eller godkännas enligt deras standard och regelverk. Sen personligen bryr jag mej inte om SBM och tycker att vanliga klubbar som respekterar MC miljön men ändå startar upp utan att medverka i SBM skall ha en klapp på ryggen.

Nä det pinsamma är att sådana som Alexander inte har aldrig ägt och har nada intresse i MC men ändå går i en väst som uttalar MC intresse.

Av dagens 1% klubbar och gäng i Sverige så oavsett vad man tycker om klubben så har ju HAMC skött MC biten snyggast iaf i mina ögon, sen finns det alltid något som stör. Med detta menar jag inte att jag stödjer HA på något sätt annat än att jag tycker dom sköter sitt som en MC klubb till skillnad på de andra aktörerna...
Citera
2012-01-09, 18:41
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:

Nu blev jag genast nyfiken på om Hells Angels Sverige haft problem med Alexander?

/Ture
Han var väl med när hans kompis vart nerhuggen på HC förra året..
https://www.flashback.org/t1564519
Citera
2012-01-09, 19:38
Medlem
Sture.Bergwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Han var väl med när hans kompis vart nerhuggen på HC förra året..
https://www.flashback.org/t1564519

Får tyvärr ingen träff på namnet vid en sökning i tråden, du kanske kan bidra?

Vi har nu kommit fram till att Alexander Ivanovic med telefonnummer 0736-932677 en gång i tiden sökt sig till de rödvita med där omgående fått kalla handen och blivit avvisad omgående. Han söker sig vidare och blir välkommen med öppna armar av snuskfarbrorn Dano.
Den utvecklingsstörda Alexander avancerar snabbt till att bli Sverige President för OGMC.

Denna befordran har klart och tydligt stigit mongoloida Alexander åt huvudet då han numera öppet pratar skit om världens största och mest respektingivande MC-klubb- Hells Angels.

Jag sympatiserar inte med någon gruppering, men ställer mig en aning frågandes till om dessa utspel är såpass genomtänkta?
Se bara hur det gick för den enbenta Fadi Bonde, samma öde kan drabba riksmongot Alexander Ivanovic.

Alexander har själv gått ut med sina uppgifter här så som telefonnummer samt outat sig själv med vilket användarnamn han har så jag bryter inte mot regerl 1.06.

/Ture
Citera
2012-01-09, 20:12
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:

Vi har nu kommit fram till att Alexander Ivanovic med telefonnummer 0736-932677 en gång i tiden sökt sig till de rödvita med där omgående fått kalla handen och blivit avvisad omgående. Han söker sig vidare och blir välkommen med öppna armar av snuskfarbrorn Dano.
Den utvecklingsstörda Alexander avancerar snabbt till att bli Sverige President för OGMC.

Denna befordran har klart och tydligt stigit mongoloida Alexander åt huvudet då han numera öppet pratar skit om världens största och mest respektingivande MC-klubb- Hells Angels.

Jag sympatiserar inte med någon gruppering, men ställer mig en aning frågandes till om dessa utspel är såpass genomtänkta?
Se bara hur det gick för den enbenta Fadi Bonde, samma öde kan drabba riksmongot Alexander Ivanovic.

Alexander har själv gått ut med sina uppgifter här så som telefonnummer samt outat sig själv med vilket användarnamn han har så jag bryter inte mot regerl 1.06.

/Ture
https://www.flashback.org/sp31247524
https://www.flashback.org/sp31254357

Verkar benämnas AI bl.a i tråden, men ska vara rätt person då det avhandlats innan i diverse trådar..
Citera
2012-01-09, 20:18
Medlem
b-os avatar
Citat:

/Ture

NU har detta snackats om i OG tråden men det har med HA att göra ...

Dano har ju även han försökt att bli medlem i den Röd Vita sfären genom grymma 2 veckor i Red Devils MC Marmaris där han blev utslängd. Därefter satte "Näsan" MC efter OG och skaffade västar och påstod att han och de 3 andra töntarna slängt ut Red Devils och HA ur Turkiet.

Så eftersom bägge försökt att ta sej in i Röd Vitt/ Svart men ratats så kan man ju lätt förstå att dom sätter MC på västarna och leker 1% MC....dock ger sånt mer tyngd om man kör hoj och företrädelsevis HD/ Touring.
Citera
2012-01-09, 20:37
Medlem
Sture.Bergwalls avatar
Citat:
NU har detta snackats om i OG tråden men det har med HA att göra ...

Dano har ju även han försökt att bli medlem i den Röd Vita sfären genom grymma 2 veckor i Red Devils MC Marmaris där han blev utslängd. Därefter satte "Näsan" MC efter OG och skaffade västar och påstod att han och de 3 andra töntarna slängt ut Red Devils och HA ur Turkiet.

Så eftersom bägge försökt att ta sej in i Röd Vitt/ Svart men ratats så kan man ju lätt förstå att dom sätter MC på västarna och leker 1% MC....dock ger sånt mer tyngd om man kör hoj och företrädelsevis HD/ Touring.

Jag tror inte att den näsan rår sig på dessa grabbar, kolla in motorcyklarna och bilarna dessa grabbar kör, då förstår alla vilken tönt Alexander Ivanovic är med sitt busskort, näsan behöver vi väl knappast nämna något om då han avhandlas friskt i sin egna lilla tråd

http://www.hells-angels-turkey.com/mainview.html

http://www.hells-angels-turkey.com/images/haweb/HellsAngelsTurkeyPhotoShotsI/index.html

http://www.hells-angels-turkey.com/images/haweb/HellsAngelsTurkeyPhotoShotsII/dsc_6892.html

http://hells-angels-turkey.com/haalbums.html

http://originalgangsterssverige.wordpress.com/

Kan vi förvänta oss att Hells Angels vidtar åtgärder så att det blir ett stopp på Alexanders respektlösa attityd? En fysisk tillrättavisning tror jag är på sin plats så att nulebarnet förstår att det gäller att vakta sin lilla tunga.
Citera
2012-01-09, 20:46
Medlem
b-os avatar
Citat:
http://originalgangsterssverige.wordpress.com/

.

Hahahaha HUMOR!!!
Citera
2012-01-10, 19:18
Medlem
Sture.Bergwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Eh, moderatorn kan säkert bekräfta att du inte bryter mot 1.06 men knappast med 100 procents säkerhet gå i god för att detta är den person som han utger sig för att vara. Den saken kan inte heller med säkerhet utläsas av OG-tråden som du hänvisar till. Därav min fråga. Var det svårt att förstå?

Ring numret och håll käft. Enligt andra här på FB är det han själv som svarar samt att de hört Dano prata i bakgrunden. Flera poster är raderade från tråden som
Sammanfogades med OG-tråden där Alexander var väldigt utlämnande men inläggen höll oftast inte topic och är därför raderade. Han har själv skickat flertalet PM där han hotar mig till livet.

Ontopic:

Vilka konsekvenser kan Alexander förvänta sig efter att han öppet urinerar på Hells Angels Sverige? Han har i PM till mig skrivit att R&W kommer få problem framöver, hur det nu skulle gå till!?
Senast redigerad av Sture.Bergwall 2012-01-10 kl. 19:25.
Citera
2012-01-10, 19:33
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ring numret och håll käft. Enligt andra här på FB är det han själv som svarar samt att de hört Dano prata i bakgrunden. Flera poster är raderade från tråden som
Sammanfogades med OG-tråden där Alexander var väldigt utlämnande men inläggen höll oftast inte topic och är därför raderade. Han har själv skickat flertalet PM där han hotar mig till livet.

Ontopic:

Vilka konsekvenser kan Alexander förvänta sig efter att han öppet urinerar på Hells Angels Sverige? Han har i PM till mig skrivit att R&W kommer få problem framöver, hur det nu skulle gå till!?
Jag vet inte vad det säger om er att ni vet hur den där göken låter men själv måste jag nog erkänna att jag inte har den blekaste aning. Från min horisont tycker jag att blattar brukar låta likadant allihopa.

OnT: Har han sagt något under dessa samtal om när han har för avsikt att återkomma till Sverige?
Citera
2012-01-10, 21:29
Moderator
blomvattnares avatar
Den självoutade Alexander Ivanovic diskuteras i OG-tråden. I denna tråd är det OT om det inte sker med direkt återkoppling till trådens huvudämne.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in