Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-07-10, 22:09
Bannlyst
Frågan blev aldrig besvarad om han är fullvärdig medlem i Hells Angels.
Citera
2011-07-10, 22:42
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Frågan blev aldrig besvarad om han är fullvärdig medlem i Hells Angels.

Enligt B-O så är han det, han svarade lite längre bak i tråden.
Citera
2011-07-10, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Enligt B-O så är han det, han svarade lite längre bak i tråden.

Då går uppgifterna isär enligt nsd den 30 Mars så var han provmedlem. Antingen är han fortfarande provmedlem eller så har han nyligen fått fullpatch.
Om nu inte nsd är helt fel ute men det tvivlar jag på.
Citera
2011-07-10, 23:55
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Då går uppgifterna isär enligt nsd den 30 Mars så var han provmedlem. Antingen är han fortfarande provmedlem eller så har han nyligen fått fullpatch.
Om nu inte nsd är helt fel ute men det tvivlar jag på.

Jag har ingen insyn i det här, men tidningar har ofta fel, jag litar lika lite på vad en random FB användare skriver än vad tidningarna skriver. Varje gång de gör en faktaruta eller skriver något om gäng så är det ganska ofta helt vrickade saker. Kom ihåg att de skrev att Black Cobra var ett mcgäng när de först kom bland annat. Ofta så kollar de bara vad som finns skrivet om en personer eller grupp i andra tidningar sedan tidigare.

Om han nyligen fått fullpatch så lär inte tidningarna veta om det. Poliskällorna är ju inte heller alltid speciellt ärliga. Det där kan man ju diskutera i år...
Citera
2011-07-10, 23:58
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Jag har ingen insyn i det här, men tidningar har ofta fel, jag litar lika lite på vad en random FB användare skriver än vad tidningarna skriver. Varje gång de gör en faktaruta eller skriver något om gäng så är det ganska ofta helt vrickade saker. Kom ihåg att de skrev att Black Cobra var ett mcgäng när de först kom bland annat. Ofta så kollar de bara vad som finns skrivet om en personer eller grupp i andra tidningar sedan tidigare.

Om han nyligen fått fullpatch så lär inte tidningarna veta om det. Poliskällorna är ju inte heller alltid speciellt ärliga. Det där kan man ju diskutera i år...

Precis
Citera
2011-07-11, 15:51
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
http://www.motorcycleclubstore.com/

Jag var bara tvungen att visa en sida som tjänar pengar på ALLA stora internationella 1% klubbars namn, inte bara Hells Angels, men jag lägger sidan här då det är dom som ofta brukar skrida till aktion och stoppa dessa tilltag.

Sidan jag länkar till säljer kläder med loggorna och namn på de olika klubbarna, så det är inte bara ett försök att rida på deras image, utan ett regelrätt varumärkesintrång. Och många av kläderna är inte ens korrekt gjorda, då det till exempel blandas Rebels logga och namn med 1% diamanten från Mongols med MFFM i.

Inte nådigt va fräck han måste vara den som gjort detta. Kan sluta illa för honom om dessa klubbar får tag på han. Och inte bara för honom, utan för alla som köper dessa pirattillverkade kläder och försöker utge sig för att vara något dom inte är.
Senast redigerad av Laughing-Buddha 2011-07-11 kl. 15:54.
Citera
2011-07-11, 16:01
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha

Jag var bara tvungen att visa en sida som tjänar pengar på ALLA stora internationella 1% klubbars namn, inte bara Hells Angels, men jag lägger sidan här då det är dom som ofta brukar skrida till aktion och stoppa dessa tilltag.

Sidan jag länkar till säljer kläder med loggorna och namn på de olika klubbarna, så det är inte bara ett försök att rida på deras image, utan ett regelrätt varumärkesintrång. Och många av kläderna är inte ens korrekt gjorda, då det till exempel blandas Rebels logga och namn med 1% diamanten från Mongols med MFFM i.

Inte nådigt va fräck han måste vara den som gjort detta. Kan sluta illa för honom om dessa klubbar får tag på han. Och inte bara för honom, utan för alla som köper dessa pirattillverkade kläder och försöker utge sig för att vara något dom inte är.

Jösses!!
Citera
2011-07-11, 16:03
Medlem
BUMP!
Har inte läst igenom..
Men har sett på södermalm i stockholm, en snubbe som åker hoj, med en VIT hells angels väst, och det står LATINO på den-- nån som vet vem det är? vart ploppa han upp ifrån? brukar se han runt medis skanstull.. långhårig med tofs..
Citera
2011-07-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha

Frågan som dyker upp är väl vem är tillräckligt vettlös för att bära dessa plagg obehörigt
Citera
2011-07-11, 17:49
Medlem
LillaFluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orvod
Frågan som dyker upp är väl vem är tillräckligt vettlös för att bära dessa plagg obehörigt

Tittade lite på sidan, det är lite komiskt ifall man kolla på mongols delen hur mycket kläder dom har det står mongols sweden och mongols scandinavia på... hmm skulle man vara konspiratorisklagd så...
Citera
2011-07-11, 17:55
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaFluff
Tittade lite på sidan, det är lite komiskt ifall man kolla på mongols delen hur mycket kläder dom har det står mongols sweden och mongols scandinavia på... hmm skulle man vara konspiratorisklagd så...

Dessa står som ägare till sidan:

ATTN VIP-STORES.COM
care of Network Solutions
PO Box 459
Drums, PA. US 18222

Så med andra ord postbox i Pennsylvania.

Citera
2011-07-11, 17:59
Medlem
Det e ju exakt dom meddlems/support kläderna mmc sweden har på sin sida!!! skumt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in