Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-05, 22:03
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadden666
.....fast har ngn av 1%-klubbarna någonsin levt upp till dessa ridderliga regler? Att gå på kvinnor o barn är ta mig fan det lägsta man kan göra...vilket i sin tur kanske borde betyda att om man inte visar i handling att man står för sina regler.....så är dessa procentsatser rena, totala svin rakt igenom....eller tänker jag kanske fel på denna punkt??

Totala svin är de inte, men de vill expandera alldeles för fort, och då kommer det skit in i leden vilken organisation det än rör sig om.

Men samtidigt säger ju HA till de som får sina full patch västar i invigningsriten att......Nu har du sålt Dig till Djävulen....(judge for yourself)

Det finns mycket motsägelsefullt i 1% leden, men jag kan inte låta bli att tycka om de snubbar från alla färger jag har träffat.

Saludos
Citera
2011-02-06, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Fråga: Är både HAMC och BMC.s "by-lawes" (stadgar) allmängods? Har du läst dom?

läste lite för ett par år sen.

mvh.T
Citera
2011-02-06, 12:54
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Totala svin är de inte, men de vill expandera alldeles för fort, och då kommer det skit in i leden vilken organisation det än rör sig om.

Men samtidigt säger ju HA till de som får sina full patch västar i invigningsriten att......Nu har du sålt Dig till Djävulen....(judge for yourself)

Det finns mycket motsägelsefullt i 1% leden, men jag kan inte låta bli att tycka om de snubbar från alla färger jag har träffat.

Saludos

Ja, du har ju säkert rätt....jag blev bara så förbannat upprörd att det ideligen verkar vara accepterat att kvinnor är måltavlor...
Citera
2011-02-07, 01:24
Medlem
gadden666s avatar
Vill ta upp en fråga jag ältat tidigare, men min gamla fröken inpräntade i mig att envishet är en dygd! ;.)

Det har ryktats och ryktet lever fortfarande, att HA hat köpt en fastighet strax utanför Lidköping. Ev är köpet gjort via en bulvan.
Ngn som sitter på info och vill dela med sig om detta är just ett rykte eller om det finns substans i det hela.?
Citera
2011-02-07, 10:57
Medlem
guldankans avatar
Studietur om bekjempelse av MC-kriminalitet Stavanger, Haugesund og Klepp reiser til Danmark for å lære om håndtering av kriminelle MC-miljø.

Skal stoppe kriminelle MC-klubbar
20 norske kommunar i tillegg til norsk politi reiser til Danmark for å lære korleis ein skal hindre at kriminelle MC-klubbar får etablere seg.

Kriminelle motorsykkelklubber er uønsket i Eidsvoll. Kommunen vil gjøre det som er mulig for å bli kvitt Outlaws.

Outlaws, Hells Angels, Bandidos, og Coffin Cheaters regnes av Kripos som "én prosent klubber", den lille delen av motorsykkelmiljøet som lever av kriminalitet.

Del 1 -2 - 3 -> Hells Angels fester grepet om Norge - 27 MC-klubber i hele Norge har blitt nye støtteklubber
http://mcrazzia.blogspot.com/2011/02/hells-angels-fester-grepet-om-norge.html

Del 4 - > Hells Angels fester grepet om Norge - 27 MC-klubber i hele Norge har blitt nye støtteklubber
http://mcrazzia.blogspot.com/2011/02/del-4-hells-angels-fester-grepet-om.html
Citera
2011-02-08, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gadden666
Vill ta upp en fråga jag ältat tidigare, men min gamla fröken inpräntade i mig att envishet är en dygd! ;.)

Det har ryktats och ryktet lever fortfarande, att HA hat köpt en fastighet strax utanför Lidköping. Ev är köpet gjort via en bulvan.
Ngn som sitter på info och vill dela med sig om detta är just ett rykte eller om det finns substans i det hela.?

Det kan nog stämma är inte HA eller någon support avdelning etablerade i Lidköping. Jag vet iallafall att HA kretsar rör sig mycket kring Lidköping just nu.
Citera
2011-02-08, 13:53
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexz86
Det kan nog stämma är inte HA eller någon support avdelning etablerade i Lidköping. Jag vet iallafall att HA kretsar rör sig mycket kring Lidköping just nu.

Nej, Ha är inte etablerade här just nu. Ngn klubb som öppet deklarerat sin support till dom känner jag inte till, men Röde Orm mc har nog med säkerhet viss kontakt med Ha..om än indirekt... ROmc är ju inte ngn Lidköpingsklubb, men finns strax utanför stan.

Har också hört/märkt att HA-kretsar, som du kallar det, rört sig en del i Lidköping sen en tid tillbaks.
Citera
2011-02-08, 20:22
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Studietur om bekjempelse av MC-kriminalitet Stavanger, Haugesund og Klepp reiser til Danmark for å lære om håndtering av kriminelle MC-miljø.

Skal stoppe kriminelle MC-klubbar
20 norske kommunar i tillegg til norsk politi reiser til Danmark for å lære korleis ein skal hindre at kriminelle MC-klubbar får etablere seg.

Kriminelle motorsykkelklubber er uønsket i Eidsvoll. Kommunen vil gjøre det som er mulig for å bli kvitt Outlaws.

Outlaws, Hells Angels, Bandidos, og Coffin Cheaters regnes av Kripos som "én prosent klubber", den lille delen av motorsykkelmiljøet som lever av kriminalitet.

Del 1 -2 - 3 -> Hells Angels fester grepet om Norge - 27 MC-klubber i hele Norge har blitt nye støtteklubber
http://mcrazzia.blogspot.com/2011/02/hells-angels-fester-grepet-om-norge.html

Del 4 - > Hells Angels fester grepet om Norge - 27 MC-klubber i hele Norge har blitt nye støtteklubber
http://mcrazzia.blogspot.com/2011/02/del-4-hells-angels-fester-grepet-om.html

Sluta länka till mcrazzia nu. Det räcker!
Citera
2011-02-08, 21:09
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Sluta länka till mcrazzia nu. Det räcker!

Ankan måste ju promota sin blogg som alla andra fjortisar..
Citera
2011-02-08, 21:54
Medlem
brisingrs avatar
Är det enbart Harley Davidssons som anses accepterade eller skulle de vara möjligt att komma med en sporthojj? Till exempel en Yamaha R6:a...

Är det tvång att bära västen jämnt och ständigt?

Vilka klassas som störst på narkotikamarknaden, HA eller Serberna?

Ber om ursäkt för mina färskingfrågor men endast utav eget intresse.

mvh
Citera
2011-02-08, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Visst är Olle häftig?
Jag tog upp det här tidigare i tråden och fick då svaret från HA-wannabees att brottsoffer hittar på för att få mer pengar.
Jag tyckte i alla fall att hästägaren framstod som trovärdig.

Håller med dig totalt. Tror inte man är så dum så man är med på tv4 och ljuger om allt det där. Dessutom så vet jag fler tjejer som blivit offer för andra snubbar i denna organisation.
Citera
2011-02-09, 07:09
Medlem
Loose Cannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Är det enbart Harley Davidssons som anses accepterade eller skulle de vara möjligt att komma med en sporthojj? Till exempel en Yamaha R6:a...
mvh
Bajenvrak påstår att någon kör Yamaha, vilken modell är inte klarlagt.
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
@allesgut; förmodligen skulle det leda till kärnvapen krig om de båda klubbarna gick i krig. Det är därför de båda har FN status, som du kanske vet sitter Barger med i säkerhetsrådet. HDs är att föredra men du kan gå med ändå, inget krav, vissa kör Indians o Yamaha också.
ACAB/FTW/1%/Bajen Bärs o rakade Brudar!
Rättegången i Karlstad är nu inne på sluttampen:
http://www.vf.se/naringsliv/eko-rattegangen-snart-avklarad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in