Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-09, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Killuminati-
Jag vet också att OG fick stor stryk av red and white ett flertal gånger

Kan ju vara så , men Håkan (RIP) som stod H.A i gbg nära och en del i hans gamla umgängeskrets brukade umgås med O.G medlemmar , men det är många år sen tillbaka i tiden. När O.G låg i krig med BMC i gbg så umgicks dessa grupper flitigt vid några tillfällen. En O.G medlem gick till och med över till Red & White Crew.

Du tänker kanske på dom senaste åren.
Citera
2010-10-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Kan ju vara så , men Håkan (RIP) som stod H.A i gbg nära och en del i hans gamla umgängeskrets brukade umgås med O.G medlemmar , men det är många år sen tillbaka i tiden. När O.G låg i krig med BMC i gbg så umgicks dessa grupper flitigt vid några tillfällen. En O.G medlem gick till och med över till Red & White Crew.

Du tänker kanske på dom senaste åren.

vem i og gick över till rawc. o vilken avdelning hämna han i ????
Citera
2010-10-09, 21:19
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
du får tro vad du vill ,men nu 3 dagar efter jag fick höra att dano e vice president i red devils så
står det om det i tidningar som bekräftar att dom har gått ut i marmarits o sagt att det e så..
tror du fortfarande jag varit på flaskan haha... .

Min stortå säger att det inte stämmer, men står det i tidningen är det givetvis sant och bevisat.

Gick genast själv på flaskan, varken för att sörja eller fira.

Tag en mobilbild på texten/rubriken och lägg ut den på nätet för oss som inte får höra sånt kul ryktesvägen dagen före papperspubliceringen.
Citera
2010-10-09, 21:56
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Min stortå säger att det inte stämmer, men står det i tidningen är det givetvis sant och bevisat.

Gick genast själv på flaskan, varken för att sörja eller fira.

Tag en mobilbild på texten/rubriken och lägg ut den på nätet för oss som inte får höra sånt kul ryktesvägen dagen före papperspubliceringen.
fick inte reda på detta genom någon tidning,då hadde jag inte skrivet det om det va så,,har hört det här i malmö att han skulle blivet invald som vice president...men vi för se fram över om det e sant eller inte,,men det tror jag eftersom den som sa det till mig e insatt i !!!!!!....
Citera
2010-10-09, 21:59
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
fick inte reda på detta genom någon tidning,då hadde jag inte skrivet det om det va så,,har hört det här i malmö att han skulle blivet invald som vice president...men vi för se fram över om det e sant eller inte,,men det tror jag eftersom den som sa det till mig e insatt i !!!!!!....

Hur länge var Dano Prospect innan han blev medlem och senare framröstad som VP ? Du kan väl fråga den insatta personen....är nog ganska många som undrar.
Citera
2010-10-09, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Hur länge var Dano Prospect innan han blev medlem och senare framröstad som VP ? Du kan väl fråga den insatta personen....är nog ganska många som undrar.

Skoja du med oss ??? Hur lång tid tror du det tar för en kille med 20 års historik ?
Citera
2010-10-09, 22:28
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Skoja du med oss ??? Hur lång tid tror du det tar för en kille med 20 års historik ?
Jag skojar inte och kan du något om hojsvängen så vet du att du proppar oavsett...kanske han kunde proppat på 6 mån om han varit i hojsvängen tidigare..Men jag frågar dom som är insatta eftersom jag inte vet om RD turkiet kör en "light" variant.
Citera
2010-10-09, 22:30
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
GP har en artikel idag om Danos medlemskap i Red Devil Marmaris. Rubriken är: "Leder både OG och HA - Acar påstår sig ha blivit utsedd till vicepresident i turkisk lokalavdelning".

Mediahoran uttalar sig i tidningen som en riktig ledare med storslagna planer:
-Min förhoppning är att detta skall innebära ett mer intimt samarbete mellan Original Gangsters och Hells Angels i Sverige.

Artikeln verkar bara finnas i papperstidningen.

Tag en mobilbild på texten/rubriken och lägg ut den på nätet
Citera
2010-10-10, 00:40
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Tag en mobilbild på texten/rubriken och lägg ut den på nätet
jag ska se om jag får tag på gp här i malmö ,kan bli svårt,men i så fall lägger jag upp den,,kanske finns på bibloteket annars...annars kanske nån i göteborg som läser detta hjälpa till???..
Citera
2010-10-10, 02:59
Medlem
http://i51.tinypic.com/352fzgg.jpg

Leder både OG och HA

Acar påstår sig ha blivit utsedd till vicepresident i turkisk lokalavdelning

Behöver man säga något mer än, "Humor"
Citera
2010-10-10, 09:12
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingella

Leder både OG och HA

Tack.
Citera
2010-10-10, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingella

Leder både OG och HA

Ta detta med en STOR nypa salt.... Säger sig självt att man inte kan vara med i två org.... Det är inte som ett barn som kan heja på två olika fotbollslag precis....

Men en sak som är säker att är OM han skulle gå över helt till RD i Turkiet så har dom en man som verkligen kan få dom att växa avEN anledningen och den är att han MER än gärna syns i media.... Så han kan säkert få RD att växa av den anledningen nere i Turkiet OM dom turkiska tidningarna väljer att skriva om detta!?

Vet att HA håller på att "rensa" ut en del nu för att stabilisera upp org. igen, därför låter det helt otroligt att detta skulle ha hänt...!!!???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in