Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-07-20, 18:19
Medlem
Är inte det här HA tråden??
Citera
2011-07-20, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zigrid
Suck, för att rätta dig ännu en gång, så tillhörde dom BMC Borlänge.

Suck för att få dig att förstå. Falun var långt före. Det var där supporten startade eftersom det är killarnas hemma territorium. Hade inte mordet inträffat i klubbhuset så hade säkert Falun blivit en fullvärdig avdelning ganska så snart. Nu blev det aldrig det i och med mordet.
BMC Borlänge fick ett fullvärdigt chapter senare , tror inte de hade muckat än.
Har heller aldrig skrivit att de inte tillhörde Borlänges avdelning.
Du behöver inte "rätta" då dina påståenden är tagna ur luften och du lägger ord i mun.
Citera
2011-07-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Suck för att få dig att förstå. Falun var långt före. Det var där supporten startade eftersom det är killarnas hemma territorium. Hade inte mordet inträffat i klubbhuset så hade säkert Falun blivit en fullvärdig avdelning ganska så snart. Nu blev det aldrig det i och med mordet.
BMC Borlänge fick ett fullvärdigt chapter senare , tror inte de hade muckat än.
Har heller aldrig skrivit att de inte tillhörde Borlänges avdelning.
Du behöver inte "rätta" då dina påståenden är tagna ur luften och du lägger ord i mun.

Det skar sig mellan BMC i Ludvika och Falun. BMC är numera endast representerat av Ludvikas chapter i området.

Falun??? Det var BMC Borlänge och inte Falun.

postat av Jocke_S
Både dom och Falun gick över till OMC.

Dina påståenden , inte mina

Detta är HA tråden, så vi får nog fortsättningsvis hålla oss till BMC tråden om det ska fortsättas att malas om prospects , supportar ,fullvärdiga chapters mm i BMC
Citera
2011-07-20, 19:22
Bannlyst
Citat:
Det skar sig mellan BMC i Ludvika och Falun. BMC är numera endast representerat av Ludvikas chapter i området.

Falun??? Det var BMC Borlänge och inte Falun.

postat av Jocke_S
Både dom och Falun gick över till OMC.

Dina påståenden , inte mina

Detta är HA tråden, så vi får nog fortsättningsvis hålla oss till BMC tråden om det ska fortsättas att malas om prospects , supportar ,fullvärdiga chapters mm i BMC

Får återupprepa igen eftersom du inte fattar. Jo det är du som påstår det.
Folk från BMC Borlänge där Falun fraktionen ingick patchade över till OMC Falun.
Frågeställaren i det första inlägget frågade om Falun. Därför drog jag upp Falun och utelämnade Borlänge. Falun killarna är vidare kända utanför Dalarna pågrund av mordet de suttit för , det är därför vanligt i folkmun att man separerar på dessa och kallar dom för just Falun.
Vi kan hålla på och skriva fram och tillbaka i evigheter då du uppenbarligen vill ha rätt fast du inte har det. Du ska envisas med att dra upp frågan om Faluns status inom BMC sfären och du har självmant rabblat upp Borlänge ett antal ggr.
Ja vi kan fortsätta i Bandidos tråden om du så vill.
Citera
2011-07-20, 22:50
Medlem
Klippa-Tungs avatar
Idag såg jag en blatte med en vit HA-väst istället för den svarta i Sundbyberg, annorlunda tänkte jag som aldrig sett en vit HA-väst.

Betyder det något speciellt med att det just är vit?

hann tyvärr inte ta någon bild men den var fan snygg må jag säga.
Citera
2011-07-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klippa-Tung
Idag såg jag en blatte med en vit HA-väst istället för den svarta i Sundbyberg, annorlunda tänkte jag som aldrig sett en vit HA-väst.

Brian Sandberg i Danmark bär också en vit väst. Som sagt, jävligt snyggt!
Citera
2011-07-21, 03:49
Medlem
MR Bananes avatar
tidigare var det någon som sett en snubbe med latino på västen..där kanske du har ditt svAR. Sen jag tittade in sist så har mycket hänt tydligen, nya klubbar osv. Alla pratar om hur många dom och dom är, vilka dom är osv. Alla bör veta att i en blinkning skulle HA precis som dom gjort i andra länder startat ett tjugotal supportklubbar, eller för all del fullvärdiga charters om dom ansåg det nödvändigt. Dom skulle vara flera hundra procent flera om dom ville gå den vägen. I brist på det kan man anta att det skrattas lika högt i nacka och bromma som det gör här.. ialla fall under täcket...
Citera
2011-07-21, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MR Banane
tidigare var det någon som sett en snubbe med latino på västen..där kanske du har ditt svAR. Sen jag tittade in sist så har mycket hänt tydligen, nya klubbar osv. Alla pratar om hur många dom och dom är, vilka dom är osv. Alla bör veta att i en blinkning skulle HA precis som dom gjort i andra länder startat ett tjugotal supportklubbar, eller för all del fullvärdiga charters om dom ansåg det nödvändigt. Dom skulle vara flera hundra procent flera om dom ville gå den vägen. I brist på det kan man anta att det skrattas lika högt i nacka och bromma som det gör här.. ialla fall under täcket...

Hade antalet folk varit det som avgör styrkan och makten, då hade Kina eller Indien tagit över hela världen med våld för länge länge sen.
Citera
2011-07-22, 11:43
Medlem
Citat:
Suck, för att rätta dig ännu en gång, så tillhörde dom BMC Borlänge.

Och för att rätta dig!
Så är detta tråden om HA!
Citera
2011-07-22, 20:53
Medlem
Well, de flesta har svarta västar, sedan finns de som gillar bruna och någon som gillar vita...Inge konstigt med det
Citera
2011-07-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klippa-Tung

Var är alla experter nu då?
Citera
2011-07-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Var är alla experter nu då?

Vit väst betyder inget speciellt. En del väljer brun, andra vit, någon jeans, andra svart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in