Citat:
Ursprungligen postat av __OMP
Name droppingen, det enda jag kan säga om det är,
varför kan man prata om namnen i IRL och inte här? Har man den positionen som han har så då får man räkna med det.
Jag FRÅGADE varför dom var hangaround. Om inte du märkte det så lär dej läsa mer nogrant. Det var inget uttalande utan en FRÅGA! (Bäst o ta det två ggr så du förstår. )
Har jag yttrat mig om att det var ngn bokklubb? Det enda du gjorde med det där inlägget var att DUMFÖRKLARA dig själv! Väx upp för fan.
Ja jag har träffat dom, Jag vet vilka dom är. klarar du inte av att läsa att ngn annan är kritisk mot RD ? Jag utryckte bara mina egna åsikter.
Jag vet MKT väl vem prez är. Om du inte tror så tror du verkligen då att jag bryr mig?
Jonas23! Så du menar med fullaste allvar att du har uppsikt över lokalen 24\7? bor du i villa el lägenhet..? Nej men jag känner en som har blivit stannad av honom. ! tror du inte på vad jag skriver så behöver du inte läsa. !
Mvh
OMP du frågade varför de var Hangaround och inte Red Devils MC

. Det Joker023 då gjorde var att förklara stegen man tar inom MC världen på ett mycket bra och överskådligt sätt. Det med bokklubb var nog mera menat som att man inte bara kan kliva in hursomhelst som man kan med mycket annat och sen strunta i det när man ledsnat. Och det är lika överlag i MC världen.
Om du nu träffat dem och umgåtts med dem så borde du ju känna till dessa små enkla saker. Om du hade minsta vetskap överhuvudtaget skulle dina dumma uttalanden här aldrig behövts.
Och detta om att nån skulle blivit stannad? Fan om de ska jaga folk nere vid sin lokal då har de att göra dygnet runt för det ligger 3 företag i de där husen precis brevid. Så det låter ganska tungjobbat. Din kompis som blev stannad kanske inte har så många hästar i hagen? Eller kanske inte ens en hage att ha dem i. För lite mer utförligt än så borde du ju kunnat fått det än att han bara blev stannad. Låter mest som "BULLSHIT" när jag tänker på de.
Men men du verkar ju sitta på all info om dessa människor så vad vet jag.
Men lägg ner ditt snack om att namnge personers handlingar du inte ens själv sett.
Jag vet precis vad alla dessa onda ord kommer ifrån och jag tänker säga det rakt ut. AVUNDSJUKA väx upp istället. Alla har vi olika saker vi värdesätter mer än annat och jag dömmer inte nån för vad de vill hålla på med och kommer aldrig göra heller. Det är inte vidare konstruktivt. Har för mig tråden handlade om hur situationen i falun skulle bli. Och jag kan säga som Falubo att den är helt oförändrad jag har inte märkt någonting.