Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-05-17, 16:17
Medlem
Ladidas avatar
*Suck*
Fler oneliners raderade, diskutera inte chatta.

/Mod.
Citera
2007-05-18, 12:08
Medlem
Hur mår du under hatten

Citat:
Ursprungligen postat av __OMP
Name droppingen, det enda jag kan säga om det är,
varför kan man prata om namnen i IRL och inte här? Har man den positionen som han har så då får man räkna med det.

Jag FRÅGADE varför dom var hangaround. Om inte du märkte det så lär dej läsa mer nogrant. Det var inget uttalande utan en FRÅGA! (Bäst o ta det två ggr så du förstår. )
Har jag yttrat mig om att det var ngn bokklubb? Det enda du gjorde med det där inlägget var att DUMFÖRKLARA dig själv! Väx upp för fan.

Ja jag har träffat dom, Jag vet vilka dom är. klarar du inte av att läsa att ngn annan är kritisk mot RD ? Jag utryckte bara mina egna åsikter.

Jag vet MKT väl vem prez är. Om du inte tror så tror du verkligen då att jag bryr mig?

Jonas23! Så du menar med fullaste allvar att du har uppsikt över lokalen 24\7? bor du i villa el lägenhet..? Nej men jag känner en som har blivit stannad av honom. ! tror du inte på vad jag skriver så behöver du inte läsa. !

Mvh

OMP du frågade varför de var Hangaround och inte Red Devils MC . Det Joker023 då gjorde var att förklara stegen man tar inom MC världen på ett mycket bra och överskådligt sätt. Det med bokklubb var nog mera menat som att man inte bara kan kliva in hursomhelst som man kan med mycket annat och sen strunta i det när man ledsnat. Och det är lika överlag i MC världen.

Om du nu träffat dem och umgåtts med dem så borde du ju känna till dessa små enkla saker. Om du hade minsta vetskap överhuvudtaget skulle dina dumma uttalanden här aldrig behövts.

Och detta om att nån skulle blivit stannad? Fan om de ska jaga folk nere vid sin lokal då har de att göra dygnet runt för det ligger 3 företag i de där husen precis brevid. Så det låter ganska tungjobbat. Din kompis som blev stannad kanske inte har så många hästar i hagen? Eller kanske inte ens en hage att ha dem i. För lite mer utförligt än så borde du ju kunnat fått det än att han bara blev stannad. Låter mest som "BULLSHIT" när jag tänker på de.

Men men du verkar ju sitta på all info om dessa människor så vad vet jag.

Men lägg ner ditt snack om att namnge personers handlingar du inte ens själv sett.

Jag vet precis vad alla dessa onda ord kommer ifrån och jag tänker säga det rakt ut. AVUNDSJUKA väx upp istället. Alla har vi olika saker vi värdesätter mer än annat och jag dömmer inte nån för vad de vill hålla på med och kommer aldrig göra heller. Det är inte vidare konstruktivt. Har för mig tråden handlade om hur situationen i falun skulle bli. Och jag kan säga som Falubo att den är helt oförändrad jag har inte märkt någonting.
Citera
2007-05-18, 12:27
Medlem
kakburkens avatar
Dessa fåniga mc-pojkar....

Hur löjligt är det inte att som förvuxen skitunge sätta på sig en väst och sen grensla sin trimmade urfula ursäkt till "motorcykel" för att därefter kräva "respekt". Nåde den som rör västen...haha.

Vad kan man säga om detta? Inte tillhör de samhällets stöttepelare med sina mer eller mindre psykosomatiska sjukdomar som gör att hälften av drägget inte är kapabla till att utföra något arbete utan går sjukskrivna för depressioner istället.

Stackars lilla deprimerade ynkrygg till människa som dessutom ofta har någon märklig åkomma i hårbotten så att hjälmen inte kan användas...

Visserligen förstår jag att hjämdispenser delas ut till dem från polis och hälsovårdande myndigheter. Ingen blir väl gladare än de om "Herr Respektfulle mopedtrimmare" dunkar huvudet i asfalten och går till de sälla jaktmarkerna.

Trams och fjanteri på hög nivå oavsett om det gäller Mjälls Ängels eller Banditidiotos.

Hängaruntomkringpojkarna är om möjligt ännu fjantigare som ser upp till detta avskum till "folk".

Var är kräksmileyn?
Citera
2007-05-18, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburken
Dessa fåniga mc-pojkar....

Hur löjligt är det inte att som förvuxen skitunge sätta på sig en väst och sen grensla sin trimmade urfula ursäkt till "motorcykel" för att därefter kräva "respekt". Nåde den som rör västen...haha.

Vad kan man säga om detta? Inte tillhör de samhällets stöttepelare med sina mer eller mindre psykosomatiska sjukdomar som gör att hälften av drägget inte är kapabla till att utföra något arbete utan går sjukskrivna för depressioner istället.

Stackars lilla deprimerade ynkrygg till människa som dessutom ofta har någon märklig åkomma i hårbotten så att hjälmen inte kan användas...

Visserligen förstår jag att hjämdispenser delas ut till dem från polis och hälsovårdande myndigheter. Ingen blir väl gladare än de om "Herr Respektfulle mopedtrimmare" dunkar huvudet i asfalten och går till de sälla jaktmarkerna.

Trams och fjanteri på hög nivå oavsett om det gäller Mjälls Ängels eller Banditidiotos.

Hängaruntomkringpojkarna är om möjligt ännu fjantigare som ser upp till detta avskum till "folk".

Var är kräksmileyn?

Förstår inte riktigt ditt resonemang? du ogillar Bikers och ja? att de har sina grejjer som de håller hårt på är en sak. Försök slita en polis i uniformen så ska du få se vad som händer då. hur många Bikers har du träffat som varit så rädda om sin väst? Känns som om du mest talar på hörsägen..

angående hjälmar så är du lite desinformerad. Gå in på vilken bikersida som helst och kolla bilder från deras åk så kommer du nog bli förvånad hur många som har hjälm. Jag har då inte sett nån utan. Tror mest de där Dispanserna söktes för att folk som du och ordningsmakt ska störa sig så jag kan bara säga 1-0 till alla bikers som fick dig störd.

Men för all del det är ju lätt att sitta och svänga med ord och visor när man är bakom en dator och inte kan stå till svars eller när de som berörs inte lyssnar.
Citera
2007-05-19, 01:30
Bannlyst
Får man ifrågasätta en enskild klubb här eller strider det mot PUL?
Jag känner personligen de flesta i denna klubb.
Citera
2007-05-20, 20:18
Medlem
kakburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drizt
Förstår inte riktigt ditt resonemang? du ogillar Bikers och ja? att de har sina grejjer som de håller hårt på är en sak. Försök slita en polis i uniformen så ska du få se vad som händer då. hur många Bikers har du träffat som varit så rädda om sin väst? Känns som om du mest talar på hörsägen..

angående hjälmar så är du lite desinformerad. Gå in på vilken bikersida som helst och kolla bilder från deras åk så kommer du nog bli förvånad hur många som har hjälm. Jag har då inte sett nån utan. Tror mest de där Dispanserna söktes för att folk som du och ordningsmakt ska störa sig så jag kan bara säga 1-0 till alla bikers som fick dig störd.

Men för all del det är ju lätt att sitta och svänga med ord och visor när man är bakom en dator och inte kan stå till svars eller när de som berörs inte lyssnar.

Det jag menar är att det är en gäng fjantiga skitungar som borde växa upp och skaffa sig ett liv istället för att tramsa runt livet igenom på en trimmad moped och spela tuffa.

Skitlöjligt hela grejen med "respekt, hangarounds, presidenter" och all annat fjanteri grabbarna sysslar med.

Så j-vla mycket white trash man bara kan vara!

Varför ska jag visa respekt för att ett lallande gäng iq-befriade snubbar i skinnväst kommer gående/åkande nerför gatan?
Ska jag vara rädd för dem eller?

Kiss my ass.
Citera
2007-05-20, 23:49
Medlem
nej du behöver inte va rädd för dom när dom kommer åkande..
Känns lite som att du e den lilla fjollan som tom har den STORA fjollan Helge Fossmo på bild.. HAHA.. den killen e absolut inge o visa.. har träffat honom o där e inte alla hemma..
Citera
2007-05-22, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburken
Det jag menar är att det är en gäng fjantiga skitungar som borde växa upp och skaffa sig ett liv istället för att tramsa runt livet igenom på en trimmad moped och spela tuffa.

Skitlöjligt hela grejen med "respekt, hangarounds, presidenter" och all annat fjanteri grabbarna sysslar med.

Så j-vla mycket white trash man bara kan vara!

Varför ska jag visa respekt för att ett lallande gäng iq-befriade snubbar i skinnväst kommer gående/åkande nerför gatan?
Ska jag vara rädd för dem eller?

Kiss my ass.

Att du tycker det är skitlöjligt med "Respekt, Hangarounds och presidenter" och fjanteri som de sysslar med? Kan du inte berätta vad de sysslar med då? Vad är det de gör som är så hemskt och som får ditt blod att koka så otroligt. du verkar inte förespråka fri vilja.

Vad menar du med respekt och vad är det för dig? Och vad menar du med att visa respekt när de åker ner för gatan? Tror du seriöst att någon överhuvudtaget kommer lägga märke till ditt sorgliga arsel när du står och tittar? Tror du att nån kommer kliva av sin MC och tala om för dig hur du ska vara när de åker förbi?

Verkar som du lever i en fullständig glasbubbla utan någon egentlig kunskap där alla dina uttalanden är baserade på saker som andra sagt samt endast byggt på fördommar utan grunder.

Du vill verka smart men säger bara saker som alla andra som liksom du inte vet ett skit.
Citera
2007-05-26, 17:36
Medlem
Det är fortfarande lika deprimerande att läsa vad ni har att skriva. Man ser verkligen dom som tappert försöker att försvara RD,
Ni vet väl att om ngn i RD läser denna disskution så kommer dom inte att veta vilka ni är. så varför försöker ni slicka deras arsel så jävla mkt för?

Till alla er som påstår att ni känner dom flesta i RD o umgås med dom. Säg åt dom att komma in på denna "lekstuga" och låt dom försvara sig själva eller är dom så mjäkiga att dom måste låta några finniga tonåringar försvara dom?

Mvh
Citera
2007-05-26, 18:12
Medlem
rotbergs avatar
Den som kallar MC-kriminella för håriga, tjocka, nollor mm, vet inte ett smack. Påfallande många ser ut som vilken "Svenne" som helst. Men, den som inte känner dem.....
Citera
2007-05-27, 18:39
Medlem
[quote=kakburken]Dessa fåniga mc-pojkar....

QUOTE]

Det stämmer till 100% Mer parten av dom är sjukskrivna på grund av depression.

Jag kan inte förstå varför man stöttar människor som bidrar till Sveriges fall, och då menar jag att dom drar in så mycket skit som till exempel narkotika. Jag skulle vilja se när ni får barn och dom får tag på div knark. Jag skulle vilja se hur glada ni skulle bli.

Och ja jag vet att det inte bara är MC gäng som är krimminella..

Mvh
Citera
2007-05-27, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotberg
Den som kallar MC-kriminella för håriga, tjocka, nollor mm, vet inte ett smack. Påfallande många ser ut som vilken "Svenne" som helst. Men, den som inte känner dem.....

MC-kriminella? du får ursäkta mig men det låter ganska dumt.. Vad jag vet så är det ingen som har kallat dom för det? och jag vet inte riktigt ens hur man skulle kunna få in det i detta sammanhang? Du får mer än gärna citera någons inlägg där dom sagt så så man förstår lite bättre...

Sen är det nu så att jag kan tycka att en speciell person kan vara tjock, hårig och en nolla. Allt beror på vem man jämför med. Det är ens egna åsikt. Om jag tycker att prez i RD är tjock ( Vilket han inte är ) Då är det väl min egna åsikt? el måste jag ställa mig i ledet som alla andra svenskar och tycka precis som ngn annan vill?

Du får mer än gärna förklara hur en "svenne" ser ut. Du vet väl att vi är ett mångkultruellt land? Att en svensk kan vara Hel svart, gul och ljushyad?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in