2007-06-14, 10:38
Citat:
Ursprungligen postat av __OMP
Det är fortfarande lika deprimerande att läsa vad ni har att skriva. Man ser verkligen dom som tappert försöker att försvara RD,
Ni vet väl att om ngn i RD läser denna disskution så kommer dom inte att veta vilka ni är. så varför försöker ni slicka deras arsel så jävla mkt för?
Till alla er som påstår att ni känner dom flesta i RD o umgås med dom. Säg åt dom att komma in på denna "lekstuga" och låt dom försvara sig själva eller är dom så mjäkiga att dom måste låta några finniga tonåringar försvara dom?
Mvh
Ni vet väl att om ngn i RD läser denna disskution så kommer dom inte att veta vilka ni är. så varför försöker ni slicka deras arsel så jävla mkt för?
Till alla er som påstår att ni känner dom flesta i RD o umgås med dom. Säg åt dom att komma in på denna "lekstuga" och låt dom försvara sig själva eller är dom så mjäkiga att dom måste låta några finniga tonåringar försvara dom?
Mvh
Om det handlade om att försvara RD (vilket det nu inte gör) uppenbarligen har du missuppfattat vad jag skrivit. Det jag sagt mig vara emot är just den smutskastningen som försegåtts här. De olika uttalanden angående vissa människor inblandning i handlingar som har med droger att göra är ganska magstarkt och småfegt att säga när man inte kan stå för vem man är.
Att ha åsikter är inte fel. Men med tanke på att era åsikter mest grundar sig i avundsjuka (känns det som) och inte på seriösa grunder som kan styrkas på en enda punkt. så förstår jag inte heller varför ni tar er tid. Ni verkar bara vilja ha nån att gnälla på, Ger mig fan på att ni är från Borlänge...
Och ___OMP vart fan finns statistik på huruvida MC medlemmar Sverige över är sjukskrivna? Det måste vara det mest korkade uttalande jag någonsin läst att bara säga så visar hur otroligt lite du vet om världen. Men för all del en trevlig länk eller något annat som kan bevisa det hela i samband med uttalandet vore ju inte helt fel.
Varför ska nån från RD skriva här för att försvara sig? Allt du eller någon annan sagt är kvalificerat skitsnack utan grunder. Det vet alla som har en gnutta verklighetsanknytning eller som bara varit på en MC klubb en gång.
Fan ni är ju nästan värre än aftonbladet/expressens journalister. Snacka skit går bra men att sen ställa sig bakom FLashbacks anonymitet det är ju moget det också ni som snackar så jävla mycket om mogna människor.