Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-06-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __OMP
Det är fortfarande lika deprimerande att läsa vad ni har att skriva. Man ser verkligen dom som tappert försöker att försvara RD,
Ni vet väl att om ngn i RD läser denna disskution så kommer dom inte att veta vilka ni är. så varför försöker ni slicka deras arsel så jävla mkt för?

Till alla er som påstår att ni känner dom flesta i RD o umgås med dom. Säg åt dom att komma in på denna "lekstuga" och låt dom försvara sig själva eller är dom så mjäkiga att dom måste låta några finniga tonåringar försvara dom?

Mvh

Om det handlade om att försvara RD (vilket det nu inte gör) uppenbarligen har du missuppfattat vad jag skrivit. Det jag sagt mig vara emot är just den smutskastningen som försegåtts här. De olika uttalanden angående vissa människor inblandning i handlingar som har med droger att göra är ganska magstarkt och småfegt att säga när man inte kan stå för vem man är.

Att ha åsikter är inte fel. Men med tanke på att era åsikter mest grundar sig i avundsjuka (känns det som) och inte på seriösa grunder som kan styrkas på en enda punkt. så förstår jag inte heller varför ni tar er tid. Ni verkar bara vilja ha nån att gnälla på, Ger mig fan på att ni är från Borlänge...

Och ___OMP vart fan finns statistik på huruvida MC medlemmar Sverige över är sjukskrivna? Det måste vara det mest korkade uttalande jag någonsin läst att bara säga så visar hur otroligt lite du vet om världen. Men för all del en trevlig länk eller något annat som kan bevisa det hela i samband med uttalandet vore ju inte helt fel.

Varför ska nån från RD skriva här för att försvara sig? Allt du eller någon annan sagt är kvalificerat skitsnack utan grunder. Det vet alla som har en gnutta verklighetsanknytning eller som bara varit på en MC klubb en gång.

Fan ni är ju nästan värre än aftonbladet/expressens journalister. Snacka skit går bra men att sen ställa sig bakom FLashbacks anonymitet det är ju moget det också ni som snackar så jävla mycket om mogna människor.
Citera
2007-07-14, 04:09
Medlem
heisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __OMP
MC-kriminella? du får ursäkta mig men det låter ganska dumt.. Vad jag vet så är det ingen som har kallat dom för det? och jag vet inte riktigt ens hur man skulle kunna få in det i detta sammanhang? Du får mer än gärna citera någons inlägg där dom sagt så så man förstår lite bättre...

Sen är det nu så att jag kan tycka att en speciell person kan vara tjock, hårig och en nolla. Allt beror på vem man jämför med. Det är ens egna åsikt. Om jag tycker att prez i RD är tjock ( Vilket han inte är ) Då är det väl min egna åsikt? el måste jag ställa mig i ledet som alla andra svenskar och tycka precis som ngn annan vill?

Du får mer än gärna förklara hur en "svenne" ser ut. Du vet väl att vi är ett mångkultruellt land? Att en svensk kan vara Hel svart, gul och ljushyad?

Mvh

Nej en svensk kan inte vara svart gul eller ljushyad... så enkelt är det. en svensk medborgare kan vara det däremot.. en STOR skillnad.

Sen är ju alla ni som skriver och tror er veta allt pga vad andra sagt till er eller det ni själva har läst, ni är ju helt otroliga. stackare säger jag....
Citera
2007-07-14, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heiser
Nej en svensk kan inte vara svart gul eller ljushyad... så enkelt är det. en svensk medborgare kan vara det däremot.. en STOR skillnad.
.
Så alla som du tror är svenskar, är ursvenskar? Tror du inte att det är en blandning mellan nationaliteter genom åren? Eller har bara vissa "helsvenskar" levt i en håla och därmed inavlat sig själva och behålt den stolta svenska ådran? Eller hur tänkte du?
Jag själv har minst 6 olika nationaliteter i mig och mina barn ytterligare 5, men vi är trotts det 100% svenska.. Men eftersom denna tråd inte handlar om invandrare och svenskar så lämnar vi detta..
Citera
2007-07-24, 01:59
Medlem
heisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hot chica
Så alla som du tror är svenskar, är ursvenskar? Tror du inte att det är en blandning mellan nationaliteter genom åren? Eller har bara vissa "helsvenskar" levt i en håla och därmed inavlat sig själva och behålt den stolta svenska ådran? Eller hur tänkte du?
Jag själv har minst 6 olika nationaliteter i mig och mina barn ytterligare 5, men vi är trotts det 100% svenska.. Men eftersom denna tråd inte handlar om invandrare och svenskar så lämnar vi detta..

Ja men nu kan man ju alltid överdriva - då kan man ju påpeka att vi är släkt om man ska gå väldigt längt tillbaks. Nu är jag väldigt medveten om det du menar med att ingen är "helsvensk".. Nu var det inte det jag syftade på utan följande: Om ett svenskt par flyttar till Kina och dom något år senare där får ett barn tillsammans, då blir ju inte barnet kines för det - utan kinesisk medborgare möjligtvis.

Men som sagt var, ingen mer som har något att skriva om trådens ämne? =)

Att en hel del människor som skriver här aldrig träffat en biker, är något jag är 100% säker på.
Citera
2007-07-24, 09:34
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Wordsworth
Får man ifrågasätta en enskild klubb här eller strider det mot PUL?
Jag känner personligen de flesta i denna klubb.

Person Uppgifts Lagen, så det gäller inte en klubb, förening eller liknande, bara individer. Men det är möjligt det finns andra alternativ..Dock tvilar jag stark man skulle komma en mm med en sådan sak
Citera
2007-07-24, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heiser

Men som sagt var, ingen mer som har något att skriva om trådens ämne? =)

Skulle väl vara att dom sen nån månad är Prospect Chapter då.
Citera
2007-09-16, 16:17
Medlem
Lemmy_Kilmisters avatar
Bandidos och Hells Angels sida vid sida på begravning

Tydligen så stod rivalerna sida vid sida på begravningen för mannen som dog i explosionen härom dagen. Gaddar dom ihop sig mot Outlaws kanske?
Citera
2007-09-16, 16:20
Medlem
Pr0_s avatar
Hur/var har du hört det?
Citera
2007-09-16, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemmy_Kilmister
Tydligen så stod rivalerna sida vid sida på begravningen för mannen som dog i explosionen härom dagen. Gaddar dom ihop sig mot Outlaws kanske?

Om du tror att en kropp i Sverige begravs redan efter fem dagar (dessutom är den föremål för polisutredning) så har du förmodligen någon form av AIDS i hjärnbalken eller liknande.
Citera
2007-09-16, 16:53
Medlem
Lemmy_Kilmisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åsnepojken
Om du tror att en kropp i Sverige begravs redan efter fem dagar (dessutom är den föremål för polisutredning) så har du förmodligen någon form av AIDS i hjärnbalken eller liknande.

Du åsnepojken. Läs TV4s Text-TV idag. Kolla fakta innan du vräker ur dig otrevligheter..
Citera
2007-09-16, 16:57
Medlem
Lemmy_Kilmisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0_
Hur/var har du hört det?

http://tv4.se/tv4/sites/texttv/texttv.aspx?page=118
Citera
2007-09-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemmy_Kilmister
http://tv4.se/tv4/sites/texttv/texttv.aspx?page=118

Du blandar inte ihop det mer Jaris begravning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in