Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-04-21, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HardHitting
det enda jag känner till om det var att bulldogs mc flyttade verksamheten till
borlänge jävligt snabbt när creutz blev hängisar inom red devils!!
men det e ingenting att snoka i.

Det jag kan säga e att gubbarna inom RD som jag har träffat
e jävligt schyssta och bra att ha o göra med.
Bulldogs kom upp till diskussion här:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=416033
Citera
2007-04-21, 21:35
Medlem
JJDecays avatar
Att medvetet "prospecta" till att bli "bara" en support klubb, måste ju vara som atrt göra en prövning till att bli en andra hands medelm. Inte triilärckligt tff och frän för att vara medlem o moderklubben? Rätta mig om jag har fel!

Ps; inte menigen att göra nån pissed, bara en fråga.
Citera
2007-04-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Att medvetet "prospecta" till att bli "bara" en support klubb, måste ju vara som atrt göra en prövning till att bli en andra hands medelm. Inte triilärckligt tff och frän för att vara medlem o moderklubben? Rätta mig om jag har fel!

Ps; inte menigen att göra nån pissed, bara en fråga.
Nej det är inte så, de officiella support klubbarna har ett eget rekryterings system och knyter egna kontakter med klubbar som kan komma att bli hängisar till dem. kort sagt de är en enskilda klubbar men med mycket nära band till moderklubbarna
Citera
2007-04-21, 21:55
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goonie
Nej det är inte så, de officiella support klubbarna har ett eget rekryterings system och knyter egna kontakter med klubbar som kan komma att bli hängisar till dem. kort sagt de är en enskilda klubbar men med mycket nära band till moderklubbarna

OK, har aldrig fattat det där. för mig har det räckt med "där jag lägger min hatt är mitt hem"..Tyvärr funkar ju inte detta idagsläget, lägger man hatten på fel ställe en natt så är man i dirket i mc kanalens skvaller sädning att man är på "den enes eller andres sida"

De va bättre förr
Citera
2007-05-12, 03:51
Medlem
Red Devils

Dom som påstår att Red Devils är "Schyssta" har inte alla hemma, eller så sitter dom o påstår detta bara för att göra sig märkvärdiga.

Det här skit snacket om att dom har "förtjänat" sin status. du som sa det kan väl gärna få förklara närmare hur dom har "förtjänat" detta, och samtidigt förklara varför det tog så lång tid för dom att gå upp i rangen.
Kan det vara så att HA ville ha ett gäng med större rang nu när allt har hänt. ?

Tillbaka till det här med Schyssta gubbar. på vilket sätt är dom schyssta?
Var dom schyssta mot dig när du fick komma in på deras klubb? (du\ni som sa det) Ni verkar inte förstå riktigt vilka ni pratar om.

Varför är Red Devils bara Hangaround? och inte Red Devils Mc Falun?

Angående det här med att Bulldogs flyttade till borlänge på en gång creutz vart hängisar till Red Devils så kan jag bara säga att det inte var därför! Det finns ingen respekt för själva Red Devils häromkring respekten ligger betydligt högre upp!

Vem fan kan respektera en sådan människa som Fredrik Noreberg ?(presidenten i Red Devils)

Tacksam för svar.
Citera
2007-05-12, 20:21
Medlem
joker023s avatar
!!!

jag tycker grabbarna är riktigt bra! Jag gillar dock inte namedropping speciellt mkt, förstår inte riktigt nöjet i att hänga ut folk på det viset! Men d är väl iof lätt att vara tuff bakom skärmen hemma hos mor och far! Tack för mig!
Citera
2007-05-12, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker023
jag tycker grabbarna är riktigt bra! Jag gillar dock inte namedropping speciellt mkt, förstår inte riktigt nöjet i att hänga ut folk på det viset! Men d är väl iof lätt att vara tuff bakom skärmen hemma hos mor och far! Tack för mig!

Tuff bakom skärmen? haha.. Den bästa idag. (Y)
Hur väl känner du dom i red devils?

Så du tycker det är helt okej till deras beteende?
En Prez som är tvungen att droga ner tjejer för att få dom?
ett gäng omogna grabbar som försöker vara tuffa bakom västarna.
utan dom vore dom inte så mkt.
Prezen som jagar små pojkar som går utanför lokalen bara för att visa sig stor. MOGET beetende.

jonas23

Han har till exempel drogat ner en bekant och misshandlat henne framför hennes dotter. Det är sådana saker Prez RD har gjort för att tappa respekten..
Men tycker folk att det är helt okej beteende så skulle jag vilja se deras min om han gjorde samma sak mot någon av deras nära o kära.

Prez som är så utmobbad man bara kan bli. Folk som står o skrattar bakom hans rygg.. RESPEKT!
jag kan bara skratta åt denna så kallad respektfull mc klubb.
Jämför Bulldogs med Red Devils så får du se vad Red Devils är för några.

Mvh

"Dom flesta på flashback har missuppfattat hela grejen med forumet. Det enda vissa gör är att flasha med att dom känner olika människor. Det gör er inte större."
Citera
2007-05-13, 06:36
Medlem
Ladidas avatar
Ok 33 oneliners raderade.

Kan vi ta och skärpa upp debatten en smula??!

Det här är ett diskussionsforum, inte nån jävla chatt.

Så ta och kamma till er, nästa gång blir det tillsägelser.

SKÄRPNING!!

/Mod.
Citera
2007-05-13, 17:07
Medlem
att han skulle jaga smågrabbar utanför lokalen är vad jag vet skitsnack..
har full uppsikt över lokalen o jag har aldrig sätt honom jaga någon..
har du full uppsikt över det???
eller sitter du bara o snackar om vad du hört från en som hört från en annan??
Citera
2007-05-13, 20:52
Medlem
joker023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __OMP
Tuff bakom skärmen? haha.. Den bästa idag. (Y)
Hur väl känner du dom i red devils?

Så du tycker det är helt okej till deras beteende?
En Prez som är tvungen att droga ner tjejer för att få dom?
ett gäng omogna grabbar som försöker vara tuffa bakom västarna.
utan dom vore dom inte så mkt.
Prezen som jagar små pojkar som går utanför lokalen bara för att visa sig stor. MOGET beetende.

jonas23

Han har till exempel drogat ner en bekant och misshandlat henne framför hennes dotter. Det är sådana saker Prez RD har gjort för att tappa respekten..
Men tycker folk att det är helt okej beteende så skulle jag vilja se deras min om han gjorde samma sak mot någon av deras nära o kära.

Prez som är så utmobbad man bara kan bli. Folk som står o skrattar bakom hans rygg.. RESPEKT!
jag kan bara skratta åt denna så kallad respektfull mc klubb.
Jämför Bulldogs med Red Devils så får du se vad Red Devils är för några.

Mvh

"Dom flesta på flashback har missuppfattat hela grejen med forumet. Det enda vissa gör är att flasha med att dom känner olika människor. Det gör er inte större."

OMP.. Det är ganska starka påhopp du kommer med. Med tanke på den uppmärksamhet som människorna inom FD. Creutz har så skulle han nog inte kommit långt med de handlingarna innan någon person i Uniform kommit och gripit han på studs. Vad jag vet är de ganska heta på gröten när det gäller att plocka in MC folk.

Har du någonsin någon gång träffat några av dessa människor du uttalar dig så illa om? Har du stake nog att sitta bakom en dator och namedroppa människor och deras handlingar så borde du ha stake nog att säga det rätt ut till dem också. Att du sitter och skrattar åt dem när de inte är i närheten kan jag ju bara själv skratta åt dig för.

Flasha med folk? Vem här har sin riktiga identitet synlig? haha vafan gör ju inte allt för stor skillnad när ingen vet vem man är ändå.

Varför är Red Devils bara Hangaround? och inte Red Devils Mc Falun? <--
Detta uttalande är nog det sämsta jag sett någonsin. I alla instanser i världen vad du än jämför med som har en tight krets av människor så är det för fan inte bara att betala medlemsavgift och sen är man med. Det är för i tusan ingen bokklubb. jag trodde att de där Tre stegen var väl kända för alla sen länge. Hangaround --> Prospect -----> Member har jag för mig var den vanligaste ordningen på programmet. Men vem fan är jag å säga de. Kan säga att jag inte vet om en enda gång det ska ha hänt att nån fått en väst med alla märken på klar direkt på axlarna oavsett Mc klubb.

Det finns tusentals artiklar och andra saker som behandlar detta även polisen har skrivit en del om de (trodde du inte va) där du kan läsa upp dig lite tycker jag.
Citera
2007-05-14, 03:04
Bannlyst
Red Devils har ett bra namn i den kriminella världen! Tuffa gossar i det gänget!
Verkar va mycket skitsnack om dom här eller rättare sagt avdelningen i Falun, om dom håller måttet eller inte spelar inte så stor roll då dom är väl etablerade och har ett dunder bra rykte i den undre världen.
Citera
2007-05-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker023
OMP.. Det är ganska starka påhopp du kommer med. Med tanke på den uppmärksamhet som människorna inom FD. Creutz har så skulle han nog inte kommit långt med de handlingarna innan någon person i Uniform kommit och gripit han på studs. Vad jag vet är de ganska heta på gröten när det gäller att plocka in MC folk.

Har du någonsin någon gång träffat några av dessa människor du uttalar dig så illa om? Har du stake nog att sitta bakom en dator och namedroppa människor och deras handlingar så borde du ha stake nog att säga det rätt ut till dem också. Att du sitter och skrattar åt dem när de inte är i närheten kan jag ju bara själv skratta åt dig för.

Flasha med folk? Vem här har sin riktiga identitet synlig? haha vafan gör ju inte allt för stor skillnad när ingen vet vem man är ändå.

Varför är Red Devils bara Hangaround? och inte Red Devils Mc Falun? <--
Detta uttalande är nog det sämsta jag sett någonsin. I alla instanser i världen vad du än jämför med som har en tight krets av människor så är det för fan inte bara att betala medlemsavgift och sen är man med. Det är för i tusan ingen bokklubb. jag trodde att de där Tre stegen var väl kända för alla sen länge. Hangaround --> Prospect -----> Member har jag för mig var den vanligaste ordningen på programmet. Men vem fan är jag å säga de. Kan säga att jag inte vet om en enda gång det ska ha hänt att nån fått en väst med alla märken på klar direkt på axlarna oavsett Mc klubb.

Det finns tusentals artiklar och andra saker som behandlar detta även polisen har skrivit en del om de (trodde du inte va) där du kan läsa upp dig lite tycker jag.

Name droppingen, det enda jag kan säga om det är,
varför kan man prata om namnen i IRL och inte här? Har man den positionen som han har så då får man räkna med det.

Jag FRÅGADE varför dom var hangaround. Om inte du märkte det så lär dej läsa mer nogrant. Det var inget uttalande utan en FRÅGA! (Bäst o ta det två ggr så du förstår. )
Har jag yttrat mig om att det var ngn bokklubb? Det enda du gjorde med det där inlägget var att DUMFÖRKLARA dig själv! Väx upp för fan.

Ja jag har träffat dom, Jag vet vilka dom är. klarar du inte av att läsa att ngn annan är kritisk mot RD ? Jag utryckte bara mina egna åsikter.

Jag vet MKT väl vem prez är. Om du inte tror så tror du verkligen då att jag bryr mig?

Jonas23! Så du menar med fullaste allvar att du har uppsikt över lokalen 24\7? bor du i villa el lägenhet..? Nej men jag känner en som har blivit stannad av honom. ! tror du inte på vad jag skriver så behöver du inte läsa. !

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in