Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-06, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utratt
Liten fråga bara. Vem är det som är president i GBG? Bofu eller Mega?

min gissning är Bofu..........
Citera
2008-01-06, 22:07
Medlem
bastard666s avatar
Fel

Göteborg har delat sig på 2 olika avdelningar ,gothenburg och Goth town.
ovannämnda personer finns i varsin avdelning. och ingen av de är pres.
Citera
2008-01-07, 17:09
Medlem
Xiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Humungus
Han verkar vara en jäkel på måltipset Han kanske t o m har lite goda råd om hur man bär sig år för att pricka in åtta rätt.

Däremot på trav.
Tipsen håller han nog för sig själv.
Citera
2008-01-12, 00:22
Ni som träffat Thomas Möller.

Vad fick ni för intryck?

Själv träffade jag honom på en krog tillsammans med en f d arbetskompis som var storbuse i stan..fick frågan om jag inte var rädd av min arbetskompis..sa i så fall är jag väl för full för det..bägge skrattade de..sen fick jag gå frånderas bord efter ett tag.

Det intryck jag fick var att han njöt enormt av att folk tittade..men det kanske jag själv gjort..dock var det väl hyggligt tillfredsställande att en del tjejer som tittade hadde hatiska blickar..så lite sunt..
Citera
2008-01-12, 00:29
Medlem
bullybrugds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Vad fick ni för intryck?

Själv träffade jag honom på en krog tillsammans med en f d arbetskompis som var storbuse i stan..fick frågan om jag inte var rädd av min arbetskompis..sa i så fall är jag väl för full för det..bägge skrattade de..sen fick jag gå frånderas bord efter ett tag.

Det intryck jag fick var att han njöt enormt av att folk tittade..men det kanske jag själv gjort..dock var det väl hyggligt tillfredsställande att en del tjejer som tittade hadde hatiska blickar..så lite sunt..
Varför måste man vara rädd för en sån person? Löjligt.
Citera
2008-01-12, 00:46
Bannlyst
Så Mycket Smör Ni Bara Tål

En man som kan läsa av sin omgivning och anpassa sig till situationen.

Lite som å träffa grannen på landet och Mick Jagger på en gång, Möller klär i sin roll vad den än må vara för stunden.

*
Citera
2008-01-12, 05:45
Medlem
GentlemanJacks avatar
är det inte dags att dom slopar mc-grejjen snart? ...de verkar inte vara så gediget intr av hojjar som förr. nu är det mest feta mercor & bmw, hästsvansen avklippt, skägget rakat -på med kostym mm.

är väl mest wannabe-medlemmar som drar runt på hd eller gör väsen av sig. jag skiter i vad som görs eller ej, men det är tråkigt att dom ger övriga hojåkare dåligt rykte.
Citera
2008-01-12, 05:53
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GentlemanJack
är det inte dags att dom slopar mc-grejjen snart? ...de verkar inte vara så gediget intr av hojjar som förr. nu är det mest feta mercor & bmw, hästsvansen avklippt, skägget rakat -på med kostym mm.

är väl mest wannabe-medlemmar som drar runt på hd eller gör väsen av sig. jag skiter i vad som görs eller ej, men det är tråkigt att dom ger övriga hojåkare dåligt rykte.
Nädå, tycker jag inte. På vilket sätt?
Citera
2008-01-12, 05:54
Medlem
GentlemanJacks avatar
han hänger i sydafrika numer väl? åtnjuter seniormedlemskap i ha? - pengar ullar in utan arbete?

--

han verkar bra fräck dock, som det stod om i boken svensk maffia - att han hade luskat till sig ett hemligt möte som svenska polisen hade om organiserad brottslighet.

man hade reserverat något hotell på vischan för konferans mm. när svenska polisen anländer så sitter thomas möller i baren intill å sippar en grogg inför alla gästdeltagarna - bara för att visa att han kände till det "tophemliga mötet".
Citera
2008-01-12, 09:33
Bannlyst
moller

och dom grabbarna kan bara skramma dom som ar radd for dom......10ar sedan sag jag nar en jugge knockade 2 av dom utanfor spy bar.....dom ar bara tuffa nar dom ar manga....inget ont om moller....han lyfter jag hatten for...han har lyckats i sitt liv och lever nog gott nu.....
Citera
2008-01-12, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mazoha
och dom grabbarna kan bara skramma dom som ar radd for dom......10ar sedan sag jag nar en jugge knockade 2 av dom utanfor spy bar.....dom ar bara tuffa nar dom ar manga....inget ont om moller....han lyfter jag hatten for...han har lyckats i sitt liv och lever nog gott nu.....

Dom är bara tuffa när dom är många säger du, som alla andra "blatte" gäng som springer runt på gatorna då?

Tror fan aldrig jag sett en fair fight med ett gäng utlänningar, annat var d på den goa tiden när man slogs 1 vs 1.
Citera
2008-01-12, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GentlemanJack
han hänger i sydafrika numer väl? åtnjuter seniormedlemskap i ha? - pengar ullar in utan arbete?

--

han verkar bra fräck dock, som det stod om i boken svensk maffia - att han hade luskat till sig ett hemligt möte som svenska polisen hade om organiserad brottslighet.

man hade reserverat något hotell på vischan för konferans mm. när svenska polisen anländer så sitter thomas möller i baren intill å sippar en grogg inför alla gästdeltagarna - bara för att visa att han kände till det "tophemliga mötet".

Det låter ju som en typisk skröna men är det sant så har han ju en stor portion härlig humor i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in