Citat:
Ursprungligen postat av Hellstroem
Jag menade inte att de är satanister, men att göra princip vad man känner för själv utan att bry sig om konsekvenser för andra har väl hänt både en och två gånger. Blanda inte ihop satanist med djävulsdyrkare.
Klart vi inte blandar ihop Satan med satanism, eller kryrkan med gud. Trodde du Jag var Så dum? Stå för dina ord.
Det är skilnad på de man skiter och de man inte bryr sig om.
Nä, jag försvarar inte en bilbomb där ngn oskyldig kan passera. Men undantagen är ingen regel. På dig låter det som att de springer runt och skrattar åt allmänheten och bryter mot lagen stup i kvarten. (då hade förmodligen hela konceptet rasat) Vissa trångsynta paragrafer och staten – har Inget med samhällsförakt eller att se ned på medmänniskor att göra. Och om jag kör fort, skiter i att betala skatt, inte kan stava till moms, osv. Vad har det med dig och andra att göra? Eller tror du de säljer anabolahasch till din dotter?
MC-gängen skiter i dig. Men du skiter inte i dem (tänker på denna tråden, och hur hjärnverksamheten vibrerar av insiktsfulla tankegångar)
Till Övriga Skall Ni klanka, kom med fakta. Annars är det väl lika bra att ni supportar så att tråden flyter på