Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-06-08, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Bandidos kommer och går, lojala är man i kyrkan.

Svaret är Kvillebäckens MC = hangaround chapter till Bandidos.

Kvillebäcken upptogs i Bandidoskretsen i julas.
Strax efteråt började Bandidos flytta från sina gamla lokaler på Marieholmsvägen till Kvillebäckens nya lokaler på Karlavagnsgatan på Norra älvstranden.

*

nästan rätt

dom är prospect chapter

och har egen lokal i samma område som bandidos flyttade till så dom e två chapters två lokaler
Citera
2008-06-08, 10:48
Medlem
70 kilo dynamit !!!

Snacka om de va fest på gång ... lol http://sydsvenskan.se/malmo/article333001.ece
Citera
2008-06-08, 12:20
Medlem
undra vem 27åringen från motala är har fan bott där
Citera
2008-06-08, 23:35
Medlem
Tillbaka till 666.. I Yves Lavignes bok "three can keep a secret if two are dead" från 1987 står det lite om tatueringar och patches :

13 - The 13th letter of the alphabet, M, which stands for marijuana is embroided in red on a white square

22 - For having done time

24 - For having downed 24 beers in less than eight hours

666 - The mark of satan
Citera
2008-06-08, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellstroem
Jag menade inte att de är satanister, men att göra princip vad man känner för själv utan att bry sig om konsekvenser för andra har väl hänt både en och två gånger. Blanda inte ihop satanist med djävulsdyrkare.
Klart vi inte blandar ihop Satan med satanism, eller kryrkan med gud. Trodde du Jag var Så dum? Stå för dina ord.

Det är skilnad på de man skiter och de man inte bryr sig om.

Nä, jag försvarar inte en bilbomb där ngn oskyldig kan passera. Men undantagen är ingen regel. På dig låter det som att de springer runt och skrattar åt allmänheten och bryter mot lagen stup i kvarten. (då hade förmodligen hela konceptet rasat) Vissa trångsynta paragrafer och staten – har Inget med samhällsförakt eller att se ned på medmänniskor att göra. Och om jag kör fort, skiter i att betala skatt, inte kan stava till moms, osv. Vad har det med dig och andra att göra? Eller tror du de säljer anabolahasch till din dotter?

MC-gängen skiter i dig. Men du skiter inte i dem (tänker på denna tråden, och hur hjärnverksamheten vibrerar av insiktsfulla tankegångar)

Till Övriga Skall Ni klanka, kom med fakta. Annars är det väl lika bra att ni supportar så att tråden flyter på
Senast redigerad av Receptbelagd 2008-06-09 kl. 00:22.
Citera
2008-06-08, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Klart vi inte blandar ihop Satan med satanism, eller kryrkan med gud. Trodde du Jag var Så dum? Stå för fins ord.

Nä, jag försvarar inte en bilbomb där ngn oskyldig kan passera. Men undantagen är ingen regel. På dig låter det som att de springer runt och skrattar åt allmänheten och bryter mot lagen stup i kvarten. (då hade förmodligen hela konceptet rasat) Vissa trångsynta paragrafer och staten – har Inget med samhällsförakt eller att se ned på medmänniskor att göra. Och om jag kör fort, skiter i att betala skatt, inte kan stava till moms, osv. Vad har det med dig och andra att göra? Eller tror du de säljer anabolahasch till din dotter?
Varför det angår oss? Just för att dem kan åtnjuta sig gratis sjukvård som vi skattebetalare står för etc
Citera
2008-06-09, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Hur är statusen med HA, blivande HA, polarklubbar i Balticum?
Estland, Lettland, Litauen och i Outlaws MC landet Polen?

Ja även info om andra mindre östhålor av intresse

*

OK Polen har vi här: http://www.redandwhite.pl

Ingen som har info om HA, klubbar på G i Balticum, Estland, Lettland, Litauen?

*
Citera
2008-06-09, 17:45
Bannlyst
Ps

Citat:
Ursprungligen postat av hassel772
Snacka om de va fest på gång ... lol http://sydsvenskan.se/malmo/article333001.ece

Dessa s.k. HA-killar har inte varit det på ett bra tag. HA har inget med dessa 27 dynamit att göra. Tack media.
Citera
2008-06-09, 19:54
Medlem
vet inte om det har tagits upp förut men har red and white crew någon hemsida och vet någon vilka orter de finns på. jag har hört norrköping nyligen bla
Citera
2008-06-09, 21:12
Bannlyst
Onödigt vetande ang tröjor, hells angels och Kanal5

Söndagens Monster Garage på Kanla5 bjöd på en överaskning. Jesse G. James besökte en skola med svarta elever för att bygga en hoj och lät en hel OBS-klass vara med och skruva. Där satt han helt skamlöst i sin Support your big red machine tröja på nästan bästa sändningstid medan skolbandet marscherade runt med trumpeter och pukor.

Nä det var ett aningen mer diskret tryck än nedan:
http://i262.photobucket.com/albums/ii83/shotzo2/BIGREDMACHINE.jpg

*
Citera
2008-06-09, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Klart vi inte blandar ihop Satan med satanism, eller kryrkan med gud. Trodde du Jag var Så dum? Stå för dina ord.

MC-gängen skiter i dig. Men du skiter inte i dem (tänker på denna tråden, och hur hjärnverksamheten vibrerar av insiktsfulla tankegångar)

Till Övriga Skall Ni klanka, kom med fakta. Annars är det väl lika bra att ni supportar så att tråden flyter på

Du kanske också vaknar kanske upp från feberdimman någon dag.
Det tog några år för mig. Ganska många om jag ska vara ärlig.
Citera
2008-06-09, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellstroem
Du kanske också vaknar kanske upp från feberdimman någon dag.
Det tog några år för mig. Ganska många om jag ska vara ärlig.

Vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in