Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-16, 19:28
Medlem
lite konstigt..

Läste på svenskmaffia.se att T Dahlen blev dömd för misshandel av sin brud, sen så har jag läst om bögen i gbg (garage1) m.m

Va fan är detta! Är det såna polis, massmedia är rädda för?

Nä, tacka vet jag en inavlad tjurskallad alban med adhd och kokaintörst. Där kan man ju hålla sig för skratt när dom knackar på dörren. Men förtidspensionerade, långhåriga bonndrägg med skinnväst. Dom kan dra
Citera
2008-02-16, 22:07
Medlem
Moonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 414
Läste på svenskmaffia.se att T Dahlen blev dömd för misshandel av sin brud, sen så har jag läst om bögen i gbg (garage1) m.m

Nä, tacka vet jag en inavlad tjurskallad alban med adhd och kokaintörst. Där kan man ju hålla sig för skratt när dom knackar på dörren. Men förtidspensionerade, långhåriga bonndrägg med skinnväst. Dom kan dra

Du verkar inte förtjust i mc-killar va?

414? Är du med där eller? För många av er postnrgäng håller ju till på klubbarnas fester eller till och med sympatiserar, så du kanske bara valde ett häftigt nick eller?
Citera
2008-02-16, 22:12
Medlem
Citat:

Halv åtta och du är redan full???
Citera
2008-02-16, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __OMP
Dom som påstår att Red Devils är "Schyssta" har inte alla hemma, eller så sitter dom o påstår detta bara för att göra sig märkvärdiga.

Det här skit snacket om att dom har "förtjänat" sin status. du som sa det kan väl gärna få förklara närmare hur dom har "förtjänat" detta, och samtidigt förklara varför det tog så lång tid för dom att gå upp i rangen.
Kan det vara så att HA ville ha ett gäng med större rang nu när allt har hänt. ?

Tillbaka till det här med Schyssta gubbar. på vilket sätt är dom schyssta?
Var dom schyssta mot dig när du fick komma in på deras klubb? (du\ni som sa det) Ni verkar inte förstå riktigt vilka ni pratar om.

Varför är Red Devils bara Hangaround? och inte Red Devils Mc Falun?

Angående det här med att Bulldogs flyttade till borlänge på en gång creutz vart hängisar till Red Devils så kan jag bara säga att det inte var därför! Det finns ingen respekt för själva Red Devils häromkring respekten ligger betydligt högre upp!

Vem fan kan respektera en sådan människa som Fredrik Noreberg ?(presidenten i Red Devils)

Tacksam för svar.
Då kan ju du börja med ditt eget namn och skriva på deras gästbok?
Citera
2008-02-16, 22:22
Medlem
Citat:

jävla löjd
414 och så vet du inte va du snackar om
men de e klart du e la en fjortis från majorna som inte torkat sej bakom örona än och leker postnrmaffia

bara att du citerar svensk maffia visar ju på din okunskap
Citera
2008-02-16, 22:26
Medlem
wreckingballs avatar
Är det inte Mongols mc logga som "414" har på sin avatar?
Citera
2008-02-17, 00:58
Medlem
Citat:

ja men vilken tur att svenskmaffia är en sån jättebra källa

get some facts
Citera
2008-02-17, 10:23
Bannlyst
Är Glow numer Gothtown's stammisställe eller? Tycker jag alltid ser någon från Goth Town på Glow. Nattklubben i GBG alltså.
Citera
2008-02-18, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverkery
ja men vilken tur att svenskmaffia är en sån jättebra källa

get some facts

Sanningen gör alltid ont Imagen är ju inte så tilltalande när killarna slår upp sina brudar, eller hur menar du? Att det inte är sant?? Han blev ju dömd för misshandel av sin flickvän, sen spelar det väl ingen roll om SM eller AB skriver om det.

Är det nån som är snorunge här så är det väl alla som ser upp till töntarna
Citera
2008-02-18, 19:57
Medlem
Citat:
Sanningen gör alltid ont Imagen är ju inte så tilltalande när killarna slår upp sina brudar, eller hur menar du? Att det inte är sant?? Han blev ju dömd för misshandel av sin flickvän, sen spelar det väl ingen roll om SM eller AB skriver om det.

och du har fortfarande inte fattat nått AB e ju inte bättre än SM som du kallar det
bara för att det står i tidningen att tomten kommer på julen betyder det inte att han verkligen finns ellerhur
och tror du verkligen att alla som döms för ett brott e skylldiga
det finns gott om oskylldiga inlåsta på kåkarna

lite konfenderad e jag du har ett nick som för tankarna till postkodsgäng
samtidigt verkar du ha en övertro på rättssamhället
jag får inte ihop det där riktigt
Citera
2008-02-18, 20:41
Medlem
Citat:

Tihi jag vet sanningen faktiskt, och den gör inte ont man ska inte tro på allt man läser i tidningarna sörru, bättre att få den riktiga historien.
Citera
2008-02-18, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverkery
Tihi jag vet sanningen faktiskt, och den gör inte ont man ska inte tro på allt man läser i tidningarna sörru, bättre att få den riktiga historien.

Och VEM tror du levererar den "riktiga historien"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in