Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-28, 16:46
Medlem
jadu

Citat:
Ursprungligen postat av jack_of_spades
Du är medveten om att folk har råkat illa ut när dom låtsats att dom är något dom inte är, eller hur?
skaffa ett liv och lägg ner hackandet på mig , klart folk kan råka illa ut om dom utger sig för att va någon annan, men folk kan även råka illa ut om dom försöker spela större än dom är som te.x att skicka smyghot du får skicka de till någon annan vet du jag har inget att bli nervös för, så tänk dig för själv
Citera
2007-12-28, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beemer89
skicka mig ditt namn och adress så ska jag visa vem jag är!
Klassiskt. Det fungerar inte så. Det är du som skall bevisa för flashback, för även en obetydlig liten kille kan göra för mycket skit med min adress. Så nej, tyvärr, du får hitta ett annat sätt!
Citera
2007-12-28, 17:02
Medlem
hahaha

Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Klassiskt. Det fungerar inte så. Det är du som skall bevisa för flashback, för även en obetydlig liten kille kan göra för mycket skit med min adress. Så nej, tyvärr, du får hitta ett annat sätt!
tror du att jag skulle gå ut här och visa vem jag är? haha skojjar du eller
Citera
2007-12-28, 19:13
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
skaffa ett liv och lägg ner hackandet på mig , klart folk kan råka illa ut om dom utger sig för att va någon annan, men folk kan även råka illa ut om dom försöker spela större än dom är som te.x att skicka smyghot du får skicka de till någon annan vet du jag har inget att bli nervös för, så tänk dig för själv

Jag "smyghotade" dig inte, det har verkligen hänt att folk fått hembesök efter att dom falskeligen utgett sig för att vara medlemmar av klubbar och betett sig illa.
Fallet jag känner till var visserligen Bandidos, men jag tror knappast HA är mer förlåtande.
Citera
2007-12-28, 20:46
Medlem
Wurztens avatar
Here we go again...

Under min korta tid här på FB så har de som skrävlat med sin 1%-status antingen varit bedragare eller juniorer i ett crew. Skrävlandet har i de flesta fall slutat abrubt, och det lär ha hänt att skrävlarna fått lämna sin klubb

Äkta vara finns här i små doser, men de gör inte mycket väsen av sig.

Skriver man A på FB så får man skriva B. Vill man att B ska vara hemligt så får man hålla igen med A också.

Jag utgår ifrån att vår nyanlände vän kör en BMW från 1989 tills vidare
Citera
2007-12-28, 22:24
Medlem
Citat:
vad är de som är lite galet? jag har nick beemer89 vill du att jag ska skriva ut namn och rang år i klubbar eller? ni rotar i sånt ni inte har med att göra
Det är sånt här som blir lite märkligt. Tycker du att det är konstigt att folk är intresserade av "kriminella" organisationer? Om ja, tror du att folk här rotar mindre om du kommer och säger ungefär "jag vet hur saker och ting ligger till, men det tänker jag inte berätta för det har ni inte med att göra"?
Om det är så himla hemliga grejer du sitter å ruvar på , varför ens berätta att du sitter på dem?
Citera
2007-12-28, 22:29
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Om det är så himla hemliga grejer du sitter å ruvar på , varför ens berätta att du sitter på dem?

Det är "tufft" att veta såna saker.
Tror dock att detta bara är en 18-åring som går i skolan och vill verka lite häftig.
Han vet garanterat inget utav värde.
Vill bara ha lite uppmärksamhet.
Citera
2007-12-28, 23:07
Medlem
Fåntratten Beemer har PMat mig också...sket inte direkt ner mig
En artonåring från Vårby Gård som drömmer om en svart BMW är inte speciellt skräckinjagande
Citera
2007-12-29, 04:54
Bannlyst
Citat:
Du jag är 42 år så jag har några år som 1% are på nacken så ta bara och dra igen

Vigtigt

HVIS du en dag møder en eller anden som fortæller dig at han er medlem af Hells Angels, så lad være med at tro på alt hvad han siger medmindre du er overbevist om at han vitterligt er medlem af Hells Angels. Ikke så få kommer ud for personer der udnytter og misbruger vores navn, men hvis du tænker dig godt om og i øvrigt har læst det her, vil du ikke være i tvivl om du står over for et ægte HA-medlem. Et rigtigt HA-medlem har sin egen stil og behøver ikke at rende rundt og fortælle andre mennesker, at han er medlem af Hells Angels MC.

Som regel vil du kunne se det på påklædningen; et HA-medlem bærer som regel tøj med logo for klubben. De fleste HA-medlemmer er tatoveret med flotte HA tatoveringer og bærer ofte smykker med klubbens logo. Vi har været ude for folk der har været dumme nok til at forfalske eller ulovligt bære disse effekter, så derfor kan det være værd at lægge mærke til om pågældende har en motorcykel, ses sammen med andre brødre og om der eventuelt ligger et HA-klubhus i nærheden. Er du i tvivl så spørg den pågældende om disse ting, eller kontakt HAMC

*
Citera
2007-12-29, 10:49
Medlem
Gordo1550s avatar
Glapptrut

En BIKER behöver inte skylta med vad han är, det vet alla som behöver! Så beemer89 lägg ner!
Citera
2007-12-29, 12:18
Medlem
lobo69s avatar
Verkar lite fånigt att sida efter sida tjata om någon är medlem eller ej.

Defacto har ju HA utsatts för en casus belli. dvs krigsförklaring när en av deras mest beryktade medlemmar blev attackerad. Hade varit intressant att veta om det är ett dåd av en enskild gärningsman eller det finns en organisation bakom.

Om jag inte har helt fel så är det i deras värld ungefär samma sak som ett attentat mot vår kungafamilj. Detta med hänvisning till den status som Jönke har i dessa kretsar.

Märkligt att tidningarna inte har reagerat hårdare och börjat spekulera
Citera
2007-12-29, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lobo69
Verkar lite fånigt att sida efter sida tjata om någon är medlem eller ej.

Defacto har ju HA utsatts för en casus belli. dvs krigsförklaring när en av deras mest beryktade medlemmar blev attackerad. Hade varit intressant att veta om det är ett dåd av en enskild gärningsman eller det finns en organisation bakom.

Om jag inte har helt fel så är det i deras värld ungefär samma sak som ett attentat mot vår kungafamilj. Detta med hänvisning till den status som Jönke har i dessa kretsar.

Märkligt att tidningarna inte har reagerat hårdare och börjat spekulera

Kan tyckas fåningt men det är av respekt mot riktiga Bikers så många säger ifrån, hur skulle det se ut om folk skaffade nya konton och utgav sig för att vara det ena eller andra hela tiden.

Bilder: En 22-årig mand var i nat i livsfare, efter et knivstikkeri på Nørrebro, hvor også Hells Angels-rockeren Jønke Nielsen blev såret af knivstik.
http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Nyhederne/id-9842791/page-1.html

Du er her: Eniro > SOL > Debat > Politik & Samfund > Samfundsproblemer
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6;conference=161;posting=122254 9

CELLGALLERY
Jønke.nu · Chart.dk.
www.jønke.nu/

Danmarks mest berømte og berygtede rocker, Jørn Jønke Nielsen fra Hells Angel blev torsdag aften stukket med en kniv i maven. Det skete på Nørrebro.
http://www.bt.dk/article/20071227/krimi/71227045/

Tre mænd - herunder Hells Angels-rockeren Jønke Nielsen - sigtes for drabsforsøg efter et slagsmål med knive på Nørrebro. En 22-årig mand er i livsfare.
http://www.bt.dk/article/20071228/krimi/712280302/

osv osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in