2007-12-19, 00:43
Bannlyst
felpost, radera
Citera
2007-12-19, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d_renfro
Ingen som vet vad Sillen, HA Malmö/Sveriges första president gör idag? Är han vid liv?

Han är "pensionerad" från MC-världen. Jag vet inte när han lämnade HA men vet att han gjorde det i God Standing! Lever ett lungt familjeliv någonstans i Malmötrakten. Han har ett vanligt jobb! Träffar på honom titt som tätt.
Citera
2007-12-20, 01:20
Medlem
-=Magnus=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belle
Han är "pensionerad" från MC-världen. Jag vet inte när han lämnade HA men vet att han gjorde det i God Standing! Lever ett lungt familjeliv någonstans i Malmötrakten. Han har ett vanligt jobb! Träffar på honom titt som tätt.

Han blev alltså präst. Ja, när fan blir gammal börjar han läsa bibeln..
Citera
2007-12-20, 02:47
Medlem
allt om HA sämsta jag hört

läser tråden allt om HA ok kul att se vad soms skrivs tänker jag större delen handlar ju om andra organisationer ta reda på lite fakta grabbar och tjejer, och den som undrar varför zeke hoppa av kan ju fråga honom, antar att ni som skriver hans namn känner honom eller har ni läst namnet någonstans HAHA 81 POWER
Citera
2007-12-20, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beemer89
läser tråden allt om HA ok kul att se vad soms skrivs tänker jag större delen handlar ju om andra organisationer ta reda på lite fakta grabbar och tjejer, och den som undrar varför zeke hoppa av kan ju fråga honom, antar att ni som skriver hans namn känner honom eller har ni läst namnet någonstans HAHA 81 POWER

Och vad är du? Springpojke?
Citera
2007-12-20, 13:52
Medlem
SpasticOphelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedVirus
Hellre springpojke än spekulerande skvallertant!
Citera
2007-12-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpasticOphelia
Hellre springpojke än spekulerande skvallertant!

Hellre "lydig manshora" än en skvallertant? Haha.. pax på tant sitsen.
Citera
2007-12-20, 16:35
Medlem
springojke HAHA

Citat:
Ursprungligen postat av RedVirus
du vi kan mötas och snacka lite! så kan du kalla mig springpojk när du ser vem jag är ! du är ju bara en nolla som spekulerar i sånt som ingen utanför klubben vet nånting istort sett om så bara kom grabben
Citera
2007-12-20, 17:13
Medlem
Citat:
du vi kan mötas och snacka lite! så kan du kalla mig springpojk när du ser vem jag är ! du är ju bara en nolla som spekulerar i sånt som ingen utanför klubben vet nånting istort sett om så bara kom grabben
Visst, det är ju det vi gör i den här tråden - spekulerar löst och ibland mindre löst om sådant som inte mång utanför klubben vet ngt om. Men vad är felet med det? Det finns ju uppenbarligen ett antal personer som har intresse av hur saker egentligen förhåller sig i för avsedd motorcykelklubb, inget konstigt med det, och som världens största och mest mytomspunna dito får de väl finna sig i lite sådant?

Under Möllers ledning har väl också HA försökt lägg till med en lite mer "folklig" och lättillgänglig image?
Citera
2007-12-20, 18:50
Medlem
Verkar som det är lite fart i Falun..... http://www.dalarnastidningar.se/nyheter/falun/article263286.ece
Citera
2007-12-20, 19:31
Bannlyst
Och det ser ut att röra på sig även i Tyskland

Är inte bra på Tyska så nån får gärna fylla i lite.

Mordprozess gegen "Bandidos" - - - Hells Angels vs. Banditos in Münster. 600 Rocker - 1000 Polizisten

Trotz massiver Sicherheitsvorkehrungen am Landgericht Münster
100 Festnahmen bei Bandidos-Prozessauftakt

Begleitet von starken Sicherheitsvorkehrungen hat in Münster am Montag (17.12.07) der Mordprozess gegen zwei Mitglieder der Motorrad-Gang "Bandidos" begonnen. Nach Ende des ersten Tages kam es zu einer Massen-Schlägerei und 100 Festnahmen.
Kontrolle eines Fahrzeugs mit "Hells Angels"-Mitgliedern; Rechte: dpaBild vergrößern

Kontrolle eines Fahrzeugs mit "Hells Angels"-Mitgliedern

Die beiden angeklagten "Bandidos"-Mitglieder aus Bremen und dem niedersächsischen Wallenhorst sollen am 23. Mai 2007 gemeinsam nach Ibbenbüren gefahren sein und ein "Hells Angels"-Mitglied in seinem Motorradladen erschossen haben. Das Motiv könnte nach Angaben von Oberstaatsanwalt Wolfgang Schweer Rache gewesen sein. "Der Angeklagte aus Bremen, bis 2006 Präsident der Bremer 'Bandidos', war mehrfach von "Hells Angels" überfallen und zum Teil schwer verletzt worden.

http://www.spiegel.de/panorama/justiz/0,1518,523916,00.html
http://www.wdr.de/themen/panorama/kriminalitaet10/bandidos_prozess

+ två filmer från TV:
http://mc-razzia.blogspot.com/2007/12/hells-angels-vs-banditos-in-mnster.html

*
Citera
2007-12-20, 20:51
Bannlyst
Man blir så snäll av alla pepparkakor

Citat:
dig skulle jag villa träffa öga mot öga looser

Citat:

Men hallå... , inga jag känner i Hells Angels sitter och bubblar loss på det här viset som du gör. HA-männen är säkra i sin manlighet och vet vilka dom är.

Detta är ett forum där vi tipsar om tex länkar till tidningen som skriver om klubbhus som brinner, drar rövarhistorier, drömmer oss bort en stund, frågor får svar. Andra bara läser en stund men dejting IRL med öga mot öga på det här viset är nytt i alla fall för mig.

Vill du träffa någon här kan du bara skicka ett PM med nummer och ett namn, gärna nummer direkt till klubben om du nu för deras talan, tror ingen du skickat onda öga till skulle backa ett möte.

*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in