2011-04-12, 10:38
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gokudo
Det stämmer att MC Sweden varit synliga i Västerås, och jag är nyfiken på vad dom gör där.
Någon som hört något?

Samma här, vart lite nyfiken om det var upphöjd status på Red and White crew (om det finns kvar) eller om det bara var besök från nåt annat håll...

Fel tråd i know, men nån som sett till Troopers i Västerås trakten?
Citera
2011-04-12, 21:05
Medlem
Hur gör man för att bli medlem i Ha?

Vad får man för uppgifter?

Om man har planer på att börja tillverka droger och langa kan man då göra det åt hells angels eller måste man börja som en vanlig soldat?

är ganska klen och hippie aktig av mig. och har planer på att försöka gå med i någon organiserad brottsgrupp. Vill dock inte va en snubbe som slåss och sånt vill mer göra affärer är detta möjligt?
Citera
2011-04-12, 21:10
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb

Om man har planer på att börja tillverka droger och langa kan man då göra det åt hells angels eller måste man börja som en vanlig soldat?

är ganska klen och hippie aktig av mig. och har planer på att försöka gå med i någon organiserad brottsgrupp. Vill dock inte va en snubbe som slåss och sånt vill mer göra affärer är detta möjligt?

Suck...Läs nedan

Citat:
How do I join the Hells Angels ?

As the saying goes, If you have to ask the question, you probably won't understand the answer. The key words are Motorcycle Club, which means they are true motorcycle enthusiasts and their motorcycle is their primary means of transportation. On the average a club member will ride 20,000 mile plus a year, and this means rain, snow, or sunshine. Each Charter varies in their requirement, but if you're really interested you should talk to a member in your area. And if you have to ask where the nearest Charter is to you....you aren't ready to join a Motorcycle Club.

http://www.hells-angels.com/?HA=faq

Vill du bli soldat?

Citera
2011-04-12, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Suck...Läs nedan

http://www.hells-angels.com/?HA=faq

Vill du bli soldat?

Så man måste ha mc för att gå med eller?
Citera
2011-04-12, 23:14
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:

Ehh ja. Det heter ju MC-KLUBB!

Eller tänkte du att bara det är en cykel så går det?
Citera
2011-04-13, 00:44
Medlem
nedboys avatar
Citat:

Så som du låter när du skriver så tror jag du har en stor framtid i HA, om du lyckas komma med. Du skulle passa med de gubbarna superbra. Man ser med en gång att du ligger på deras nivå. Ge inte upp.

Sen när polisen tar dig för knarket så tjalla gärna på de andra i HA. Vapengömmor, knark, utpressningsfall osv.

Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Ehh ja. Det heter ju MC-KLUBB!

Eller tänkte du att bara det är en cykel så går det?

Bandidos är ju också en MC klubb och där var det ju bara några få som hade MC. Det väl något liknande i HA. De får ju sina MC's beslagtagna då de blåser Sverige och det svenska folket regelbundet.
Senast redigerad av nedboy 2011-04-13 kl. 00:46.
Citera
2011-04-13, 00:48
Medlem
thuggies avatar
Citat:

du kommer aldrig få bli medlem.. om du ens frågar så är du fel ute.
men du kan alltid börja med att försöka gå med i "PINKPANTHERS" som ska "ta över allt och alla"
Citera
2011-04-13, 03:16
Medlem
Citat:

Ställer man den frågan är man inte passande för medlemskap. Folk ser igenom wannabes som dig som vill gå med i någon organisation för att synas och hävda sig, speciellt Hells.

Sedan så kräver det oftast flera år utav dedikerad plikt innan du ens får chansen till inröstning.

Och låt oss säga att du (vilket aldrig kommer hända) skulle få chansen till inröstning så räcker det att 1 medlem utav kanske 15 totalt säger nej för att du ska vara utesluten.
Citera
2011-04-13, 09:54
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Så som du låter när du skriver så tror jag du har en stor framtid i HA, om du lyckas komma med. Du skulle passa med de gubbarna superbra. Man ser med en gång att du ligger på deras nivå. Ge inte upp.

Sen när polisen tar dig för knarket så tjalla gärna på de andra i HA. Vapengömmor, knark, utpressningsfall osv.

Bandidos är ju också en MC klubb och där var det ju bara några få som hade MC. Det väl något liknande i HA. De får ju sina MC's beslagtagna då de blåser Sverige och det svenska folket regelbundet.

1. Vill och har aldrig velat vara med i en MC-klubb.
2. Inte fan blir du medlem i HA utan en MC, bevisa det om jag har fel.
Citera
2011-04-13, 10:05
Medlem
B-M åtalad i Göteborg för bedrägeri och försök till bedrägeri.
B 5609-11
Citera
2011-04-13, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Killuminati-
Ställer man den frågan är man inte passande för medlemskap. Folk ser igenom wannabes som dig som vill gå med i någon organisation för att synas och hävda sig, speciellt Hells.

Sedan så kräver det oftast flera år utav dedikerad plikt innan du ens får chansen till inröstning.

Och låt oss säga att du (vilket aldrig kommer hända) skulle få chansen till inröstning så räcker det att 1 medlem utav kanske 15 totalt säger nej för att du ska vara utesluten.

Jaha så alla som vill bli med i Ha vill bara synas? Då är det här inget för mig för jag gillar inte att *synas* mer en vad jag redan gör
Citera
2011-04-13, 11:59
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy

Har du inte vid det här laget förstått att när journalister gör sökningar i bilregistret på medlemmar i dessa klubbar så hittar dom oftast inget innehav av mc. Detta beroende på att motorcyklarna oftast ägs av ett företag och "lånas" ut till medlemmarna. En konstruktion som omöjliggör att polis eller fogde kan beslagta motorcykeln. Samtidigt som kostnader för försäkring, skatt och annat kan betalas med svarta pengar som "tvättas" genom företaget. Det finns även de fall där motorcykeln står skriven på en släkting, fru/sambo eller en vän utanför miljön av samma skäl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in