Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-26, 16:52
Medlem
I götet finns det en skön snubbe vid namn Y***t. Men på listan finns det två st som skulle kunna vara han? Någon som har koll vem av dem det är?
Citera
2010-01-26, 17:35
Medlem
SYLHAs avatar
Vi kan lägga till presidenten i Goth Town Mikael Alexandersson, han var en av dom som använde vinkelslipen till att ta bort en tatuering på en annan medlem. Vi kan även lägga till Andreas Johansson till Goth Town avdelningen, står mer om han några sidor tidigare här i tråden.
Eastside Sthlm Jimmy "Jimpa" Berglund.
Karlstad Mikael Broberg.
Helsingborg kan vi lägga till Dragoljub "Dragisa" Lapadatovic. Kan inte svära på att han blivit fullpatchad med vet att han iaf minst är prospect.
Malmoe Jimmy Jonsson, Jonas Nilsson och Rickard Grener. Jag kan vara helt ute och cyklar angående Grener det kan varit åratal sedan han var medlem eller så är han det fortfarande.
Kan ingen mer än jag och Renfro hjälpa till?
Senast redigerad av SYLHA 2010-01-26 kl. 17:54.
Citera
2010-01-26, 18:45
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYLHA
Vi kan lägga till presidenten i Goth Town Mikael Alexandersson, han var en av dom som använde vinkelslipen till att ta bort en tatuering på en annan medlem. Vi kan även lägga till Andreas Johansson till Goth Town avdelningen, står mer om han några sidor tidigare här i tråden.
Karlstad Mikael Broberg.
Helsingborg kan vi lägga till Dragoljub "Dragisa" Lapadatovic. Kan inte svära på att han blivit fullpatchad med vet att han iaf minst är prospect.
Malmoe Jimmy Jonsson, Jonas Nilsson och Rickard Grener. Jag kan vara helt ute och cyklar angående Grener det kan varit åratal sedan han var medlem eller så är han det fortfarande.

Är inte Krille med i HA Goth Town? Kommer inte på hans efternamn just nu..
Citera
2010-01-26, 23:40
Medlem
syl81s avatar
kan lägga till på Carlstad
"patten"? prec.
pierre wallin
Citera
2010-01-27, 19:29
Medlem
Loose Cannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syl81
kan lägga till på Carlstad
"patten"? prec.
pierre wallin
Efter vad jag har hört så är inte Pierre "Pirren" Wallin med, men jag kan ha fel (det har hänt förut ). Det sista jag hörde ang. honom var ganska skrämmande saker, men djungeltelegrafen kan vara missvisande.

En liten fråga bara, om du nu är en HA supporter som din logga påstår: Varför sitter du och hänger ut enskilda individer?
Senast redigerad av Loose Cannon 2010-01-27 kl. 19:41.
Citera
2010-01-27, 19:44
Medlem
Good-n-Nastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYLHA
Karlstad Mikael Broberg.

Hur kommer det sig att en jugge är med?
Citera
2010-01-27, 20:14
Medlem
Robin000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Good-n-Nasty

Har för mig att han är ifrån Baltikum. Men vad menar du med hur det kommer sig?
Citera
2010-01-27, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Good-n-Nasty
Vad menar du?
Citera
2010-01-28, 00:08
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Vad menar du?

Jag tror han menar att det är en svartskalle med i HA. Majoriteten av de är ifrån Norden vad jag kan tyda på namnen, men rätta mig om jag har fel?
Citera
2010-01-28, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Jag tror han menar att det är en svartskalle med i HA. Majoriteten av de är ifrån Norden vad jag kan tyda på namnen, men rätta mig om jag har fel?
Majoriteten är från Sverige, men det finns fler än den han reagerade på.
Citera
2010-01-28, 15:32
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic

Juggarna brukar väl inte räknas till svartskallar? De är ju mer typ som ryssar
Citera
2010-01-28, 15:45
Medlem
Good-n-Nastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin000
Har för mig att han är ifrån Baltikum. Men vad menar du med hur det kommer sig?

Är rätt säker att han är från forna Jugoslavien med tanke på hans namn. Är själv därifrån så jag kan urskilja om det är därifrån.

Tyckte att det var konstigt att är en utlänning är med i HAMC Sweden, rätt ovanligt vad jag tror iaf.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in