Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-11, 14:55
Medlem
En av dom tyngsta hur som helst. Stadiga grabbar som nitar varandra, stabbar med glasflaskor, skjuter varandra i ansiktet, allt i sann western anda. Och såklart att det är klubbfolk som slåss bidrar ju en hel del, inte ofta såna här slagsmål filmas med så pass bra kamera. Tungt i min bok.
Citera
2009-11-11, 17:35
Medlem
Hannibaliss avatar
Det gillades väl inte heller speciellt mycket av dom andra på gården att "Mega" umgicks och hade affärer ihop med golböget Ali
Citera
2009-11-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter-gbg
Jaa..Han springer på avenyn hela tiden upp o ner för det vet ju alla att han vill röra på sig..Guldkejorna hade han i en skottkärra..Och han var sååå arg på polisen en gång att han klättrade upp på gothia towers o hoppade ner på en polisbil..Fräckt va?? HÅLL DIG till verkligheten om du ska diskutera någon person.

Känner en del folk i GBG faktiskt så jag vet på ett ungefär vad som är sant och inte sant förstår du.
Citera
2009-11-11, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Känner en del folk i GBG faktiskt så jag vet på ett ungefär vad som är sant och inte sant förstår du.
Tydligen vet du inte så mycket. Han sprang inte på avenyn. I alla fall inte de senaste 10 åren. Och han hade ingen guldkedja. Osv.

Och du hade även fel angående att alla pengar ska gå till klubben.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-11-11 kl. 19:47.
Citera
2009-11-11, 19:23
Medlem
Uffeperverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Tydligen vet du inte så mycket. Han sprang inte på avenyn. I alla fall inte de senaste 10 åren. Och han hade ingen guldkedja. Osv.

Och vad menade du med att alla pengar ska gå till klubben?

Det vill jag med veta. Vill då även få mig förklarat varför Möller inte gett alla sina pengar till klubben, alla dom "fattiga" i Skåne borde ju fått ta del av dessa då!
Citera
2009-11-12, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annatar
Något nytt muppgäng som ploppat upp? Har dom inga bättre idéer på namn? Någon som sitter och trycker med info om dessa gossar? www.wix.com/knapraen/murdercrew

Vad sysslar du med?
varför posta samma skit i sex trådar? (för övrigt dina enda 6 inlägg du gjort)
du hade ju kunnat gjort detta på ett helt annat sätt.
den där länken sa ju inte ett jävla skit. kan ju lika gärna varit du som gjort den.
Citera
2009-11-12, 20:23
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annatar
dessutom har jag samma rätt att "förpesta" med mina inlägg precis som du.. eller vad ska du göra? cant do shit...

Om du bryter mot någon regel eller bara beter dig tramsigt (som du gör) så kan du få en varning och i längden bli bannad. Satsa istället på att följa reglerna och bete dig i alla fall hyfsat respektfullt och normalt. Det här är ju iofs inte ett PK forum men man behöver ju inte fjanta runt bara för det.
Citera
2009-11-12, 20:29
Medlem
aceblacks avatar
Läste precis detta i NT: http://www.nt.se/nyheter/?articleid=5626000

Norrköpings snubbarna verkar vara väldigt bra på att bråka... är det någon här som vet hur många medlemmar de har? Tycker att det åker folk i fängelse hela tiden för misshandel eller hot och vad det nu är. Det kanske bara är ett fåtal individer men jag tycker att det verkar vara förhållandevis ofta som just dessa blivande HA snubbar och R&WC bråkar i Norrköping.

Lite konstigt också hur övervakaren betedde sig. Hur går det egentligen till när man utser en övervakare till en viss person?
Citera
2009-11-12, 22:22
Medlem
Citat:

Jasså...Då kanske du ska utöka din bekantskaps krets med lite folk som har koll...Och inte bara "ungefär".Lite ungefär kan bli mycket ungefär när det vandrar runt.Och nu är du helt ute o cyklar..
Citera
2009-11-15, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uffepervers
Det vill jag med veta. Vill då även få mig förklarat varför Möller inte gett alla sina pengar till klubben, alla dom "fattiga" i Skåne borde ju fått ta del av dessa då!

Ok, de pengar som man tjänar privat på sitt företag eller sitt vanliga arbete t ex behåller man själv, detta har inte klubben något att göra med. MEN det man tjänar på eller med klubben skall oavkortat gå till klubben och det är detta Mega inte fattat när han satte sig på sina höga hästar. Mega tycker att han ÄR klubben eftersom han varit med så länge och att han därmed ska få göra lite som han behagar.
Kanske hade han inte villan i just Långedrag men det spelar ingen roll om den låg där eller i Askim, jag vill visa på ett mönster där han lever ett utsvävande liv.

Möller har tjänat pengar privat i Sydafrika och fattiga är nog inte medlemmarna idag men de var det när de startade eftersom det kostade en del att köpa hus och vapen.
Citera
2009-11-15, 20:45
Medlem
Någon som har koll på vad HA's stöd i Uppsala tycker om BMCs framfart där på sistonde?
Citera
2009-11-15, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ok, de pengar som man tjänar privat på sitt företag eller sitt vanliga arbete t ex behåller man själv, detta har inte klubben något att göra med. MEN det man tjänar på eller med klubben skall oavkortat gå till klubben och det är detta Mega inte fattat när han satte sig på sina höga hästar. Mega tycker att han ÄR klubben eftersom han varit med så länge och att han därmed ska få göra lite som han behagar.
Kanske hade han inte villan i just Långedrag men det spelar ingen roll om den låg där eller i Askim, jag vill visa på ett mönster där han lever ett utsvävande liv.

Möller har tjänat pengar privat i Sydafrika och fattiga är nog inte medlemmarna idag men de var det när de startade eftersom det kostade en del att köpa hus och vapen.
Om man tjänar 10.000 i klubbens namn (med väst på sig) ska dessa 10.000 gå till klubben då?

Varför säger du att Möller har tjänat sina pengar i Sydafrika? Varför envisas du med att prata om massa saker du inte har en aning om?
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-11-15 kl. 22:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in